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(런던 2017년 6월 28일 PRNewswire=연합뉴스) OTA Insight가 세계에서 가장 크고 역동적인 호텔 기업 중 하나인 Carlson Rezidor Hotel Group에 업계 최상급 지능 도구를 제공하기로 했다고 오늘 발표했다. OTA Insight의 최첨단 도구는 115개 국가와 지역에서 운영되고 있는 다양한 국제 브랜드를 포함해 1,400개 호텔로 구성된 Carlson Rezidor Hotel Group의 포트폴리오에 투입될 예정이다. 해당 브랜드에는 Quorvus Collection, Radisson Blu(R), Radisson(R), Radisson RED, Park Plaza(R), Park Inn(R) by Radisson, Country Inns & Suites By Carlson(SM) 등이 있다.
OTA Insight의 CEO 겸 설립자인 Adriaan Coppens는 “자사의 독특한 도구 라인을 통해 Carlson Rezidor Hotel Group과 협력하고, 이 그룹의 수익성 스마트 가격 정책과 유통 전략을 지원하게 돼 기쁘게 생각한다”며 “환대 부문에서 국제적으로 인정받는 또 다른 기업을 확장 중인 자사의 포트폴리오에 추가하게 된 것에 자부심을 느끼며, 앞으로 Carlson Rezidor Hotel Group의 수익 관리를 지원할 것”이라고 말했다.
Carlson Rezidor는 수익성 목표를 달성하기 위해 자사의 국내 및 국제 부동산을 지원할 국제적인 솔루션을 물색했다. 양사 간의 파트너십에 따라 OTA Insight는 Carlson Rezidor의 수익 관리 전략을 추진하고, 혁신적인 경쟁사 벤치마킹을 제공할 동급 최고의 대시보드 기술을 출시할 예정이다.
OTA Insight는 직접 예약의 높은 성장세를 지원하고자 진취적인 접근법을 취하고 있으며, 지역별 공략 OTA 홍보를 모니터링하고, 호텔 웹사이트에서 항상 최저가를 제공할 수 있도록 하는 획기적인 요금 평형관리 도구를 Carlson Rezidor 호텔과 기업팀에 제공할 예정이다.
Carlson Rezidor Hotel Group 국제 브랜딩 및 상업 수석 책임자 Eric De Neef는 “중요한 시장 동향을 파악하고, 전 세계 호텔 객실의 수요와 공급 변화를 실시간으로 모니터링할 수 있도록 지원하는 OTA Insight는 자사의 수익 관리 전략과 시스템에 안성맞춤”이라면서 “OTA Insight와의 협력을 기쁘게 생각하며, 앞으로 OTA Insight의 점진적인 사업 정보 도구가 자사의 객실 점유율과 수익을 높이는 정보뿐만 아니라 자사 브랜드 웹사이트에서 고객에게 최저가(보장)를 안내할 기회도 제공할 것이라고 확신한다”고 덧붙였다.
OTA Insight에 관한 추가 정보는 http://www.otainsight.com을 참조한다.
출처: OTA Insight
OTA Insight to Deliver Pioneering Rate Intelligence Partnership to Carlson Rezidor Hotel Group
LONDON, June 28, 2017/PRNewswire/ -- OTA Insight today announced it will supply its industry-leading rate intelligence tools to Carlson Rezidor Hotel Group, one of the world's largest and most dynamic hotel companies. OTA Insight's state-of-the-art tools will be rolled out to the Group's portfolio of 1,400 hotels in 115 countries and territories that includes the following global brands: Quorvus Collection, Radisson Blu(R), Radisson(R), Radisson RED, Park Plaza(R), Park Inn(R) by Radisson and Country Inns & Suites By CarlsonSM.
Adriaan Coppens, OTA Insight CEO and founder, said: "We're excited to be collaborating with the Carlson Rezidor Hotel Group to help drive smart and profitable pricing and distribution strategies through our unique range of tools. We are proud to welcome another globally recognized name in the hospitality sector to our expanding portfolio and look forward to supporting the Group with its revenue management."
Carlson Rezidor sought out a global solution to support its domestic and international properties to achieve its profitability goals. The partnership will see OTA Insight roll out its best-in-class dashboard technology to help drive the Group's revenue management strategy and provide innovative competitor benchmarking.
Taking a forward-thinking approach to support the strong growth of direct bookings, OTA Insight will also supply the hotels and Carlson Rezidor corporate teams with revolutionary rate parity management tools to enable them to monitor locally targeted OTA promotions and help ensure the best rate is always available on the hotel's website.
Eric De Neef, Global Chief Branding and Commercial Officer, Carlson Rezidor Hotel Group, added: "OTA Insight is the best fit for Carlson Rezidor Hotel group's revenue management strategy and systems, as it helps us unlock crucial market trends and monitor real-time movement on supply and demand of hotel rooms worldwide. We are excited about this collaboration and believe OTA Insight's progressive business intelligence tools will provide us with the information needed to grow our occupancy and revenue, but also a chance to deliver the best rate (guarantee) for our customers, on our own brand websites."
For more information on OTA Insight visit http://www.otainsight.com.
Source: OTA Insight
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