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(덴버 2017년 8월 4일 PRNewswire=연합뉴스) 오라클과 SAP 애플리케이션에 대한 제삼자 유지보수 및 관리 서비스 제공 분야에서 가장 빠르게 성장하는 업체 스피네이커서포트(Spinnaker Support)는 인사이츠석세스매거진(Insights Success Magazine)에 의해 2017년 최고의 10대 SAP 솔루션 제공사[http://www.insightssuccess.com/spinnaker-support-exceptional-third-party-support-and-managed-services-for-sap/ ] 중 하나로 선정되었다고 오늘 발표했다. 이번의 선정은 명망 있는 상인 고객서비스 분야 올해의 골드스티비 상을 포함하여 스피네이커서포트의 최근 수상에 뒤이은 것이다.
인사이츠석세스매거진은 최고 경영자들이 사업을 발전시키는 데 필요한 주요 정보를 입수할 수 있는 인기 플랫폼을 개발하였고 새롭게 부상하며 빠르게 성장하는 회사와 그 경영자에 대한 기사에 집중하고 있다.
103개 국가에서 SAP 솔루션을 사용하는 300개 이상의 기업에 서비스하는 스피네이커서포트는 일곱 군데의 글로벌 지원 센터 엔지니어와 함께 수천 장에 달하는 지원 티켓을 발송한 바 있다. 긴급 티켓에 대한 평균 대응 시간은 8분 이내이며 거의 20년 동안의 SAP 운용 경험이 있어 고객의 특별한 환경에 대해 잘 알고 있는 지원 엔지니어가 언제나 방문한다.
오토데스크의 아지쓰 쿠마르는 "우리는 스피네이커서포트와 협력하고 있다"면서 "지원 엔지니어들은 대응 태세가 되어 있고 효율적이며 우리의 문제 해결을 위해 직접 움직인다. 그들은 핑계를 대지 않으며 '시험 삼아' 불필요한 내용을 강요하지도 않으면서 마치 SAP가 지원하는 것처럼 문제를 해결한다"고 말한다.
스피네이커서포트의 글로벌 SAP 지원 서비스 담당 부사장인 션 뒤 플레시스는 "최고의 SAP 솔루션 제공사로 인정받게 되어 영광"이라면서 "우리는 모든 SAP 사용 업체를 관리하고 확대할 수 있는 크기, 신속성, 규모와 세계적인 망을 보유하고 있으며 점점 더 많은 조직이 우리의 독특한 가치 제안을 수용하고 있다"고 말했다.
스피네이커서포트는 다음의 사항으로 인해 최고의 10대 SAP 솔루션 제공사로 선정되었다.
- 가장 최근에 진행한 고객 조사 결과 업계 최고의 SAP 고객만족 비율(99.1%)과 고객 회복가능성(100%)
- 고객에게 동사만의 최고 서비스와 기술을 제공하는 시장 우선의 전통과 사용 제품에 따라 서비스 수수료를 조정함으로써 유지하는 최저 가격 및 가장 유연하고, 고객친화적인 거래 조건
- 다른 서비스 제공사에 비해 빠르게 긴급 문제를 해결하기 위해 신속하게 대응하는 실력 있는 SAP 소프트웨어 엔지니어 - 2015년에 인증받은 ISO 9001의 절차 준수
- 항상 정도를 밟는 서비스를 제공하며 다른 기업의 지적재산권을 존중하고 고객의 법률적 위치를 훼손하는 지름길을 거부
상세 정보 입수처: http://www.spinnakersupport.com/sap-support-services/
스피네이커서포트
스피네이커서포트는 SAP과 오라클에 대한 제삼자 지원, 관리 서비스와 컨설팅 제공 분야에서 전 세계에서 가장 빠르게 성장하는 회사이다. 우리는 고객의 애플리케이션을 향상시키고 최고의 성능을 발휘케 하는 동시에 상호연동성, 적합성과 보안성을 유지하며 고객의 연간 지원 수수료의 평균 62%를 절감케 한다. 스피네이커서포트가 서비스하는 대상은 SAP, 비즈니스오브젝츠, 오라클 E-비즈니스 스위트, JD 에드워즈, 시벨, 오라클 데이터베이스, 오라클 테크놀로지와 미들웨어 제품군, 하이페리온, 애자일PLM, ATG/인데카와 기타에 이른다. 스피네이커서포트에 대한 상세 정보가 필요할 경우 http://www.spinnakersupport.com/ 을 방문하거나 미국/캐나다 전화 877-476-0576로 연락하기 바란다. 링크트인[https://www.linkedin.com/company/spinnaker-support ], 트위터[https://twitter.com/SpinnakerSupprt ], 페이스북[https://www.facebook.com/spinnakersupportservices/ ], 혹은 구글플러스[https://plus.google.com/u/1/+Spinnakersupport/posts ]에서 우리를 팔로우하기 바란다.
연락처: Michelle Wilkinson, 전화 1-720-457-5442
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Spinnaker Support is the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications
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Spinnaker Support is named as one of the 10 most valuable SAP solution providers by Insights Success
출처: 스피네이커서포트(Spinnaker Support)
Spinnaker Support Named as one of the 10 Most Valuable SAP Solution Providers 2017
DENVER, Aug. 3, 2017 /PRNewswire/ -- Spinnaker Support, the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications, today announced they have been named one of the 10 Most Valuable SAP Solution Providers 2017 [http://www.insightssuccess.com/spinnaker-support-exceptional-third-party-support-and-managed-services-for-sap/ ] by Insights Success Magazine. This distinction follows a host of recent honors won by Spinnaker Support, including the prestigious Gold Stevie Award for Customer Service Department of the Year.
Insights Success Magazine focuses its coverage on emerging and quickly growing companies and their leadership, creating a popular platform where top leaders access critical information needed to advance their businesses.
Spinnaker Support, serving over 300 instances of SAP solutions in 103 countries, has addressed thousands of support tickets with engineers operating from seven global support centers. Average response time to critical tickets occurs within eight minutes and always comes from a support engineer with nearly 20 years of SAP experience that is highly familiar with the customer's unique environment.
Ajith Kumar of Autodesk has this to say: "We have a partnership with Spinnaker Support. The support engineers are responsive, efficient and engaged directly on resolving our issues. They don't respond with stall tactics or try to push unneeded patches to 'try' and resolve issues, like SAP support."
"We are honored to be recognized as a top SAP solution provider," stated Shawn du Plessis, Vice President of Global SAP Support Services at Spinnaker Support. "We have the size, agility, scale, and global reach to maintain and advance any SAP implementation and increasingly more organizations are embracing our unique value proposition."
Spinnaker Support was recognized as a top 10 most valuable SAP solution provider due to:
- Industry leading SAP customer satisfaction rate (99.1%) and customer referenceability (100%) per the most recent customer survey
- A tradition of market firsts that give customers a unique selection of high-value services and technologies, the lowest price points by aligning service fees with product use, and the most flexible, customer-friendly commercial terms
- High caliber SAP software engineers who respond quickly to resolve critical issues faster than other service providers - per processes that are ISO 9001:2015 certified
- Always delivering service the right way, respecting the intellectual property rights of others and not taking shortcuts that compromise the legal standing of the customer
For more information: http://www.spinnakersupport.com/sap-support-services/
About Spinnaker Support
Spinnaker Support is the world's fastest growing provider of third-party SAP and Oracle support, managed services, and consulting. We help our customers keep their applications up and running at peak performance, while remaining interoperable, adaptable, and secure - and saving them an average of 62% on annual support fees. Spinnaker Support's blend of services span SAP, BusinessObjects, Oracle E-Business Suite, JD Edwards, Siebel, Oracle Database, Oracle Technology and Middleware products, Hyperion, Agile PLM, ATG/Endeca, and more. To learn more about Spinnaker Support, visit http://www.spinnakersupport.com/ or call 877-476-0576 in the U.S./Canada. Follow us on LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/spinnaker-support ], Twitter [https://twitter.com/SpinnakerSupprt ], Facebook [https://www.facebook.com/spinnakersupportservices/ ], or Google+ [https://plus.google.com/u/1/+Spinnakersupport/posts ].
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Spinnaker Support is named as one of the 10 most valuable SAP solution providers by Insights Success
Source: Spinnaker Support
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