[PRNewswire] Collinson Group, 고객 충성도 솔루션 보고서에서 우수 기업으로 선정

입력 2017-08-24 10:08  

[PRNewswire] Collinson Group, 고객 충성도 솔루션 보고서에서 우수 기업으로 선정

-- Collinson Group, 고객 충성도 솔루션 보고서의 보급, 국제 수행 및 고객 기반 부문에서 각각 최고 점수 획득



[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.



(런던 2017년 8월 24일 PRNewswire=연합뉴스) 고객 행동에 영향을 미치는 분야에서 글로벌 선도기업인 Collinson Group이 ‘Forrester Wave™: 고객 충성도 솔루션 2017년 3분기 보고서’에서 우수 기업으로 선정됐다. 이 보고서는 B2C 마케팅 전문가들이 올바른 선택을 내리도록 지원하고자 공급업체가 어떤 식으로 측정하는지 보여준다.



(로고: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151026/280732LOGO )



ICLP, Collinson Latitude 및 Welcome Real Time으로 구성된 Collinson Group의 단체 충성도 상품이 보급 기준에서 최고 점수를 받았다. 이들 상품은 국제 수행과 고객 기반 기준에서도 최고 점수를 받았는데, 이와 같은 성과는 소매, 금융 서비스, B2B 및 여행 분야를 아우르는 국제적인 고객 포트폴리오 덕분인 것으로 보인다.



Collinson Group은 Forrester가 2017년 3분기 Forrester Wave의 고객 충성도 솔루션 평가에 참여하도록 초청한 선별된 기업 중 하나다. 이 평가에서 Collinson Group은 우수 기업으로 선정됐다.



Collinson Group 충성도 부문 이사 Steve Grout는 “Forrester의 최신 고객 충성도 솔루션 보고서에 포함돼 무척 기쁘다”라며 “또한, 처음 포함된 이 보고서에서 우수 기업으로 선정된 것도 매우 기쁜 일”이라고 소감을 밝혔다. 이어 “세계에서 가장 성공적인 브랜드 중 일부를 위해 시행한 자사의 작업에 큰 자부심이 있으며, 세계 어디서든 고객과 협력할 수 있는 자사의 국제적인 배송 모델과 능력이 크게 인정받아 기쁘다”면서 “충성도 부문에서 더욱 강력한 업체로 거듭나기 위해 새로운 접근법을 구축하는 과정에서 앞으로 Forrester와의 협력이 기대된다”라고 언급했다.



Collinson Group 소개

Collinson Group (http://www.collinsongroup.com )은 고객을 위해 수익과 가치를 도모하고자 소비자 행동에 영향을 미치는 분야에서의 글로벌 선도기업이다.



Collinson Group은 산업과 부문 전문가들이 독특하게 혼합된 인력 구조를 띤다. 이들 전문가는 충성도, 라이프스타일 혜택, 보험 및 지원과 같은 네 가지 핵심 역량 분야에서 상품과 서비스를 공급하는 시장 주도적인 경험을 제공한다.



Collinson Group은 부유한 소비자와 자주 여행을 떠나는 고객을 중심으로 최상의 통찰과 전문지식을 제공하며, 고객 참여, 충성도 및 가치를 높이는 제품과 서비스를 만들고 공급한다.



Collinson Group은 지난 30년간 170개국 25개 국제도시에서 800개가 넘는 고객사에 서비스를 공급했으며, 직원 수가 2,000명에 달하고, 2천만 명이 넘는 최종 고객을 관리하고 있다. Collinson Group의 고객 중 일부를 소개하면, 마스터카드, 비자, 다이너스, 캐세이 퍼시픽, 영국 항공, 에어 프랑스, KLM 및 인터콘티넨탈 호텔 그룹 등이 있다.



Collinson Group은 Priority Pass, Columbus Direct, ICLP와 같은 주요 브랜드로 구성된다.



출처: Collinson Group



Collinson Group Named as a Strong Performer in Customer Loyalty Solutions Report



-- Collinson Group receives highest possible scores on Currency, Global Execution and Client Base in Customer Loyalty Solutions Report.



LONDON, August 22, 2017/PRNewswire/ -- Global leader in influencing customer behaviour, Collinson Group has been named as a Strong Performer in The Forrester Wave™: Customer Loyalty Solutions, Q3 2017. The report shows how providers measure up in order to help B2C marketing professionals make the right choice for them.



(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151026/280732LOGO )



Collinson Group's collective loyalty offerings of ICLP, Collinson Latitude and Welcome Real Time received the highest scores possible in the Currency criteria. They also received the highest scores possible in the Global Execution and Client Base criteria which we attribute to a global client portfolio that spans retail, financial services, B2B and travel.



Collinson Group was among the select companies that Forrester invited to participate in its Q3 2017 Forrester Wave evaluation, Customer Loyalty Solutions. In this evaluation, Collinson Group was cited as a Strong Performer.



Steve Grout, Director of Loyalty for Collinson Group, commented: "It's been fantastic to be included by Forrester in their latest Customer Loyalty Solutions Wave, and we're delighted to have been named a Strong Performer in our first inclusion in the report. We're extremely proud of the work that we do for some of the world's most successful brands, and are thrilled to see what we view as high praise for our global delivery model and ability to work with clients wherever they are in the world. We look forward to working with Forrester in the future as we further develop our approach to become an even stronger player in the loyalty space."



About Collinson Group

Collinson Group (http://www.collinsongroup.com ) is a global leader in influencing customer behaviour to drive revenue and value for clients.



The group offers a unique blend of industry and sector specialists who together provide market-leading experience in delivering products and services across four core capabilities: Loyalty, Lifestyle Benefits, Insurance and Assistance.



The group provides unrivalled insight and expertise around affluent consumers and frequent travellers, creating and delivering products and services that increase engagement, loyalty and value for customers.



Collinson Group has 30 years' experience, across 25 global locations, servicing over 800 clients in 170 countries, employing 2,000 staff, and managing over 20 million end customers. Our clients include: MasterCard, VISA, Diners, Cathay Pacific, British Airways, Air France KLM and InterContinental Hotels Group.



Collinson Group comprises leading brands including: Priority Pass, Columbus Direct, ICLP.



Source: Collinson Group

(끝)





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