[PRNewswire] indaHash, 인플루엔서 산업 토큰화 위한 본 ICO 발표

입력 2017-11-29 09:27  

[PRNewswire] indaHash, 인플루엔서 산업 토큰화 위한 본 ICO 발표

-- 세계에서 가장 빠르게 성장하는 인플루엔서 마케팅 플랫폼 indaHash, 성공적으로 사전 ICO 마무리하고, 인플루엔서 산업 혁신할 본 ICO 개시



[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.



(뉴욕 2017년 11월 29일 PRNewswire=연합뉴스) 30만 명 이상의 디지털 인플루엔서를 전 세계 브랜드와 연결하는 세계적인 기술 플랫폼 indaHash.com이 ICO를 시작한다고 오늘 발표했다. 이들 디지털 인플루엔서의 팔로워 수를 합하면 10억 명에 달한다. indaHash 코인은 소셜 미디어 인플루엔서, 그 팔로워 및 브랜드가 사용할 수 있는 보편적인 암호 화폐 구조다. indaHash는 인플루엔서가 자신만의 암호 화폐를 만들 수 있는 에코시스템을 도입한다. 이들의 암호 화폐는 팔로워의 활동을 중요하게 여긴다. indaHash는 indaHash 코인을 도입함으로써 인플루엔서, 브랜드 및 팔로워 사이에서 발생하는 여러 가지 문제와 과제를 해결하고, 국제 인플루엔서의 네트워크가 빠르게 성장하는 암호 화폐 시장에 일조하도록 지원한다. 사전 ICO는 100개국 이상에서 4,400명 이상이 참가하며, 4일 만에 하드 캡 100%를 달성하는 데 성공했다. 본 ICO[http://indahash.com/ico ] 기간은 2017년 11월 29일부터 12월 20일까지다.



(사진: http://mma.prnewswire.com/media/609678/indaHash_Logo.jpg )

(사진: http://mma.prnewswire.com/media/609679/indaHash_ICO.jpg )



indaHash 코인은 고도로 구조화된 암호 경제 시스템 덕분에 모든 인플루엔서 활동을 결제할 세계적 표준의 암호 화폐가 될 잠재력이 있다. 이는 성장하는 이 시장의 가치를 나타낸다. 이번 ICO는 혁신적이고 안전한 플랫폼에서 간단하고 원활하게 예금하는 길을 마련하는 한편, 첨단 결제 형태에 대한 접근성을 디지털 유행 제조가들에게 부여한다. 이번 ICO는 입증된 상품을 보유한 국제 기업, 확실한 성적, 건강한 수익, 그리고 코카콜라, 맥도날드, 로레알 등 인지도 높은 고객 등을 기반으로 한다.



영상 -https://www.youtube.com/watch?v=AQ4MUrCBxQ4&t=5s



작용 방식: indaHash 암호 경제 시스템은 브랜드, 인플루엔서 및 팔로워라는 세 집단 사이에서 작용한다.



브랜드

- 브랜드는 마케팅 캠페인을 하는 인플루엔서에게 indaHash 코인[http://indahash.com/ico ]을 지급할 수 있다. 이를 통해 인플루엔서는 세계 어디에 있든지 상관없이 즉시 송금받을 수 있다. 예전에는 결제까지 30~60일을 기다려야 했다. 완전히 새로운 서비스 'Pay-With-Fame'의 일환으로, 인플루엔서는 자신이 획득한 indaHash 코인을 다양한 브랜드 상품과 교환할 수 있다. 예를 들어, 인플루엔서는 한정판매 제품에 대한 조기 접근성을 받거나, 행사 또는 독점 워크숍에 참석할 수 있다. 이 새로운 기능은 인플루엔서가 평소에 받지 못하는 독점 제품과 서비스 할인을 받도록 지원함으로써, 브랜드가 인플루엔서와 작업하는 방식을 바꿀 것으로 예상된다. 또한, 브랜드는 호감 가는 유행 선도자로부터 믿을 만한 평을 받음으로써 이 기능의 이점을 활용할 수 있다.



인플루엔서

- 인플루엔서는 indaHash 코인을 기반으로 자신만의 토큰을 만들고, 이를 이용해서 보상과 게임화를 통해 팔로워 참여를 높일 수 있다. 또한, 토큰으로 지급하거나, 암호 화폐 시장을 기반으로 시간이 흐름에 따라 자신의 토큰 가치가 오를 것이라고 기대하며 토큰을 간직할 수도 있다. 가장 중요하게는 indaHash 코인을 이용해 지급함으로써 성장과 진화를 거듭하는 암호 화폐 산업에서 중요한 부분을 차지할 수 있다.



팔로워

- 인플루엔서의 팔로워는 토큰을 모아 인플루엔서가 커뮤니티에 제시한 독점 활동(인플루엔서가 개인화한 맞춤 상품, 일대일 미팅 및 기타 사교 활동)과 교환할 수 있다.



indaHash.com 공동 설립자 Barbara Soltysinska는 "자사는 디지털 영역에서 존재하는 기업"이라며 "따라서 빠르게 인기를 얻고 있는 암호 화폐로 진행되는 거래 플랫폼을 구축하는 것은 당연한 일"이라고 말했다. 이어 "indaHash 코인을 도입함으로써 인플루엔서의 마케팅 세계를 토큰화하고, 브랜드 협력과 팔로워 개발 측면에서 혁명을 일으키며, 이를 통해 인플루엔서, 브랜드 및 팔로워 사이에서 발생하는 다양한 문제와 과제를 해결하고자 한다"고 언급했다.



indaHash ICO 일정, 시행 및 배포:

- ICO는 2017년 11월 29일에 개시해서 12월 20일에 종료된다.

- ICO 구조는 입증된 스마트 컨트랙트 기술을 기반으로 구축되며, 이더리움에서 indaHash 코인으로 즉시 교환할 수 있다.

- 전체 코인 중 80%가 사전 ICO와 본 ICO에 제공된다. 전체 코인 공급량 중 최대 18%는 기존 및 신규 인플루엔서의 참여 및 교육에 사용될 예정이다.



본 배포 자료가 작성되는 시점에서, 70개국에서 33만 명이 넘는 소셜 미디어 사용자가 indaHash 앱을 사용 중이다. 토큰 발행량 중 18%는 인플루엔서의 교육, 그리고 이들이 indaHash 코인을 적극적으로 사용하고, 이 코인의 혜택을 제대로 이해하도록 동기를 부여하는 데 사용될 예정이다.



암호 화폐가 국제 금융 시장 내에서 합법성과 견인력을 얻음에 따라, indaHash는 소셜 인플루엔서에게 이 결제 형태를 개방함으로써 인플루엔서 마케팅 산업을 위한 새로운 사업 모델을 구축하는 최전선에서 활약하고, 높은 혁신성을 유지할 계획이다.



추가 정보나 토큰 판매 사전 등록은 indahash.com/ico를 참조한다.



백서 다운로드:

https://indahash.com/assets/images/ico_landing/reports/indahash_whitepaper_ico.pdf



indaHash 소개:

indaHash는 인스타그램, 페이스북 및 스냅챗에서 디지털 인플루엔서를 이용하는 콘텐츠 마케팅 캠페인을 자동화하는 국제적인 기술 플랫폼이다. indaHash는 2016년 초 출시 후 EU, MENA, USA, 남아프리카공화국, 인도(총 70개가 넘는 시장)에서 코카콜라, 맥도날드, P&G 및 로레알 같은 브랜드를 위한 1,000건 이상의 캠페인 시행에 사용됐다. indaHash 앱에 등록된 디지털 인플루엔서만 30만 명이 넘으며, 이들의 팔로워 수를 합하면 5억 명이 넘는다.



출처: indaHash



indaHash Announces Launch of Main ICO to Tokenize the Influencer Industry



-- World's fastest growing influencer marketing platform successfully closes pre-ICO and debuts main ICO to revolutionize the influencer industry



NEW YORK, November 29, 2017/PRNewswire/ -- indaHash.com, the global technology platform that connects more than 300,000 digital influencers with a combined reach of 1 billion followers to brands around the world, today announced the launch of their ICO. The indaHash Coin is a universal cryptocurrency structure available to social media influencers, their audiences and brands. indaHash is introducing an ecosystem that enables influencers to create their own cryptocurrencies, which would value the activity of their audience. With the introduction of the indaHash Coin, indaHash will solve a wide range of issues and challenges between influencers, brands and audiences, while allowing their network of global influencers to play a part in the rapidly growing cryptocurrency market. The pre-ICO successfully closed 100% of its hard cap in 4 days with over 4,400 participants from over 100 countries, and the main ICO [http://indahash.com/ico ] will begin on November 29, 2017 and run through December 20, 2017.



(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/609678/indaHash_Logo.jpg )

(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/609679/indaHash_ICO.jpg )



Because of a highly structured crypto-economic system, the indaHash Coin has the potential to become the world-standard cryptocurrency for settling all influencer activities, reflecting the value of this growing market. This ICO paves the way to enable simplified, seamless deposits on an innovative and secure platform, while granting digital tastemakers access to a leading-edge form of payment. It comes from an international business with a proven product, established track record, healthy revenue and recognizable clients including Coca-Cola, McDonald's and L'Oreal.



Video -https://www.youtube.com/watch?v=AQ4MUrCBxQ4&t=5s



How it works: The indaHash crypto-economic system works between three groups: brands, influencers and audiences.



Brands

- Brands can use indaHash Coin [http://indahash.com/ico ] to reward influencers for marketing campaigns. Because of this, influencers, no matter where they are located, can receive transfers immediately, eliminating the 30-60 day waiting periods for payments. As part of a completely new service, "Pay-With-Fame", influencers will have the possibility of exchanging their earned indaHash Coins for a variety of different offers from brands. For example, influencers will receive early access to limited edition products, as well as events and exclusive workshops. The new feature will change the way brands work with influencers by allowing influencers to receive exclusive discounts on products and services they wouldn't normally receive. Brands will also benefit from this feature by receiving authentic reviews from desirable trendsetters.



Influencers

- Influencers, based on indaHash Coin, can create their own tokens and use them to increase their audience engagement by rewards and gamification. They are also able to exchange their tokens for payout, or hold onto them in hopes their value will grow with time based on the cryptocurrency marketplace. Most importantly, payout with indaHash Coin will allow them to be an integral part of the growing and evolving cryptocurrency industry.



Audience (followers)

- Influencer audiences can use collected tokens and exchange them for exclusive actions set by the influencer for their community. For example, customized prizes personalized by the influencer, one on one meetings and other social activities.



Barbara Soltysinska, co-founder of indaHash.com commented, "As a business, we exist in the digital realm so it makes perfect sense to open up the platform to transactions in cryptocurrency which is rapidly growing in popularity. With the introduction of indaHash Coin, we want to tokenize the influencer marketing world and create a revolution in terms of brand cooperation and audience development, solving a wide range of issues and challenges between influencers, brands and fan bases."



Timeline, implementation and distribution of the indaHash ICO:

- ICO begins November 29 and will run through December 20, 2017.

- ICO structure will be built on proven smart contract technology and perform an immediate exchange of indaHash Coins from Ethereum.

- 80% of all coins are available during pre-ICO and ICO. A maximum of 18% of the total supply of coins will be used to engage and educate existing and new influencers.



At the time of this release, the indaHash app is used by over 330,000 social media users in 70 countries. Eighteen percent of the token emission will be used to help educate influencers and motivate them to actively use and fully understand the benefits of the indaHash Coin.



As cryptocurrency gains legitimacy and traction within the global financial market, opening up this form of payment to social influencers allows indaHash to be at the forefront of creating a new business model for the influencer marketing industry and stay highly innovative.



For more information or to pre-register for token sales visit indahash.com/ico.



Whitepaper download: https://indahash.com/assets/images/ico_landing/reports/indahash_whitepaper_ico.pdf



About indaHash:

indaHash - is an international technology platform that automates content marketing campaigns with digital influencers on Instagram, Facebook and Snapchat. It was launched at the beginning of 2016. Since then, the platform has been used to execute over 1000 campaigns in EU, MENA, USA, South Africa, India (in total, over 70 markets) for brands such as Coca-Cola, McDonald's, P&G, or L'Oreal. The app has over 300,000 registered digital influencers with a total reach of over half a billion followers.



Source: indaHash

(끝)





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