(시드니 2018년 1월 25일 PRNewswire=연합뉴스) 마케팅과 퍼블리싱 산업 주력 AI 테크놀로지 기업인 퀀캐스트는 자사의 광고 솔루션들을 아시아 지역 7개 시장으로 확대해 최대 3억 명의 소비자들의 온라인 고객들과 브랜드들을 연결한다는 소식을 전했다. 당사는 이미 호주와 뉴질랜드에서 해당 서비스를 운영 중이다.
홍콩, 인도네시아, 말레이시아, 필리핀, 싱가포르, 대만, 태국의 마케팅 담당자들은 이제 1억 명 이상의 온라인 대상들로부터 가져온 퀀캐스트의 실시간 데이터 통찰을 활용해 더욱 효과적인 브랜드 인지도와 성과 캠페인을 추진할 수 있다.
현재 퀀캐스트의 호주와 뉴질랜드 매니징 디렉터(Managing Director)인 앤드류 더블(Andrew Double)은, 향후 아시아태평양 지역에서 퀀캐스트의 성장을 주도하는 역할도 담당하게 될 예정이다.
"현재 마케팅은 모든 고객 경험, 모든 회사, 각 산업에 변혁을 일으키고 있는 AI와 함께 전환점에 서 있다. 아태지역의 마케터들은 효율적이고 효과적인 디지털 고객들을 확보할 수 있는 더 나은 방법들을 찾고 있다. 퀀캐스트는, 다수의 브랜드와 해당 브랜드들의 에이전시 파트너들이 퀀캐스트의 소비자 행동 플랫폼인 Q의 파워를 최대로 활용할 수 있도록 지원하게 되어 매우 기쁘다"라며 퀀캐스트의 CEO이자 창립자인 컨라드 펠드먼(Konrad Feldman)은 전했다.
"3년 전 호주와 뉴질랜드에서의 퀀캐스트 론칭 이후, 아시아 전역에 걸친 다수의 브랜드가 성장을 위해 퀀캐스트 고유의 AI기반 타켓팅 기능을 활용해왔으며 또한 그 수요가 지속해서 증가해왔다. 웨스트팩(Westpac) 그리고 싱가포르 항공(Singapore Airlines)과 같은 주요 브랜드들과 함께 지금까지 우리 팀이 수행해온 일들과 그 성과들에 대해 자부심을 느낀다. 또한, 각 지역 소비자들을 확보하고자 노력하는 보다 많은 브랜드가 퀀캐스트의 강력한 고객 이해 및 통찰을 활용할 수 있도록 지원하게 되어 매우 기쁘다"고 퀀캐스트 ANZ의 매니징 디렉터인 앤드류 더블은 밝혔다.
이번에 아태지역으로 그 직무가 확장된 팀은, 싱가포르에 있는 퀀캐스트의 기존 엔지니어링 센터에 합류할 예정이며 2018년 추가채용을 통해 새로운 직원들을 맞이하는 한편 아시아 시장 세일즈 디렉터(Sales Director)인 크리스 스커더(Chris Scudder)가 책임을 맡게 될 예정이다.
퀀캐스트(Quantcast)에 대해
퀀캐스트는 브랜드들의 성장을 지원하는 AI테크놀로지 기업이다. 2006년 설립, 퀀캐스트는 1억 개 이상의 온라인 대상들에서 얻은 생생한 통찰력을 기반으로 하는 오픈 인터넷 공간에 전 세계 최대 규모의 AI기반 소비자 행동 플랫폼을 구축해왔다. 마케팅 담당자, 에이전시들, 컨설팅 업체들, 퍼블리셔들은 퀀캐스트 인텔리전스 클라우드(Quantcast Intelligence Cloud)를 활용해 신규 고객들을 찾고 지속적인 성장을 도모하며 비즈니스 성과들을 창출한다. 퀀캐스트의 본사는 샌프란시스코에 자리 잡고 있으며 전 세계 11개국에 걸쳐 22개의 지사를 보유, 750명 이상의 직원들을 고용하고 있다.
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출처: 퀀캐스트(Quantcast)
Quantcast continues international growth expanding into new Asia-Pacific markets
SYDNEY, Jan. 24, 2018 /PRNewswire/ -- Quantcast, an AI technology company focused on the marketing and publishing industries, today announced that it will expand its advertising solutions into seven markets across Asia, connecting brands with an online audience of up to 300 million consumers. The company already operates in Australia and New Zealand.
Marketers across Hong Kong, Indonesia, Malaysia, Philippines, Singapore, Taiwan, and Thailand will now be able to tap into Quantcast's live data insights drawn from more than 100 million online destinations to drive more effective brand awareness and performance campaigns.
Andrew Double, Quantcast's Australia and New Zealand Managing Director, will taking on an expanded role to lead the company's growth in the Asia-Pacific region.
Konrad Feldman, Quantcast's Chief Executive Officer and Founder commented, "Marketing is at a tipping point with AI set to transform every customer experience, every company and every industry. Marketers in APAC are looking for better ways to engage digital audiences that are both efficient and effective. We're excited to help brands and their agency partners leverage the power of Q, our audience behavior platform."
Andrew Double, managing director for Quantcast ANZ added, "Since we launched in Australia and New Zealand three years ago, we've seen increasing demand from brands across Asia to grow by tapping into Quantcast's unique AI-driven targeting ability. I'm proud of the work the team has done so far with major brands like Westpac and Singapore Airlines, and I'm excited to bring our strong audience understanding to more brands as they seek to engage consumers in the region."
The expanded team will join Quantcast's existing engineering center in Singapore and be led by Sales Director for the Asian markets, Chris Scudder, with further hires in 2018.
About Quantcast
Quantcast is an AI technology company focused on helping brands grow. Founded in 2006, it has built the world's largest AI-driven consumer behaviour platform on the open internet based on live insights drawn from more than 100 million online destinations. Marketers, agencies, consultancies and publishers use the Quantcast Intelligence Cloud to discover new customers, drive incremental growth, and deliver business outcomes. Headquartered in San Francisco, Quantcast employs more than 750 employees in 22 offices across 11 countries.
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Source: Quantcast
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