(방갈로르, 인도 2018년 2월 20일 PRNewswire=연합뉴스) 세계적인 디지털 MR 솔루션 기업 Borderless Access가 새롭고 획기적인 제품 ‘TAPP’을 통해 다양한 소비자 행동, 감정 및 마이크로 모먼츠(micro-moments)를 브랜드들에게 손쉽게 제공할 예정이다. TAPP은 첨단 분석학과 기술을 기반으로 전 세계 성장 시장과 선진국 시장에서 소비자 체험과 행동을 이해하기 위한 디지털 시장 리서치 솔루션 부문에서 세계 최고의 기업이 되고자 하는 Borderless Access의 비전과 맥락을 같이 한다.
(로고: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161017/429158LOGO )
TAPP 출시와 관련해 Borderless Access CEO Ruchika Gupta는 “스마트폰, 소셜미디어 및 기타 디지털 커뮤니케이션 플랫폼의 사용이 증가함에 따라 그 어느 때보다 자세하게 실시간으로 소비자 행동을 이해할 광범위한 기회가 생겨났다”라며 “이는 제품과 서비스를 제공할 적절한 순간에 소비자를 공략할 방법을 항상 모색하는 브랜드들에게 요긴하게 작용할 것”이라고 말했다. 이어 “자사는 여러 지역에서 다년간 소비자 이해를 도모해온 경험을 바탕으로 TAPP를 개발했다”라면서 “TAPP은 두 개의 주요 국제 브랜드와 함께 파일럿 테스트를 마쳤으며, 이를 통해 두 브랜드가 다른 시간대와 장소에서 고객의 인생 순간과 경험을 이해하도록 지원했다”고 말했다.
TAPP은 풍부하고, 해석하기 쉬우며, 시행 가능한 통찰을 브랜드에게 제공하고자 독특한 방법론과 머신 러닝 알고리듬을 기반으로 소비자의 환경 내에서 소비자 상호작용, 감정 상태 및 행동을 조사하고, 이를 통해 패턴과 경향을 파악한다. 마케터와 연구원은 TAPP을 이용해 소비자의 마이크로 모먼츠를 이해하고, 이를 바탕으로 커뮤니케이션을 개발하고, 브랜드 활성을 관리하며, 개념을 테스트하고, 제품을 진화시키는 등 다양한 작업을 수행할 수 있다.
TAPP은 마케터와 연구원이 이야기에 따라 현장을 공략하고, 효율적으로 콘텐츠를 개발하도록 지원한다.
세계적인 디지털 MR 솔루션 기업인 Borderless Access[https://www.borderlessaccess.com/ ]는 신규 시장과 선진 시장에서 기술 및 지역사회 분석학을 기반으로 MR 기업, 광고대행사, 컨설팅 업체 및 최종 기업으로 구성된 자사의 고객 기반에 파악하기 힘든 대상(헬스케어를 포함해 소비자, B2B 및 전문가)의 경험과 인생 순간에 대한 접근성을 제공한다.
Borderless Access의 혁신 중점은 Panel Solutions, SmartSight, HealthSight 및 TAPP 같은 시장조사 제품과 솔루션으로 확대되고 있다.
미디어 문의:
Anshul Agarwal
Marketing@borderlessaccess.com
출처: Borderless Access Panels Pvt Ltd.
Borderless Access Launches 'TAPP' - Key to the World of Consumer Behaviour and Emotions
BANGALORE, India, February 20, 2018/PRNewswire/ -- Borderless Access, a global Digital MR Solutions Company, brings diverse consumer behaviour, emotions, and micro-moments within easy reach of brands with its new revolutionary product 'TAPP ' This launch is in line with its vision to be the global leader in providing digital market research solutions for understanding consumer experiences and behaviours, in growth and developed markets of the world; driven by advanced Analytics and Technology.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20161017/429158LOGO )
Commenting on the launch of TAPP, Ruchika Gupta, CEO of Borderless Access, said, "As smartphones, social media and other digital communication platforms usage grows, it offers extensive opportunities to understand consumer behaviour in real-time and greater detail than ever before. This can be a boon for brands that are always looking for ways to reach out to their customers at the right moment to offer their products and services. With our years of experience in understanding consumers across geographies, we built TAPP, which has been pilot tested with two major global brands, allowing them to understand life moments and experiences of consumers at different timeslots and locations."
The product TAPP identifies patterns and trends by looking into consumers' interactions and their emotional state and behaviour within their environment with its unique methodologies and machine learning algorithms for rich, easy to interpret, actionable insights for brands. With TAPP, marketers and researchers can understand consumers' micro-moments to develop communication, manage brand activation, test concepts, evolve products, and much more.
TAPP empowers marketers and researchers to target in-situ and efficiently develop content as per their stories.
About Borderless Access:
Borderless Access [https://www.borderlessaccess.com/ ], a global digital MR solutions company, provides access to experiences and life moments of engaged consumers from hard-to-reach audiences (Consumers, B2B & Specialist Audiences, including Healthcare) in the emerging and developed markets, driven by Technology & Community Analytics to its global clientele of MR firms, Ad Agencies, Consultancy firms, and End Enterprises.
Its' focus on innovation extends to providing market research products & solutions, such as Panel Solutions, SmartSight, HealthSight, and TAPP.
Media Contact:
Anshul Agarwal
Marketing@borderlessaccess.com
Source: Borderless Access Panels Pvt Ltd.
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스