[PRNewswire] Bertolli(R), 토스카나로 겨울 음식 여행 떠나

입력 2018-04-03 09:35  

[PRNewswire] Bertolli(R), 토스카나로 겨울 음식 여행 떠나

-- 영향력 있는 국제 요리 인사들과 함께하는 여행

(우디네, 이탈리아 2018년 4월 3일 PRNewswire=연합뉴스) 150년이 넘는 역사를 자랑하는 세계 제1의 올리브 브랜드 Bertolli(R)가 국제 시장에서 자사 브랜드의 재출시를 지원하고자 전략적 활동을 이어가고 있다.

(사진: https://mma.prnewswire.com/media/660689/Bertolli_Relaunch_Brand.jpg )

4월 마지막 주, Bertolli는 영향력이 있는 셰프 8명을 세계 곳곳에서 초청해 자사 브랜드와 관련된 모든 것(수상 이력을 자랑하는 다양한 블렌드부터 브랜드의 가치와 역사까지)을 체험하고 배울 기회를 제공할 예정이다. 영향력이 있는 이들 셰프는 역사 속으로 여행을 떠나게 된다. 이 여행은 1865년 설립자의 비전과 회사 설립에서 출발해 오늘날 품질, 다각화 및 혁신에 대한 회사의 집중까지 이어진다.

Bertolli는 다양한 취향과 선호도에 맞는 갖가지 제품, 그리고 새로 만들고 수상 이력을 자랑하는 올리브유 블렌드를 고객에게 제공한다. Bertolli 철학의 토대는 제품의 단순성과 진정성이다. Bertolli 제품의 목적은 오늘날 바쁜 라이프스타일과 영양가 높고 맛있으며 건강한 선택에 대한 소비자의 선호도를 지원하는 것이다.

Bertolli의 새로운 국제 캠페인의 메시지는 ‘간단한 조리법’이다. 이 메시지는 주방에서, 그리고 사랑하는 이들과 순간을 공유하는 시간에 적용되는 단순성의 개념에서 영감을 받았다.

모회사 Deoleo CEO Pierluigi Tosato는 “Bertolli는 국제적인 재출시를 단행했다”라며 “이를 통해 자사의 독특한 포인트를 재확인하고, 국제 시장을 강화할 예정”이라고 말했다. 이 캠페인은 브랜드, 마케팅 및 커뮤니케이션 전략에 대한 대규모 투자를 바탕으로 2018년에 시작됐다. 이는 새로운 대화를 장려하기 위한 움직임이다.

Tosato CEO는 “요즘 사람들은 더 바쁘게 살아가고 있으며, 고된 하루를 마치고 식사를 준비하기가 너무 복잡하다고 여기는 경향이 있다”라며 “바로 이 부분에서 Bertolli가 더욱 간단한 삶을 지원하고, 요리의 기쁨을 계속 누리도록 한다”라고 말했다. 이어 그는 “이 국제 행사는 Bertolli가 실시한 동종 최초의 행사로, 국제적인 영향력 인사를 루카의 중심으로 초대한다”라면서 “루카는 Francesco Bertolli가 Bertolli를 탄생시킨 고장”이라고 설명했다. 또한, Bertolli는 소비자, 언론인 및 이해관계자가 루카를 지나며 즐거운 시간을 보낼 수 있는 독특한 만남의 장인 'Casa Bertolli'도 열 계획이다.

Bertolli 소개
이탈리아 토스카나의 작은 마을 루카에서 탄생한 Bertolli는 세계인이 가장 선호하는 올리브유(Deoleo 제조)를 만들며, 150년 동안 이탈리아 요리와 먹거리의 중심에서 활약해왔다. Bertolli 브랜드의 핵심은 품질 약속, 재료의 천연 영양분을 활용하고자 하는 집념, 그리고 훌륭하고 맛있는 요리를 제공해온 전통이다.

추가 정보: https://www.Bertolli.com

문의:
Pietro Lucchese
전화: +39-335-704-0604
이메일: pietrolucchese@me.com

출처: Bertolli



Bertolli(R)'s Winter Food Sojourn to Tuscany with Global Food Influencers

UDINE, Italy, April 3, 2018/PRNewswire/ -- Bertolli(R), the world's number one olive brand, with more than 150 years of history, continues to implement its strategic activities in support of the relaunch of its Brand in global markets.

(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/660689/Bertolli_Relaunch_Brand.jpg )

In the last week of April, Bertolli will host eight influencer chefs from around the world to experience and learn about all things related to the brand, from its wide range of award winning blends, to its brand value and brand history. The influencers will be taken on a journey through history, starting with the founder's vision and company outset in 1865 to today's focus on quality, diversification and innovation.

Bertolli offers its customers a wide range of products and newly formulated award winning olive oil blends to suit varied tastes and preferences. Behind the company's philosophy is the simplicity and genuineness of its products which are aimed at supporting today's busy lifestyles, and consumer preference for highly nutritious, tasty and healthy options.

'The recipe is simple' is Bertolli's new international campaign message which draws inspiration from the concept of simplicity, being in the kitchen and sharing moments with the people you love.

"Bertolli has received a global re-launch, which is set to reassert its points of uniqueness and shore up global markets," said CEO Pierluigi Tosato, from parent company Deoleo. The campaign began in 2018 with large investments made into the brand, marketing and communication strategies, a move set to encourage a new dialogue.

"People now lead busier lives and tend to view home cooking as too complicated of a pursuit at the end of the day. That's where Bertolli can make lives simpler - and keep the joy in cooking," stated Mr Tosato "This global event, is the first of its kind for Bertolli, and brings global influencers to the heart of Lucca, where Francesco Bertolli gave birth to the brand." The brand also plans to open 'Casa Bertolli', a unique meeting place for consumers, journalists and stakeholders to enjoy when passing through Lucca.

About Bertolli
Founded in the small Tuscan town of Lucca, Italy, the Bertolli name has been at the heart of Italian cooking and eating for 150 years with the world's favorite olive oil (made by Deoleo). At the heart of the Bertolli brand is a commitment to quality, dedication to leveraging the natural goodness of ingredients and a tradition of providing outstanding and flavorful food.

For more information, please visit https://www.Bertolli.com.

Contacts:
Pietro Lucchese
Tel: +39-335-704-0604
Mail: pietrolucchese@me.com

Source: Bertolli

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(끝)


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