[PRNewswire] 스피네이커서포트, 전 세계 판매 파트너 망 확대

입력 2018-04-11 09:44  

[PRNewswire] 스피네이커서포트, 전 세계 판매 파트너 망 확대

(덴버 2018년 4월 10일 PRNewswire=연합뉴스) 신뢰도 높은 최고의 오라클 및 SAP 제삼자 지원 서비스 제공사 스피네이커서포트(Spinnaker Support)는 전 세계 판매 파트너 망[http://www.spinnakersupport.com/partner-program ]을 확대한다고 오늘 발표했다. 동사는 지금도 늘어나고 있는 판매망에 전 세계 40개 이상의 조직이 이미 속해 있다고 보고하고 있다. 판매 파트너들은 브랜드 인지도를 올리고 사업 확장에 협력함으로써 스피네이커서포트의 직접 판매와 마케팅을 보완한다.

스피네이커서포트는 판매를 확대하고, 시장 정보망을 구축하며, 지역별 복잡성에 대처하고 기존의 고객 관계를 심화하기 위해 전략적인 파트너 망을 만들고 발전시켰다. 파트너들에게 이 협력 프로그램은 간단하며, 유연하고, 유익하기 때문에 그들이 새로운 거래처를 개발하고 판매를 성사시키는 데 도움을 주고 있다.

네덜란드에 있는 퍼포먼스투더맥스의 CEO 핌 반 데르 보르스트는 "스피네이커서포트의 판매 파트너가 됨으로써 우리 회사의 가치가 엄청나게 커지고 있다"면서 "이제 우리는 기존 고객들에게 새로운 서비스를 제공하는 동시에 제삼자 지원 분야와 같이 번창하는 시장에 사업을 확대할 수 있게 되었다"고 말했다.

스피네이커서포트의 글로벌 얼라이언스 및 이머징 마켓 담당 부사장인 니겔 풀란은 "우리의 전 세계 사업은 판매 및 신규 거래처 발굴을 위한 강력한 파트너십을 통해 빠르게 확대되고 있다"면서 "파트너, 얼라이언스와 유력 기업들로 구성된 견고한 생태계를 통해 경쟁사들과의 차별화를 기할 수 있으며 제삼자 오라클 및 SAP 지원 사업을 전 세계의 조직들에 더 신속하게 확대할 수 있다"고 말했다.

스피네이커서포트의 파트너가 되고 싶은 회사들은 www.spinnakersupport.com/partner-program을 방문하기 바란다.

스피네이커서포트
스피네이커서포트는 세계적으로 신뢰받는 최고의 오라클 및 SAP 제삼자 지원 업체이다. 스피네이커서포트의 고객들은 종합적이며 대응이 빠른 서비스를 받고 있으며 관리 비용의 평균 62%를 절감하고 자신들에게 제공된 소프트웨어를 무기한 사용할 수 있다. 늘어나고 있는 당사의 제삼자 지원 파트너들은 당사가 확대 중인 서비스를 활용하고 있다. 당사는 고객들이 하나의 벤더와 협력하기를 희망할 경우 애플리케이션 관리 서비스, 기술 관리 서비스와 컨설팅을 제공할 수 있는 유일한 제삼자 지원 벤더가 된다. 고객들은 온프레미스에서부터 하이브리드와 클라우드에 이르기까지 자신들의 업무 애플리케이션을 최고의 성능으로 유지해주는 스피네이커서포트를 신뢰하고 있다.

스피네이커서포트의 수상 실적이 있는 서비스에는 SAP, 비즈니스오브젝츠, 오라클 E-비즈니스 스위트, JD 에드워즈, 시벨, 오라클 데이터베이스, 오라클 테크놀로지 및 미들웨어 제품군, 하이페리온, 디맨트라, 애자일 PLM, ATG/엔데카 등이 들어 있다. 스피네이커서포트에 대한 상세 정보가 필요할 경우 http://www.spinnakersupport.com/을 방문하기 바란다. 링크트인[https://www.linkedin.com/company/spinnaker-support ], 트위터[https://twitter.com/SpinnakerSupprt ], 페이스북[https://www.facebook.com/spinnakersupportservices/ ] 혹은 구글플러스[https://plus.google.com/u/1/+Spinnakersupport/posts ]에서 우리를 팔로우하기 바란다.

연락처: Michelle Wilkinson, 전화 720-457-5442, 이메일 mwilkinson@spinnakersupport.com

사진 - https://mma.prnewswire.com/media/538443/Spinnaker_Support.jpg
Spinnaker Support is the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications

출처: 스피네이커서포트(Spinnaker Support)



Spinnaker Support Expands Its Global Sales Partner Network

DENVER, April 10, 2018 /PRNewswire/ -- Spinnaker Support, a leading and trusted provider of Oracle and SAP third-party support, today announced expansion of their global Sales Partner Network [http://www.spinnakersupport.com/partner-program ]. The company reports that more than 40 organizations around the world are already members of the growing network. Sales Partners are instrumental in raising brand awareness and driving incremental business to supplement Spinnaker Support's direct sales and marketing efforts.

Spinnaker Support opted to create and develop a strategic partner network to grow sales, build market intelligence, address geographic intricacies, and deepen existing customer relationships. The program is simple, flexible, and profitable for partners, rewarding them for their lead generation and sales successes.

"Being a Spinnaker Support sales partner is bringing tremendous value to our company," stated Pim van der Vorst, CEO at Performance to the Max, located in the Netherlands. "We can now offer additional value to our existing customers, and at the same time, expand our own business leveraging a thriving market like third-party support."

"Strong sales and lead referral partnerships are accelerating our global reach," said Nigel Pullan, Vice President of Global Alliances and Emerging Markets at Spinnaker Support. "A robust ecosystem of partners, alliances, and influencers separates us from our competition and is helping us more rapidly spread third-party Oracle and SAP support to organizations across the world."

Companies wishing to partner with Spinnaker Support should visit www.spinnakersupport.com/partner-program.

About Spinnaker Support
Spinnaker Support is a leading and trusted global provider of Oracle and SAP third-party support. Spinnaker Support customers get more comprehensive and responsive service, save an average of 62% on their annual maintenance fees, and can remain on their current software releases indefinitely. A rising number of our third-party support customers are utilizing incremental services we provide. We remain the only third-party support vendor to deliver application managed services, technology managed services and consulting when customers prefer to consolidate with a single vendor. They trust Spinnaker Support to keep their enterprise applications running at peak performance, while helping them navigate from on-premise to hybrid to cloud.

Spinnaker Support's award-winning blend of services span SAP, BusinessObjects, Oracle E-Business Suite, JD Edwards, Siebel, Oracle Database, Oracle Technology and Middleware products, Hyperion, Demantra, Agile PLM, ATG/Endeca, and more. To learn more about Spinnaker Support, visit http://www.spinnakersupport.com/. Follow us on LinkedIn [https://www.linkedin.com/company/spinnaker-support ], Twitter [https://twitter.com/SpinnakerSupprt ], Facebook [https://www.facebook.com/spinnakersupportservices/ ], or Google+ [https://plus.google.com/u/1/+Spinnakersupport/posts ].

Contact: Michelle Wilkinson, 720-457-5442, mwilkinson@spinnakersupport.com

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Spinnaker Support is the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications

Source: Spinnaker Support

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(끝)


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