(로스앤젤레스 2018년 5월 2일 PRNewswire=연합뉴스) 로스앤젤레스오토쇼(LA Auto Show(R))와 오토모빌리티LA(AutoMobility LA)는 파브리지아 카날롱가를 동사의 전략 마케팅 및 홍보 담당 부사장으로 영입하여 그녀를 성장하고 있는 마케팅팀의 새로운 리더로 선임했다고 오늘 발표했다. 카날롱가는 새로운 직책을 맡아 마케팅팀을 지휘하게 되며 발전과 확대를 위한 회사의 야심 찬 비전이 결실을 보도록 자신의 경력, 재능과 에너지를 발휘하게 될 것이다.
LA오토쇼와 오토모빌리티LA 사장 겸 CEO 리사 카즈는 "로스앤젤레스오토쇼의 미래를 향한 우리의 비전은 로스앤젤레스에 걸맞은 악명의 불길을 더 크게 함으로써 무시할 수 없는 괘도를 확보하는 것"이라고 하면서 "로스앤젤레스는 모든 측면에서 자동차 산업의 메카이며 우리가 가장 사랑하는 문화유산이 기술을 기반으로 한 도시의 미래와 만날 수 있는 이상적인 교차점이다. 우리는 파브리지아를 이 팀에 영입함으로써 발전하고 있는 자동차 산업의 최전선에 설 기회를 모두 활용하게 될 것"이라고 말했다.
카날롱가는 20년 이상 마케팅 분야의 책임자로 일해왔으며 전 세계 최고의 자동차 기업들에서 근무했다. 가장 최근에는 이노시언월드와이드아메리카(이노시언 USA)의 체험 마케팅 담당 부사장으로 재직하면서 많은 수의 공격적인 자동차 마케터들로 구성된 팀을 이끌었는데 현대자동차 미국 법인과 동사가 최근 출시한 럭셔리 브랜드 제네시스 모터 아메리카를 위한 오토쇼 프로그램과 참여, 후원 사업, 주요 신제품 출시 행사와 기자 회견 등이 동 팀의 업무였다.
LA오토쇼와 오토모빌리티LA의 EVP 겸 제네럴매니저인 테리 퇴니스는 "우리는 파브리지아가 보유한 마케팅과 홍보 분야 전문성 및 자동차 산업에 대한 폭넓은 지식을 통해 우리 브랜드를 지속해서 구축하고 발전시키는 데 필요한 견인력을 확보할 수 있을 것"이라면서 "그녀를 합류시킴으로써 우리 조직이 다음 단계를 나아갈 수 있게 되어 기쁘게 생각한다"고 말했다.
카날롱가는 "LA는 꿈이 만들어지는 곳"이라며 "로스앤젤레스오토쇼는 매년 자동차와 기술이 융합되는 세계적인 명소가 될 수 있는 특별한 행사이다. 이 오토쇼에서 보인 자동차에 대한 우리의 사랑은 전설적인 것이며 우리의 마음가짐을 나타낸다. 오토모빌리티LA와 LA오토쇼가 전 세계에서 가장 경쟁이 치열하고 가장 눈에 띄는 행사장 중에서 제대로 된 위치를 차지할 수 있도록 하는 것이 임무인 우수한 팀의 일원이 된다는 것은 그냥 지나치기에는 너무 매력적인 일이다"라고 말했다.
오토모빌리티LA 와 111년의 역사를 가진 LA오토쇼는 로스앤젤레스컨벤션센터에서 11월 26~29일과 11월 30일~12월 9일 사이에 각각 열린다. 오토모빌리티LA와 LA오토쇼에 관한 정보가 필요할 경우 AutoMobilityLA.com과 LAAutoShow.com을 방문하기 바란다.
로스앤젤레스오토쇼와 오토모빌리티LA
1907년에 시작된 로스앤젤레스오토쇼(LA Auto Show(R))는 매년 열리는 오토쇼 중 북미에서 가장 먼저 열리는 주요 오토쇼이다. 2016년에는 동 쇼의 프레스앤드트레이드데이즈가 커넥티드 카 엑스포(CCE)에 통합되어 새로운 제품과 기술을 소개하고 운송과 모빌리티의 미래에 관한 가장 중요한 이슈를 토론하기 위해 기술과 자동차 산업이 융합하는 업계 최초의 산업 전시회인 오토모빌리티LATM가 되었다. 오토모빌리티LA 2018은 11월 26~29일 사이에 로스앤젤레스컨벤션센터에서 열리며 제조사들의 신차도 여기에서 발표된다. LA오토쇼 2018에 대한 일반인 공개는 11월 30일 -12월 9일이다. 오토모빌리티LA에서는 새로운 자동차 비즈니스가 만들어지고, 획기적인 제품이 선보이며, 전 세계 언론사와 업계 전문가들 앞에서 전략이 발표된다. LA오토쇼는 전L.A. 신차딜러협회가 후원하며 ANSA프로덕션즈가 진행을 맡는다. 오토쇼에 관한 최신 뉴스와 정보를 받아보려면 트위터 twitter.com/LAAutoShow, 페이스북 facebook.com/LAAutoShow 혹은 인스타그램 https://www.instagram.com/laautoshow/ 에서 LA Auto Show를 팔로우하기 바라며 http://www.laautoshow.com/에서 얼랏 창에 사인업하기 바란다. 오토모빌리티LA에 관한 상세 정보가 필요할 경우 https://www.automobilityla.com/을 방문하기 바란다.
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출처: 로스앤젤레스오토쇼(Los Angeles Auto Show)
The Los Angeles Auto Show And AutoMobility LA Hire Fabrizia Cannalonga As Vice President Of Strategic Marketing And Communications
LOS ANGELES, May 1, 2018 /PRNewswire/ -- The Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) and AutoMobility LA today announced a new leader of its growing marketing team, as Ms. Fabrizia Cannalonga has joined the company as Vice President of Strategic Marketing and Communications. In her new role, Cannalonga will oversee the marketing team, applying her experience, talent and energy to help bring the company's ambitious vision of growth and expansion to fruition.
"Our vision for the future of The Los Angeles Auto Show is to achieve a trajectory that is impossible to ignore by fostering a glow of notoriety appropriate to Los Angeles," said Lisa Kaz, President and CEO of the LA Auto Show and AutoMobility LA. "Los Angeles is an automotive mecca by any measure and the ideal intersection where our most beloved cultural legacy can meet its technology driven future. We believe by adding Fabrizia to the team, we are poised to take advantage of every opportunity to stay at the forefront of the evolving automotive industry."
Cannalonga brings more than 20 years of experiential marketing leadership and has worked with some of the world's leading automotive brands. Most recently as Vice President of Experiential Marketing at INNOCEAN Worldwide Americas (Innocean USA), she led a large and aggressive team of auto marketers whose scope included auto show programs and engagements, sponsorships, major new product launches and press conferences for both Hyundai Motor America, and its recently debuted luxury brand, Genesis Motor America.
"Fabrizia's marketing and communications expertise and extensive knowledge of the automotive industry is sure to help us gain traction as we continue to build and grow our brand," said Terri Toennies, EVP and General Manager of the LA Auto Show and AutoMobility LA. "We are excited to have her onboard to help us take this organization to the next level."
"LA is a place where dreams are made of," said Cannalonga. "The Los Angeles Auto Show is a one of a kind event that can become the annual global destination converging automotive and tech. Our love for vehicles here is legendary, it's our mindset. Becoming a part of an exceptional team whose mission is to help AutoMobility LA and the LA Show achieve its rightful place among the most highly contested and most visible event venues in the world was just too irresistible to pass up."
AutoMobility LA and the 111-year-old LA Auto Show take place at the Los Angeles Convention Center November 26-29 and November 30-December 9, respectively. For information on AutoMobility LA and the LA Auto Show, please visit: AutoMobilityLA.com and LAAutoShow.com.
About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA
Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major North American auto show of the season each year. In 2016, the show's Press & Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility LATM, the industry's first trade show converging the technology and automotive industries to launch new products and technologies and to discuss the most pressing issues surrounding the future of transportation and mobility. AutoMobility LA 2018 will take place at the Los Angeles Convention Center Nov. 26-29, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show 2018 will be open to the public Nov. 30-Dec. 9. AutoMobility LA is where the new auto industry gets business done, unveils groundbreaking new products and makes strategic announcements in front of media and industry professionals from around the globe. LA Auto Show is endorsed by the Greater L.A. New Car Dealer Association and is operated by ANSA Productions. To receive the latest show news and information, follow LA Auto Show on Twitter at twitter.com/LAAutoShow, via Facebook at facebook.com/LAAutoShow or on Instagram at https://www.instagram.com/laautoshow/ and sign up for alerts at http://www.laautoshow.com/. For more information about AutoMobility LA, please visit https://www.automobilityla.com/.
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Source: Los Angeles Auto Show
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