-- NelsonHall NEAT 보고서의 2018 CX 서비스 여행, 운송 & 환대 부문
(구르가온, 인도 2018년 6월 5일 PRNewswire=연합뉴스) 국제 여행 및 환대 산업에 통합적인 IT, BPM 및 디지털 서비스와 솔루션을 공급하는 세계 굴지의 기업 InterGlobe Technologies[https://www.interglobetechnologies.com/ ]가 NelsonHall NEAT 보고서에서 2018 CX Services 여행, 운송 & 환대 부문 리더로 선정됐다. 리더는 이 보고서에서 가장 높은 등급이다.
(로고: https://mma.prnewswire.com/media/680654/InterGlobe_Technologies_Logo.jpg )
(사진: https://mma.prnewswire.com/media/700511/NEAT_CXServices_Travel_Transport_Hospitality.jpg )
IGT는 NelsonHall NEAT 보고서에서 NEAT 그래프를 기반으로 전체 시장 부문에서 리더로 선정됐다. 이 시장 부문은 여행 산업에서 CX 서비스[https://www.interglobetechnologies.com/services/social-media/ ] 고객에게 즉각적인 혜택을 제공하는 것을 비롯해 미래 고객 요건을 충족시킬 수 있는 IGT의 포괄적인 능력을 반영한다. NEAT 보고서에서 IGT는 아래 영역에서 ‘리더’로 선정됐다.
- ‘비용 최적화’
- ‘CX 개선’
- ‘수익 창출’
NelsonHall CX 서비스 수석 연구 애널리스트 Ivan Kotzev는 “자동차, 분석 및 옴니채널을 위한 IGT의 독자적이고 영역별로 구체적인 플랫폼 및 프레임워크 라인은 여행과 환대 산업에서 IGT의 심층적인 CX 전문지식을 보여주는 것”이라며 “자동화 기술과 새로운 디지털 채널에 대한 IGT의 지속적인 투자는 역동적인 시장 변화를 해결하기에 매우 적합하며, 여행객의 포괄적인 CX를 최우선시한다”라고 말했다.
IGT CEO Vipul Doshi는 “BPM CX 역량 및 그것이 수익, 비용 및 경험(고객 서비스 기준)에 미치는 영향을 인정받아 NelsonHall 보고서에서 리더로 선정돼 영광”이라며 “업계에서 받은 인정은 자사의 국제적인 고객 중심성과 심층적인 영역 지식으로 강화되는 RPA, AI 및 분석학 같은 새 시대 디지털 서비스&솔루션의 개발을 통해 지속해서 최고만을 공급하는 자사의 능력을 의미하는 것”이라고 말했다.
IGT의 목적은 원활하고 연결된 여행 체험을 위해 디지털, 옴니채널 및 로봇공학에 초점을 맞춘 혁신적인 기술 솔루션으로 여행업계를 개선하는 데 주도적인 역할을 하는 것이다. 2017년 IGT는 Chatbots[https://www.interglobetechnologies.com/media/press-release/igt-launches-arc-exclusive-airline-reservation-chatbot-combining-ai-with-travel-expertise-for-end-to-end-flight-booking/ ], 발화 분석, 디지털 접촉 센터 솔루션, mTAF(Mobile test automation) 등을 포함하는 디지털 서비스와 솔루션 라인으로 가장 혁신적인 라인업을 주도했다. ITG 디지털 연락센터 솔루션은 BPM와 디지털에 걸쳐 분석[https://www.interglobetechnologies.com/services/travel-analytics-services/ ] 플랫폼과 과정을 통일함으로써 여행객이 원활한 고객 경험을 실현하도록 지원한다.
IGT는 LATAM과 유럽에서 국제배송센터를 설립함으로써 입지를 확장하고 있다. 이로써 확장성과 더불어 점점 확장하고 있는 국제 고객 기반을 증명하고, 여행업계에 변혁적인 CX 솔루션을 제공한다.
InterGlobe Technologies 소개
InterGlobe Technologies(IGT)는 여행 산업에 IT, BPM 및 디지털 솔루션과 서비스를 제공하는 세계적인 공급업체다. IGT는 여행과 환대 영역의 전체 부문에서 혁신과 사업 우수성을 제공하는 데 전념하고 있다. IGT는 전 세계 여행 산업에 통합적인 IT-BPM, RPA, 애플리케이션 개발과 유지관리, 디지털 접촉 센터, 백 오피스 서비스 및 솔루션 프레임워크를 제공한다. IGT는 InterGlobe Enterprises Limited의 자회사며, 5개 대륙에서 10,000명이 넘는 전 세계 여행 전문가를 고용하고 있다.
NelsonHall 소개
NelsonHall은 기업이 IT와 사업 서비스 부문에서 ‘가능한 기술’을 파악하도록 지원하는 세계 굴지의 분석업체다. 미국, 영국 및 유럽 대륙에 애널리스트를 보유한 NelsonHall은 매수측 기업에 시장과 공급업체 관한 자세하고 중요한 정보(NEAT 평가 포함)를 제공한다. 이 정보는 이들 기업이 신속하고, 다량의 정보를 기반으로 하는 소싱 결정을 내리도록 돕는다. NelsonHall은 공급업체에 시장 역학과 사용자 요건에 관한 심층적인 지식을 제공함으로써, 이들이 출시 전략을 연마하도록 지원한다. NelsonHall의 조사는 엄격하고 매우 독창적인 조사를 기반으로 하며, 분석의 질, 깊이 및 통찰로 널리 존중받고 있다.
미디어 문의:
Renee Kishore
이메일: renee.kishore@interglobetechnologies.com
출처: InterGlobe Technologies
InterGlobe Technologies Recognized a 'Leader' in NelsonHall NEAT Report for CX Services in Travel, Transport & Hospitality 2018
GURGAON, India, June 5, 2018/PRNewswire/ -- InterGlobe Technologies [https://www.interglobetechnologies.com/ ] (IGT), one of the world's foremost providers of integrated IT, BPM and Digital services and solutions for the global Travel and Hospitality industry, has been named a Leader in the 2018 CX Services in Travel, Transport & Hospitality by the NelsonHall NEAT report. Leader is the report's highest quadrant.
(Logo: https://mma.prnewswire.com/media/680654/InterGlobe_Technologies_Logo.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/700511/NEAT_CXServices_Travel_Transport_Hospitality.jpg )
The NelsonHall NEAT report identified IGT as a Leader in the Overall market segment, as shown in the NEAT graph. This market segment reflects IGT's comprehensive ability to meet future client requirements as well as delivering immediate benefits to CX services [https://www.interglobetechnologies.com/services/social-media/ ] clients in the travel industry. The NEAT report marks IGT as a 'Leader' in the following:
- 'Cost Optimization'
- 'CX Improvement'
- 'Revenue Generation'
Ivan Kotzev, CX Services lead research analyst at NelsonHall, said, "IGT's proprietary suite of domain-specific platforms and frameworks for automation, analytics, and omnichannel showcases a deep expertise in CX in the travel and hospitality industries. The company's continuous investments in automation technology and emerging digital channels are well suited to address the dynamic market changes, bringing travelers' end-to-end CX to the forefront."
Vipul Doshi, CEO, IGT said, "It's an honor to be recognized by NelsonHall as a Leader for our BPM CX capabilities and its impact on revenue, cost and experience - the benchmarks of customer service. The industry recognition is testament to our global focus on client-centricity and our ability to consistently provide the best, through development of new-age digital services & solutions like RPA, AI and analytics under-pinned by our deep domain expertise."
IGT aims to take on a leadership role in reshaping the travel industry with innovative technology solutions focused on digital, omnichannel and robotics for a seamless and connected travel experience. In 2017, IGT led its most innovative lineup with digital services and solutions suite which include Chatbots [https://www.interglobetechnologies.com/media/press-release/igt-launches-arc-exclusive-airline-reservation-chatbot-combining-ai-with-travel-expertise-for-end-to-end-flight-booking/ ], Speech analytics, Digital Contact Center solutions, mTAF (Mobile test automation) among others. IGT Digital Contact Center solutions help travel clients to realize seamless customer experience, by unifying analytics [https://www.interglobetechnologies.com/services/travel-analytics-services/ ], platforms and processes across BPM and digital.
IGT's growing presence with the launch of Global Delivery Centers in LATAM and Europe demonstrate scalability and an ever-expanding global client base delivering transformative CX solutions for the travel industry.
About InterGlobe Technologies
InterGlobe Technologies (IGT) is a global provider of IT, BPM and digital Solutions and services to the travel industry. IGT is committed to delivering innovation and business excellence across the entire spectrum of the travel and hospitality domain. The company offers integrated IT-BPM, RPA, application development and maintenance, digital contact center, back office services and solution frameworks to the travel industry worldwide. IGT is part of InterGlobe Enterprises Limited and employs over 10,000 travel experts worldwide across 5 continents.
About NelsonHall
NelsonHall is the leading global analyst firm dedicated to helping organizations understand the 'art of the possible' in IT and business services. With analysts in the U.S., U.K., and Continental Europe, NelsonHall provides buy-side organizations with detailed, critical information on markets and vendors (including NEAT assessments) that help them make fast and highly informed sourcing decisions. And for vendors, NelsonHall provides deep knowledge of market dynamics and user requirements to help them hone their go-to-market strategies. NelsonHall's research is based on rigorous, all-original research, and is widely respected for the quality, depth, and insight of its analysis.
Media Contact:
Renee Kishore
Email: renee.kishore@interglobetechnologies.com
Source: InterGlobe Technologies
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