-- 새로운 아이덴티티는 VWR과의 지속적인 통합과 고객에 대한 약속이행을 상징합니다.
(래드 너, 펜실베이니아 2018년 7월 16일 PRNewswire=연합뉴스) 2017년 VWR 인수한 이후로 Avantor(R)는 현재 2018년도 7월 16일부로 새로운 로고와 시각 아이덴티티를 도입하게 됐습니다. 이는 생명과학(Life Science)과 어드밴스드 테크놀로지(Advanced Technology) 분야에서 제품, 서비스 및 솔루션을 제공하는 선도하는 글로벌 기업의 위상을 상징합니다.
인터렉티브 멀티채널 보도자료는 다음의 링크를 클릭하면 확인할 수 있다: https://www.multivu.com/players/ko/8366051-avantor-introduces-new-brand-identity/
Avantor의 최고경영인(CEO) Michael Stubblefield는 "Avantor와 VWR의 통합이 진행되는 데 있어 중요한 이정표가 될 것입니다."라고 했으며, "글로벌 기업의 면모를 탈바꿈하여 과학에 활기를 불어넣어, 더 나은 세상을 만드는 우리의 임무와 참신하고 차별화된 새로운 Avantor를 선보입니다."라고 말했습니다.
새로운 시각 아이덴티티는 두 회사가 하나로 통합되는 것을 심볼로 담아냈습니다. 유체 곡선은 회사의 기민함을 상징하며, 고객의 요구에 민첩히 대응하는 것을 나타냅니다. 이는 우리를 미래로 이끌어 줄 추진력을 의미하는 과학적 발견의 무한한 경로입니다.
브랜딩 작업 이후 Avantor의 기업 이름은 계속해서 사용하며, VWR은 고객의 주요 주문 플랫폼을 대표하는 채널 브랜드 이름으로서 남게 됩니다. 새로운 시각 아이덴티티는 두 비즈니스의 통합을 반영하기 위해서 기업의 모든 측면에서 진행됩니다.
브랜드 변경은 시설 신호 체계, 웹 포털, 홍보 매체, 제품 라벨 및 문서 등 모든 기업 플랫폼에 적용됩니다.
로고 변경은 기업 전자 상거래의 기능, 제품 품질 및 사양, 서비스 및 납품 등에 영향을 주지 않습니다.
Stubblefield는 "새 로고 및 시각 아이덴티티와 함께 품질, 신뢰 및 전문성, 협력 서비스, 혁신, 맞춤형 솔루션 등 고객에게 필요한 것을 대표하는 글로벌 브랜드를 출시합니다."라고 덧붙였습니다.
자세한 정보는 www.settingscienceinmotion.com에서 확인하십시오.
Avantor 소개
Avantor(R)는 생명과학(Life Science)과 어드밴스드 테크놀로지(Advanced Technology) 분야에서 고품질 제품, 서비스 솔루션을 제공하는 제조 및 공급업체입니다. 30여 개 국가에서 바이오파마, 제약, 의료 기기, 진단, 헬스케어, 교육, 산업, 정부, 항공우주 및 국방, 반도체 산업에서 고객 비즈니스의 성공을 지원하고 있습니다. 자세한 정보는 www.settingscienceinmotion.com에서 확인하십시오.
미디어 담당
Allison Hosak
Senior Vice President, Global Communications
Avantor
+1 610-573-2661
Allison.Hosak@AvantorInc.com
로고 - https://mma.prnewswire.com/media/718849/avantor_Logo.jpg
Avantor introduces new brand identity
로고 - https://mma.prnewswire.com/media/718850/VWR_Avantor_Logo.jpg
VWR, part of Avantor
출처: Avantor
Avantor(R) Introduces New Brand Identity
-- New identity signals continued integration with VWR and ongoing commitment to customers
RADNOR, Pennsylvania, July 16, 2018 /PRNewswire/ -- Following the acquisition of VWR in 2017, Avantor(R) introduced a new logo and visual identity today signaling the company's position as a leading global provider of products, services and solutions for professionals in the life sciences and advanced technology industries.
Experience the interactive Multichannel News Release here: https://www.multivu.com/players/English/8366051-avantor-introduces-new-brand-identity/
"This marks an exciting milestone for Avantor as our integration with VWR continues," said Michael Stubblefield, CEO of Avantor. "We're transforming our global visual presence to give a fresh, distinctive expression of the new Avantor and our mission to set science in motion to create a better world."
The new visual identity captures two strong legacies in a unified symbol. The fluid curve symbolizes the agility of a company that is always ready to adapt to customer needs. It is the infinite path of scientific discovery, signifying the momentum that propels Avantor into the future.
Following the rebranding, Avantor will continue as the corporate name and entity, while the VWR name remains as the channel brand, representing the primary ordering platform for customers. The new visual identity will be implemented across all aspects of the company, presenting a common, aligned identity that reflects the integration of the two businesses.
The new identity will be rolled out over time on all company platforms, including facility signage, web properties, promotional materials, product labels and documentation.
The change to the logo will not impact the company's e-commerce functionality, product quality or specifications, product availability or service delivery performance.
M. Stubblefield added, "With this new logo and visual identity, we are launching a global brand that stands for the things that matter to our customers: quality and choice, trusted expertise, collaborative service, and innovative, customized solutions."
For information about Avantor, visit www.settingscienceinmotion.com.
About Avantor
Avantor(R) is a global manufacturer and distributor of high-quality products, services and solutions to professionals in the life sciences and advanced technology industries. As our channel brand, VWR offers an integrated, seamless purchasing experience that is optimized for the way our customers do business. Operating from over 30 countries worldwide, the company seeks to enable customer success in the biopharmaceutical, pharmaceutical, medical device, diagnostics, healthcare, educational, industrial, government, aerospace & defense, and semiconductor industries. For more information visit www.settingscienceinmotion.com.
Media Contact
Allison Hosak
Senior Vice President, Global Communications
Avantor
+1 610-573-2661
Allison.Hosak@AvantorInc.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/718849/avantor_Logo.jpg
Avantor introduces new brand identity
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/718850/VWR_Avantor_Logo.jpg
VWR, part of Avantor
Source: Avantor
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스