[PRNewswire] AntWorks, LiveChat와 협업

입력 2018-10-29 10:12  

[PRNewswire] AntWorks, LiveChat와 협업

-- 온라인 대화 개선하고, 고객 감동 향상

(싱가포르 및 폴란드 브로츠와프 2018년 10월 29일 PRNewswire=연합뉴스) 글로벌 인공 지능 및 지능형 자동화 기업 AntWorks가 LiveChat와 파트너십을 체결했다고 발표했다. LiveChat는 기업이 자사 웹사이트를 브라우징하는 고객과 의사소통하기 위해 사용하는 최고의 고객 서비스 소프트웨어를 제공하는 기업이다. 이 파트너십을 통해 일차적으로 혜택을 보는 이들은 AntWorks와 LiveChat의 공동 고객이 될 전망이다. 이들 고객은 온라인 대화의 질은 물론 고객 서비스도 향상할 수 있을 것으로 기대된다. 이번 파트너십을 통해 LiveChat와 AntWorks 양사는 빠르게 변화하며 역동적인 기술 사업에서 혁신에 중점을 두고 있다는 사실을 증명했다.

(로고: https://mma.prnewswire.com/media/766766/AntWorks_Logo.jpg )
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이 솔루션은 기업 내에서 전통적인 판매 방법을 지원하거나 대체하는 LiveChat의 제품을 이용한다. LiveChat는 기업의 웹사이트나 온라인 매장을 방문하는 고객을 신속하고 직관적으로 공략한다. 그뿐만 아니라 LiveChat는 고객의 구매 여정을 원활하게 안내하는 직접적인 온라인 지원을 통해 고객 감동을 창출하도록 기업을 지원한다.

AntWorks는 자사의 독특한 플랫폼인 ANTstein™을 통해 데이터 문제를 해결함으로써 자동화 부문을 재정의하는 업체로 알려져 있다. OCR을 사용하지 않는 최초이자 유일한 포괄적인 지능형 통합 자동화 플랫폼인 ANTstein™은 신경 네트워크가 아니라 프랙털 네트워크의 원리를 기반으로 구축된다. 그뿐만 아니라 AntWorks는 자연 언어 이해에 인지 기계 읽기, 로봇 공정 자동화, 머신 러닝을 통합하기 때문에 현재 다른 RPA 플레이어와 차별화된다.

AntWorks 공동설립자 겸 CEO Asheesh Mehra는 “ANTstein을 바탕으로 업계에서 가장 큰 도전 과제 중 하나인 비구조적 데이터를 공략할 강력한 플랫폼을 구축했다”라며 “LiveChat와의 파트너십을 통해 기업이 최종 고객을 위한 온라인 경험을 간소화하도록 지원할 수 있게 됐다”고 말했다. 이어 그는 “자사의 ANTstein 플랫폼은 자연 언어 이해와 머신 러닝 역량은 물론 자사의 로봇 공정 자동화 도구를 이용해 어떤 시스템에든 처리된 데이터를 전송할 수 있는 능력까지 제공하는 데 이용된다”면서 “한편, LiveChat의 커뮤니케이션 도구, 자원 및 전문지식을 바탕으로 자사의 자동화 및 AI 역량을 더욱 높일 계획이다. 앞으로 양사의 공동 고객들을 위해 이처럼 통합적인 솔루션을 더 많이 개발할 것”이라고 덧붙였다.

LiveChat 소개
LiveChat Software S.A.는 SaaS(Software as a Service) 모델로 운영되는 세계적인 IT 기업이다. LiveChat는 150개국 이상에서 25,000명이 넘는 고객을 기반으로 계속 시장 우세를 점하고 있다.

AntWorks 소개
AntWorks의 혁신적인 AI와 RPA 기술은 효과적인 자동화를 갖춘 기업이 생산성 향상, 출시 기간 단축, 고객 감동 향상, 비용 감소 등을 달성하도록 지원한다. AntWorks는 북미, 유럽 및 아시아 전역에서 성공적으로 자사 솔루션을 시행해왔다.

미디어 문의:
Dexter Villota
VP - Corporate Planning, AntWorks.
dexter.villota@ant.works

지능형 자동화: https://www.ant.works/automation
Asheesh Mehra: https://www.ant.works/about-us

출처: AntWorks



AntWorks Joins Hands With LiveChat to Improve Online Conversations and Accelerate Customer Delight

SINGAPORE and WROCLAW, Poland, October 29, 2018/PRNewswire/ -- AntWorks, a global artificial intelligence and intelligent automation company, announced a partnership with LiveChat, a company that offers premium customer service software used by businesses to communicate with customers browsing their website. The primary beneficiaries of this partnership will be the joint customers of AntWorks and LiveChat who will be able to improve customer service as well as the quality of online conversations. With this partnership, both LiveChat and AntWorks have proven they are focused on innovation in the rapidly changing and dynamic technology business.

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The solution leverages LiveChat's product which supports or replaces traditional sales methods within a company. LiveChat helps to quickly and intuitively reach customers visiting the company's website or online store. In addition, LiveChat helps businesses create customer delight through immediate online support that guides customers seamlessly through their purchase journey.

AntWorks is known for redefining automation landscape by addressing data challenges with its unique platform, ANTstein™. The first - and only - intelligent, integrated, end-to-end automation platform that does not use OCR, ANTstein™ is built using the principles of fractal, not neural, networks. Additionally, AntWorks offers integrated Cognitive Machine Reading, Robotic Process Automation and Machine Learning coupled with Natural Language Understanding, which sets it apart from other current RPA players.

"With ANTstein, we have built a powerful platform to tackle one of the biggest challenges for the industry - unstructured data," says Asheesh Mehra, Co-founder and CEO of AntWorks, adding, "With the LiveChat partnership, we will enable businesses simplify the online experience for their end customers. Our ANTstein platform can be leveraged to provide natural language understanding and machine learning capabilities, as well as the ability to transport the processed data into any system using our robotic process automation tool. In turn, LiveChat's communication tools, resources, and expertise will enhance Antworks' automation and artificial intelligence capabilities. We look forward to developing more such integrated solutions for our joint customers."

LiveChat
LiveChat Software S.A. is a global IT company operating in SaaS (Software as a Service) model. LiveChat continues to dominate the market with 25,000+ customers in over 150 countries.

AntWorks
AntWorks' path-breaking AI and RPA technologies helps enterprises with effective automation to enhance productivity, go to market faster, enhance customer delight while reducing costs. AntWorks has successfully implemented its solutions across North America, Europe and Asia.

Media Contact:
Dexter Villota
VP - Corporate Planning, AntWorks.
dexter.villota@ant.works

Intelligent automation: https://www.ant.works/automation
Asheesh Mehra: https://www.ant.works/about-us

Source: AntWorks

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