(로스앤젤레스 2018년 12월 20일 PRNewswire=연합뉴스) 네이티브 광고 부문에서 세계적인 선구 업체 MGID가 Trustworthy Accountability Group[https://www.tagtoday.net/ ](TAG)으로부터 TAG 'Certified Against Fraud' 인증을 받았다고 발표했다. MGID는 디지털 광고 공급망 전반에 걸쳐 사기성 트래픽을 근절하고자 하는 이 프로그램의 엄격한 요건을 준수하고, 이를 인정받았다.
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미국광고업협회(American Association of Advertising Agencies, 4A's), 전미광고주협회(Association of National Advertisers, ANA), IAB(Interactive Advertising Bureau)이 설립한 TAG는 범죄 행위를 근절하고, 디지털 광고 산업에 대한 신뢰도를 높이는 세계 굴지의 인증 프로그램이다. Certified Against Fraud 지침을 준수한 것으로 입증된 기업은 Certified Against Fraud 인증을 받는다. 이 인증은 사기 근절을 향한 기업의 약속을 홍보하는 데 사용할 수 있다.
MGID CEO Sergii Denysenko는 "광고주들은 사기성 트래픽 문제 때문에 100건의 구매전환을 끌어내는 데 2년 전보다 20% 더 많이 지출해야 한다"며 "이것이 바로 자사가 독자적인 사기 방지 시스템을 개발한 이유"라고 말했다. 이어 그는 "이 시스템을 통해 96% 실제 인적 트래픽을 제공할 수 있다"면서 "자사는 이 프로젝트에 심혈을 기울였으며, 사기성 트래픽을 근절하고 양질의 광고 결과를 제공하고자 하는 집념을 TAG로부터 인정받아 큰 자부심을 느낀다"라고 설명했다.
TAG 운영 및 정책 SVP Rachel Nyswander Thomas는 "광고 사기 문제를 성공적으로 해결하기 위해서는 우리 업계가 서로 뜻을 모아 사기로 이익을 취하는 사기꾼과 범죄자로 흘러가는 돈의 흐름을 차단하는 높은 기준을 채택해야 한다"며 "TAG의 'Certified Against Fraud' 인증 기업이 된 MGID를 환영한다. 앞으로 사기 행각이 없고, 투명하며, 브랜드가 안전한 광고 환경을 구축하기 위해 MGID와 계속 협력할 것"이라고 말했다.
MGID 소개
MGID는 네이티브 광고 부문에서 세계적이고 혁신적인 선구 업체다. 2008년에 설립된 MGID는 매월 1,650억 건의 추천을 하고, 8.50억 명의 고유 독자를 대상으로 하는 굴지의 콘텐츠 제공 플랫폼이 됐다.
MGID는 발행업체들이 자사 사이트에서 사용자를 유지하고, 트래픽으로부터 수익을 내도록 지원한다. 또한, 개인화된 콘텐츠 추천을 통해 브랜드 마케터와 광고주를 대상 청중과 연결하고, 결과적으로 네이티브 광고 에코시스템의 모든 참가자를 위해 수익 증대를 도모한다.
출처: MGID
MGID Has Achieved the TAG "Certified Against Fraud" Seal
LOS ANGELES, December 20, 2018 /PRNewswire/ -- MGID, a global pioneer in native advertising, announced that the Trustworthy Accountability Group [https://www.tagtoday.net/ ] (TAG) has granted MGID the TAG "Certified Against Fraud" Seal, recognizing MGID's compliance with the rigorous requirements of the program to combat fraudulent traffic across the digital advertising supply chain.
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Founded by the American Association of Advertising Agencies (4A's), Association of National Advertisers (ANA), and Interactive Advertising Bureau (IAB), TAG is the leading global certification program fighting criminal activity and increasing trust in the digital advertising industry. Companies that are shown to comply with the Certified Against Fraud Guidelines are awarded the Certified Against Fraud Seal, which they can use to publicly communicate their commitment to combating fraud.
"Due to the fraudulent traffic problem, an advertiser has to spend 20% more to get 100 conversions now than 2 years ago," said Sergii Denysenko, MGID CEO. "That's why we developed our proprietary anti-fraud system, which enables us to deliver 96% real human traffic. We've put a lot of effort into this project, and we are very proud that TAG has recognized MGID's commitment to fight fraud traffic and deliver quality advertising results," he adds.
"The successfully address ad fraud, our industry must join together to adopt high standards that cut off the flow of money to the fraudsters and criminals who profit from fraud," said Rachel Nyswander Thomas, TAG's SVP of Operations and Policy. "We are pleased to welcome MGID as one of the recipients of the TAG 'Certified Against Fraud' Seal, and we look forward to continuing to work with MGID to create a fraud-free, transparent, and brand-safe advertising environment."
About MGID
MGID is a global innovative pioneer in native advertising. Since its foundation in 2008, the company has become a leading content discovery platform targeting 850 million unique readers with 165 billion recommendations monthly.
MGID helps publishers to retain users on their sites and monetize their traffic; connects brand marketers and advertisers to their target audience through personalized content recommendations, and consequently, drives revenue growth for all participants of the native advertising ecosystem.
Source: MGID
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