-- 고객 음성 분석 솔루션 제공을 가속화 및 단순화
(런던 및 텍사스주 오스틴 2019년 6월 25일 PRNewswire=연합뉴스) 청취 기업을 위한 굴지의 AI 기반 대화 정보 플랫폼 Tethr와 굴지의 음성 플랫폼 Red Box[http://www.redboxvoice.com/ ]가 오늘 전략적 파트너십을 발표했다. 이번 파트너십의 목적은 음성 데이터로부터 더욱 쉽게 사업 통찰을 포착 및 확보할 수 있도록 고객을 지원하는 것이다.
Red Box는 55개가 넘는 기존 및 신규 전화 시스템으로부터 믿을 수 있고 안전한 방식으로 양질의 오디오를 포착한다. Red Box는 이를 통해 Tethr가 포착 역량의 폭을 늘리고, 자사의 고객 분석 플랫폼 내에서 양질의 오디오를 활용하도록 지원한다. Tethr의 AI 기반 플랫폼은 10년이 넘는 서비스, 판매 및 고객 경험 연구로 훈련됐고, 공동 고객이 비구조적인 고객 대화를 사업에 맞는 통찰로 변환할 수 있도록 지원하는 독특한 통찰을 제공한다.
양사 간의 파트너십이 제공하는 통합의 일환으로, Red Box 플랫폼에서 포착된 고객 음성 대화는 Tethr의 AI 기반 플랫폼으로 원활하게 유입되고, 고객 노력, 충성도, 판매 효과성 등을 위한 Tethr의 연구 기반 통찰 라이브러리를 통해 사업 통찰에 맞게 전사 및 채굴된다.
Red Box CEO Richard Stevenson은 "고객 대화로부터 통찰을 포착하기 위한 Tethr의 작업은 고객을 위한 상당한 가치를 도모하고 있으며, 전반적인 고객 경험이 측정 가능한 방식으로 향상될 수 있도록 지원한다"라며 "자사는 개방 API 전략의 일환으로 Tethr와 파트너십을 체결했고, 이를 통해 고객이 기업 전반에서 포착된 고객 대화를 이용하도록 지원하고, 음성 채널의 가치를 최대한 높일 수 있는 능력을 기업에 부여할 수 있게 됐다"라고 말했다.
Tethr CEO Mike Mings는 "Red Box와 파트너십을 체결함으로써, Red Box의 풍부한 음성 데이터 집합을 자사의 첨단 연구 기반 AI와 결합하고, 시장에서 가장 사용법이 간단하고 규범적인 대화 정보 플랫폼을 통해 모든 고객 상호작용에서 비롯되는 통찰을 기업에 제공할 수 있게 됐다"라고 언급했다.
Tethr는 이달 24~28일에 라스베이거스에서 열리는 CCW(Customer Contact Week) 회의에서 자사 플랫폼을 시범 보이고, Red Box 파트너십에 대해 논의할 예정이다.
Red Box 소개
Red Box는 굴지의 음성 전용 전문업체로써, 기업이 전사적인 음성의 가치를 포착하고, 확보하며, 이용하도록 지원한다. Red Box는 가장 개방적이고 연결성이 높은 플랫폼을 통해 국제 기업과 중소기업 전반에 걸쳐 55개가 넘는 시스템(레거시 시스템과 신규 시스템)으로부터 음성 커뮤니케이션을 포착하고 전사한다. Red Box의 고객사는 완전한 데이터 주권을 유지한다. Red Box는 고객사를 가장 광범위한 파트너 에코시스템과 연계함으로써, 포착된 음성 데이터의 가치를 최대한 높인다. 추가 정보는 www.redboxvoice.com을 참조한다.
Tethr 소개
Tethr는 강력한 AI, 머신 러닝 및 수십 년 동안 축적된 고객 경험 연구를 결합한 클라우드 기반 대화 정보 플랫폼으로써, 전화 통화와 기타 고객 상호작용으로부터 맥락적 통찰을 포착한다. 고객은 다량의 비구조적인 고객 대화 데이터를 신속하고 간단하며 정확한 방식으로 더욱 스마트한 결정과 사업 실적 개선을 촉진하는 정보로 전환시키는 데 Tethr를 이용한다. 추가 정보는 tethr.com을 참조한다.
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추가 정보 문의:
Dynamo PR on +44(0)203-946-6862
redbox@dynamopr.com
출처: Red Box; Tethr
Tethr and Red Box Announce Partnership to Accelerate and Simplify the Delivery of Voice of Customer Analytics Solution
LONDON and AUSTIN, Texas, June 24, 2019 /PRNewswire/ -- Tethr, the leading AI-powered conversational intelligence platform for listening enterprises, and Red Box [http://www.redboxvoice.com/ ], the leading platform for voice, today announced a strategic partnership to help customers more easily capture and gain business insights from voice data.
Red Box reliably and securely capture high-quality audio from more than 55 telephony systems, old and new, enabling Tethr to increase its breadth of capture capability and leverage high quality audio within its platform for its customers' analysis. Tethr's AI-based platform has been trained with more than a decade of service, sales and customer experience research and delivers out-of the box insights enabling joint customers to transform their unstructured customer conversations into insights tuned to their business.
As part of the integration provided by the partnership, customer voice conversations captured on the Red Box platform can be seamlessly ingested into Tethr's AI-based platform, transcribed and mined for business insights using Tethr's research-backed insights libraries for customer effort, loyalty, sales effectiveness and more.
Richard Stevenson, Red Box CEO, commented: "The work Tethr has done to surface insights from customer conversations is driving significant value for enterprises, enabling measurable improvements in overall customer experience. As part of our open API strategy, we are delighted to partner with Tethr to enable customers to leverage captured customer conversations from across the enterprise, giving organizations the ability to maximize the value of their voice channel."
Tethr CEO Mike Mings said: "Partnering with Red Box enables us to combine the rich voice data set from Red Box with our advanced, research-backed AI, to deliver insights from each and every customer interaction to the enterprise through the market's easiest to use and most prescriptive conversation intelligence platform."
Tethr will be demonstrating the Tethr platform and discussing the Red Box partnership at the Customer Contact Week conference in Las Vegas, June 24-28, 2019.
About Red Box
Red Box is a leading dedicated voice specialist, empowering organizations to capture, secure and unlock the value of enterprise wide voice. With the most open and connected platform, we capture and transcribe voice communications from over 55 systems (legacy and new), across global enterprises and SMEs. Our customers retain complete data sovereignty and we connect them to the broadest partner ecosystem to maximize the value of captured voice data. For more information visit www.redboxvoice.com.
About Tethr
Tethr is a cloud-based conversation intelligence platform that combines powerful AI, machine learning and decades of customer experience research to surface contextual insights from phone calls and other customer interactions. Customers are using Tethr to quickly, easily and accurately turn large amounts of unstructured customer conversation data into information that fuels smarter decisions and improved business performance. For more information, visit tethr.com.
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Source: Red Box; Tethr
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