(덴버 2019년 8월 26일 PRNewswire=연합뉴스) 세계적인 오라클·SAP 제3자 지원 및 관리 서비스 제공사인 스피니커서포트(Spinnaker Support)는 지난 6월 30일에 마감된 2019년 상반기의 주요 실적을 오늘 발표했다.
2019년 상반기 주요 실적
- 부분적으로 판매 및 고객 유지율 확대로 인해 기록적인 수익을 달성.
- 당사의 멀티 벤더 IT 지원 서비스 프로그램을 통해 IBM과 전 세계 협력 관계를 유지 중. 스피니커서포트는 IBM의 기업 애플리케이션 고객들에게 제3자 지원을 제공함으로써 그들이 OEM 지출을 효율적으로 개선하고 탁월한 지원 경험을 가질 수 있도록 지원한다.
- 맥어피가 구동하는 가상 패칭을 추가함으로써 스피니커서포트의 세븐 포인트 보안 솔루션을 강화.
- "리프트 앤드 쉬프트" 서비스들을 제공함으로써 오라클의 기업 및 인프라용 애플리케이션들을 퍼블릭 클라우드 내에 같이 배치하고 관리 중(AWS).
- 시이베이스 지원 기능을 강화함으로써 세계적 수준의 데이터베이스 관리 솔루션에 대한 SAP의 소홀함을 활용.
- 한국과 일본에서 제3자 지원에 대한 관심과 새로운 고객 확보를 지속적으로 가속.
- 서유럽 사업을 확대하기 위해 지역 본부를 센트럴 런던으로 이전. EMEA 지역에서 신규 고객을 확보하고 기존 고객들과의 계약을 갱신.
- 2019년 고객 만족도 조사에 의하면 500개 이상의 응답사가 우리의 서비스에 98.6%의 만족도를 매김으로써 당사는 업계 최고점을 받은 제공사가 되었다.
- 올해의 고객 서비스 리더 금상(규제 준수 및 리스크 담당 부사장 데반 브루아)과 올해의 고객 서비스 부서 은상 등 몇 개의 2019 인터내셔널 스티비 어워드 수상.
- 스피니커서포트가 영국 소재 고객들에 확대 중인 오라클·SAP 보안 포트폴리오를 개선함으로써 사이버에센셜 인증을 받은 최초의 제3자 소프트웨어 지원 제공사가 되었다. 당사는 ISO 27001:2013 인증을 완벽하게 받았으며 동종 최고의 관리 프로세스 제공을 다짐한다.
매트 스타바 스피니커서포트 CEO는 "당사만이 보유하고 그 상품 구색이 확대되고 있으며 수상 실적이 있는 당사 오라클·SAP 서비스에 대한 수요가 빠르게 증가하고 있다"면서 "더 많은 전 세계 기업들이 제3자 소프트웨어 지원 서비스를 채택하고 있기 때문에 많은 곳에서 계약이 성사되고 있다. 이는 종합적이고, 대응이 빠르며, 저렴한 지원 방안으로서 혁신을 실현하며 소프트웨어 벤더에 묶인 계약에서 벗어나게 한다. 가장 중요한 것은, 우리 고객들의 만족도가 가장 높으며 업계에서 우리를 기꺼이 추천하는데 이것이 더 많은 고객이 전에 비해 우리의 주요 제3자 지원 경쟁사에서 바꾸는 이유"라고 말했다.
스피니커서포트
스피니커서포트는 가장 빠르게 성장하고 가장 높은 점수를 받고 있는 세계적인 오라클·SAP 제3자 지원 서비스 제공사이다. 스피니커서포트 고객들은 더 개인화되고 대응이 빠른 서비스를 받고 연간 지원 수수료의 평균 62%를 절감하며 그들이 원하는 동안에는 현재의 소프트웨어를 계속 사용할 수 있다. 늘어나고 있는 당사의 제3자 지원 파트너들은 당사가 확대 중인 서비스를 활용하고 있는데 여기에는 애플리케이션 관리 서비스, 기술 관리 서비스와 컨설팅이 포함된다. 당사는 이 서비스 모두를 특별하게 갖춰 제공하는 유일한 제3자 지원 벤더이다. 우리 고객들은 온프레미스에서부터 하이브리드와 클라우드까지 최선의 방안을 찾을 수 있도록 지원하며 자신들의 기업 애플리케이션을 최고의 성능으로 유지해주는 당사를 신뢰하고 있다.
스피니커서포트의 수상 실적이 있는 서비스들에는 SAP, 비즈니스오브젝트, HANA데이터베이스, 선정된 차세대 SAP 솔루션, 사이베이스, 오라클 E-비즈니스 스위트, JD 에드워즈, 시벨, 오라클 데이터베이스, 오라클 테크롤로지와 미들웨어 제품들, 하이페리온, 디맨트라, 애자일 PLM, ATG/엔데카, 피플소프트 등이 있다. 상세 정보가 필요할 경우 당사 웹사이트[https://spinnakersupport.com/ ]를 방문하기 바란다.
Michelle Wilkinson
1-720-4575442
mwilkinson@spinnakersupport.com
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Spinnaker Support is the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications
출처: 스피니커서포트(Spinnaker Support)
Spinnaker Support Announces First Half 2019 Highlights
DENVER, Aug. 26, 2019 /PRNewswire/ -- Spinnaker Support, a leading global provider of Oracle and SAP third-party support and managed services, today announced first half highlight for the period ending June 30, 2019.
First Half 2019 Highlights
- Record revenues, due in part to increased sales and higher customer retention rates.
- Now partnering globally with IBM through its multi-vendor IT support service program. Spinnaker Support will deliver third-party support to IBM's enterprise application customers to help them improve OEM spend efficiency and achieve a superior support experience.
- Added virtual patching, powered by McAfee, to reinforce Spinnaker Support's Seven-Point Security Solution.
- Now providing "lift and shift" services to co-locate and then manage Oracle Enterprise and Infrastructure applications in the public cloud (AWS).
- Fortified Sybase support capabilities to further capitalize on SAP's waning emphasis on the world-class database management solution.
- Interest and new customer adoption of third-party support continued to accelerate in Korea and Japan.
- Expanded operations in Western Europe, including relocation of regional headquarters to central London. Added new customers and renewed existing customers in EMEA
- According to the 2019 customer satisfaction survey, more than 500 responses rated our service at a 98.6% satisfaction level - the industry's highest-rated provider.
- Honored with several 2019 International Stevie Awards, including the Gold for Customer Service Leader of the Year (Devan Brua, Vice President of Compliance and Risk) and Silver for Customer Service Department of the Year.
- Became the first third-party software support provider to earn Cyber Essentials certification, enhancing Spinnaker Support's growing Oracle and SAP security portfolio for UK-based customers. The company is fully ISO 27001:2013 certified and remains committed to best-in-class data management processes.
"Demand continues to increase at a fast pace for our unique and expanding blend of award-winning Oracle and SAP services," said Matt Stava, CEO, Spinnaker Support. "Wins are coming from many places as more enterprises around the world embrace third-party software support. It is a more comprehensive, responsive, and lower-cost support alternative that enables innovation and breaks the grip of software vendor lock-in. Most importantly, our customers remain the most highly satisfied and willing to recommend in the industry, which helps explain why more customers are switching from our primary third-party support competitor than ever before."
About Spinnaker Support
Spinnaker Support is the fastest growing and highest-rated global provider of Oracle and SAP third-party support. Spinnaker Support customers get more personalized and responsive service, save an average of 62% on their annual support fees, and can remain on their current software releases for as long as they desire. A rising number of our third-party support customers are utilizing the incremental services we provide, which include application managed services, technology managed services, and consulting. We remain the only third-party support vendor to provide this unique blend of services. Our customers trust us to keep their enterprise applications running at peak performance while we help them navigate from on-premise to hybrid to cloud.
Spinnaker Support's award-winning blend of services span SAP, BusinessObjects, HANA Database, select next-generation SAP solutions, Sybase, Oracle E-Business Suite, JD Edwards, Siebel, Oracle Database, Oracle Technology and Middleware products, Hyperion, Demantra, Agile PLM, ATG/Endeca, PeopleSoft, and more. For more information, visit our website [https://spinnakersupport.com/ ].
Michelle Wilkinson
1-720-4575442
mwilkinson@spinnakersupport.com
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Spinnaker Support is the fastest growing provider of third-party maintenance and managed services for Oracle and SAP applications
Source: Spinnaker Support
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