-- 보석 브랜드 TOUS의 신규 캠페인 '거의 완벽한 선물(The almost perfect gift)'
-- 엠마 로버츠와 TOUS의 상징적인 동근 상자가 뮤지컬 주제의 캠페인에서 주인공으로 등장
(바르셀로나, 스페인 2019년 11월 25일 PRNewswire=연합뉴스) 크리스마스 시즌이 다가옴에 따라, 다들 완벽한 선물을 찾고 있다. 이 상황을 잘 알고 있는 TOUS는 새로운 캠페인을 통해 완벽한 선물을 찾을 수 있는 '거의 완벽한' 방법을 소개한다.
보석 브랜드 TOUS는 신규 캠페인에서 처음으로 뮤지컬을 선보인다. 영화배우 엠마 로버츠가 TOUS의 상징적인 둥근 상자와 이 상자를 포장하는 것이 얼마나 어려운지 재미있게 설명하며, 선물을 주는 기쁨을 찬미하는 이야기를 들려준다.
재미있고 엉뚱한 부분이 가미된 이 캠페인은 '거의 완벽한' 선물을 찾고, 이를 전달하는 기쁨을 찬미한다. 이 캠페인을 위해 특별히 제작된 노래와 안무가 끝날 무렵, 시청자는 포장을 걱정할 필요가 없다는 결론에 도달하게 된다. 왜냐하면 진짜 중요한 것은 상자 안에 들어있기 때문이다. 따라서 이 캠페인은 "포장하기는 어렵고, 사랑하기는 쉽다"고 주장한다.
이 캠페인은 스페인, 멕시코, 포르투갈 및 러시아 TV에서 방영되고, 폴란드, 우크라이나 및 체코공화국 영화관에서도 볼 수 있다. 그 외 전 세계 디지털 미디어, 외부 매체 및 언론에도 등장할 예정이다.
TOUS 소개
TOUS는 4,000명이 넘는 전문가를 통해 1920년 설립 이후 유산, 열정 및 창의성을 기반으로 하는 기업 문화를 양성했다. 1920년 설립 당시, TOUS는 이미 보석 기업이었다. 오늘날 세계적인 브랜드로 성장한 TOUS는 50개국에서 판매되고 있으며, 바르셀로나, 베이징, 멕시코시티, 두바이, 제다, 마드리드, 마이애미, 모스크바, 뉴욕, 파리, 로마, 상하이 및 도쿄 등과 같은 도시에서 700개가 넘는 매장을 운영하고 있다.
TOUS의 사명은 모든 사람의 인생 순간을 기념할 보석과 액세서리를 통해, 세계적으로 사랑 받고 흥미진진한 브랜드가 되는 것이다. TOUS의 비전은 세계에서 가장 인기가 많고, 성공적이며, 가격이 합리적인 고급 보석 브랜드가 되는 것이다. TOUS는 고객, 직원 및 전체 사회에 가치를 제공하는 데 전념한다. www.tous.com
영상 - https://www.youtube.com/watch?v=woQh0ypZI1k
사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1033702/Emma_Roberts_for_TOUS.jpg
Emma Roberts for TOUS
출처: TOUS
TOUS Launches New Campaign With Emma Roberts
-- "The almost perfect gift" is the new campaign of the jewelry brand
-- Emma Roberts and the iconic TOUS round box star in a campaign with a musical theme
BARCELONA, Spain, Nov. 25, 2019 /PRNewswire/ -- The festive season is coming and everyone is out searching for the perfect gift. TOUS knows that. With this campaign, the company presents the "almost perfect" way to find it.
In its new campaign, the jewelry brand is launching a musical for the first time. Actress Emma Roberts tells a story that celebrates the joy of giving while making fun of the brand's iconic round box and how hard it is to wrap.
With a touch of comic whimsy, the campaign celebrates the excitement of finding and giving that "almost perfect" gift. When the song and choreography especially created for the occasion reaches its grand finale, the audience will conclude that you don't have to worry about the wrapping, because what really matters is what's inside. Hence, the campaign's claim: Hard to wrap, easy to love.
The campaign will be broadcast on television in Spain, Mexico, Portugal and Russia and shown in movie theaters in Poland, Ukraine and the Czech Republic. It will continue on digital media, external media and in the press worldwide.
About TOUS
With over 4,000 professionals, TOUS has been fostering its corporate culture based on its legacy, commitment and creativity ever since its beginnings in 1920, when the company was already in the jewelry business. A global brand, TOUS is now present in 50 countries, with more than 700 stores in cities from Barcelona, Beijing, Mexico City, Dubai, Jeddah, Madrid, Miami, Moscow, New York, Paris, Rome, Shanghai to Tokyo.
Its mission to be loved around the world for offering jewelry and accessories for every one of life's moments, and to be an exciting brand. TOUS's vision is to be the most sought-after, successful and affordable luxury jewelry brand in the world. It is committed to providing value to customers, employees and society as a whole. www.tous.com
Video - https://www.youtube.com/watch?v=woQh0ypZI1k
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1033702/Emma_Roberts_for_TOUS.jpg
Emma Roberts for TOUS
Source: TOUS
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스