[PRNewswire] 신트, 새롭게 만든 브랜드 아이덴티티 공개

입력 2020-02-03 16:42  

[PRNewswire] 신트, 새롭게 만든 브랜드 아이덴티티 공개

-- 성장의 다음 단계에 진입
-- 새로운 브랜드는 시장 조사 업계의 디지털 변신을 가속하는 혁신과 가능성에 대한 이 기술 기업의 약속을 표현

(스톡홀름 2020년 2월 3일 PRNewswire=연합뉴스) 가장 성공적인 전 세계 정보 회사들의 기술 백본 신트(Cint[https://www.cint.com/ ])는 오늘 동사의 새로운 기업 브랜드 아이덴티티를 www.cint.com에 공개했다. 동사 미래 비전의 한 부분인 이 새로운 브랜드는 신트가 지난 8월 샘플 기술 회사 P2샘플(P2Sample)과의 합병에 따라 계속 전진할 수 있는 모멘텀을 표현하고 있다.


톰 부엘만 신트 CEO는 "우리는 지난 몇 달 동안 당사 고객과 파트너들에게 정보를 더 빠르고 비용 효과가 높으며 대량으로 수집할 수 있는 동종 최고이며, 미래에 대비하는 솔루션을 공급하는 자동화된 플랫폼을 공급한다는 우리의 다짐을 강화해왔다"면서 "우리는 작년 P2샘플과 합병할 당시 이 목표를 향한 거대한 발걸음을 내디뎠으며, 우리의 새로운 브랜드는 고객들이 시장 조사 방식을 변화시킬 수 있도록 지원한다는 당사의 지속적인 사명을 반영한 것"이라고 말했다.

대담하며 모던한 로고와 "액셀러레이팅 인사이츠(Accelerating insights)"라는 태그라인이 새롭게 들어간 신트의 새로운 브랜드는 기업들이 사업상의 주요 의사 결정을 내리기 위해서는 빠르고 정확한 소비자 정보를 활용해야만 한다는 이해를 바탕으로 만들어졌다. 이 새로운 브랜드는 정보를 필요로 하는 구매자 오디언스들을 위한 최초의 샘플 거래소 및 전 세계 마켓플레이스로서 신트가 정보 업계에서 갖고 있는 강력한 유산을 기반으로 만들어진 것이다. 신트는 전 세계에 통용될 수 있으며 신뢰도 높은 솔루션을 공급함으로써 사람들이 자동화된 기술의 스마트한 활용을 통해 조사 과정의 비효율을 해결할 수 있도록 지원하고 있다.

새로운 브랜드는 신트가 빠르게 확대하는 전 세계 사업망 전체에 혁신을 구현한다는 자신의 약속을 더 잘 표현하기 위해 개발되었다. 신트는 창업 이래 매년 인상적인 성장을 해왔으며, 이제는 허가를 받아야 하고 그 신상이 드러난 1억 명 이상의 소비자들로 구성된 전 세계 오디언스를 보유하고 있어 전 세계 최대의 샘플 거래 플랫폼이 되었다. 동사는 40개 이상의 국적자들로 구성된 직원 300명을 고용하고 있으며 2020년 계획에는 상당한 수의 직원 확충, 뉴욕 및 런던 사무소 확대, 3월 싱가포르에 새로운 사무소 개설 계획이 들어 있다.

소비자 정보 커뮤니티를 위한 학습, 지식 및 베스트프랙티스 공유의 연례행사로서 애틀랜타에서 이번 주에 열리는 샘플콘 쇼의 참가자들은 콘퍼런스 참가자 가방에 인쇄된 것을 포함하여 동 행사에서 디스플레이되는 이 새로운 브랜드를 보게 된다.

신트
신트는 가장 성공적인 전 세계 정보 회사들의 기술 백복이다. 신트의 플랫폼은 샘플 필드워크와 운영을 자동화하기 때문에 기업들은 정보를 더 빠르고 비용 효과가 크며 대량으로 수집할 수 있다. 칸타르, 자피, GfK와 서베이몽키 등 2천개 이상의 조사 기업, 에이전시와 브랜드들이 신트를 활용하여 정보 수집 방식을 바꾸며 시장에서 경쟁력을 유지하고 있다. 신트는 런던, 뉴욕, 스톡홀름, 로스앤젤레스, 애틀랜타, 바르셀로나, 도쿄와 시드니 등 16개의 전 세계 사무소에서 빠르게 성장하고 있는 팀을 보유하고 있다. (www.cint.com)

미디어 연락처: Shawn Cabral, shawn.cabral@cint.com, +44 20 3514 2100

비디오- https://www.youtube.com/watch?v=wNt9EM6d-fE
로고- https://mma.prnewswire.com/media/1084309/Cint_Logo_Logo.jpg

출처: 신트(Cint)



Cint unveils a new brand identity set to catapult the next stage of its growth

-- New branding embodies the technology company's commitment to innovation and promise to accelerate the digital transformation in the market research industry

STOCKHOLM, Feb. 3, 2020 /PRNewswire/ -- Cint [https://www.cint.com/ ], the technology backbone of the world's most successful insights companies, today revealed its new corporate brand identity at www.cint.com. Part of the company's vision for the future, the new brand illustrates continued forward momentum for Cint in the wake of coming together with sample technology company, P2Sample, last August.

"Over the last few months, we've solidified our commitment to providing our customers and partners with an automated platform that provides a best-in-class, future-proof solution for gathering insights faster, more cost-effectively and at scale," said Tom Buehlmann, CEO of Cint. "We took a huge step toward this goal when we joined up with P2Sample last year, and our new branding reflects our continued mission of helping our customers transform the way they do business in market research."

Cint's new brand, which includes a bold, modern logo and new tagline of "Accelerating insights.", is built on an understanding that companies need access to fast, accurate consumer insights in order to inform critical business decisions. The new brand builds on Cint's strong heritage in the insights industry as the first sample exchange and global marketplace for buyers of audiences for insights. By offering a universal, reliable solution, Cint helps people to solve inefficiencies in the research process through smart use of automated technology.

The new branding was developed to better represent Cint's commitment to innovation throughout its rapidly expanding global footprint. The company has experienced impressive year-on-year growth rates since its inception and now has a global audience reach of more than 100 million permission-based, profiled available consumers, making Cint the largest sample exchange platform in the world. The company employs 300 people across more than 40 nationalities, with 2020 plans for a substantial increase in staff, expansion of offices in New York and in London, and a new Singapore office planned for March.

Attendees at this week's SampleCon show in Atlanta, an annual event for learning, knowledge and best practice sharing for the consumer insights community, will see the new branding on display at the event, including on the conference's attendee bags.

About Cint
Cint is the technology backbone of the world's most successful insights companies. Cint's platform automates sample fieldwork and operations so that companies can gather insights faster, more cost-effectively and at scale. More than 2,000 researchers, agencies and brands - including Kantar, Zappi, GfK and SurveyMonkey - use Cint to transform how they gather insights and be competitive in the market. Cint has a rapidly growing team across 16 global offices including London, New York, Stockholm, Los Angeles, Atlanta, Barcelona, Tokyo and Sydney. (www.cint.com)

Media contact: Shawn Cabral, shawn.cabral@cint.com, +44 20 3514 2100

Video - https://www.youtube.com/watch?v=wNt9EM6d-fE
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1084309/Cint_Logo_Logo.jpg

Source: Cint

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>

관련뉴스

    top
    • 마이핀
    • 와우캐시
    • 고객센터
    • 페이스 북
    • 유튜브
    • 카카오페이지

    마이핀

    와우캐시

    와우넷에서 실제 현금과
    동일하게 사용되는 사이버머니
    캐시충전
    서비스 상품
    월정액 서비스
    GOLD 한국경제 TV 실시간 방송
    GOLD PLUS 골드서비스 + VOD 주식강좌
    파트너 방송 파트너방송 + 녹화방송 + 회원전용게시판
    +SMS증권정보 + 골드플러스 서비스

    고객센터

    강연회·행사 더보기

    7일간 등록된 일정이 없습니다.

    이벤트

    7일간 등록된 일정이 없습니다.

    공지사항 더보기

    open
    핀(구독)!