-- 완벽함을 향한 여정 - 시리즈(Perfecting The Journey - The Series)
-- 배우 다니엘 헤니
(뉴욕 2020년 2월 24일 PRNewswire=연합뉴스) 글로벌 여행 및 라이프스타일 브랜드인 투미(TUMI)는 오늘, 영화 및 TV 스타로 활약하고 있는 다니엘 헤니가 주연을 맡은 완벽함을 향한 여정- 시리즈(Perfecting The Journey - The Series)라는 제목의 시리즈 그 첫 번째 에피소드를 발표했다.
혁신을 통해 끊임없이 완벽을 추구하는 투미는, 투미가 속한 업계 외부 분야들에서 영감을 얻는다. 완벽함을 향한 여정- 시리즈(Perfecting The Journey - The Series)의 각 강렬한 에피소드들은, 특정 목표를 완벽하게 완성하기 위한 끝없이 노력하고 전진하며 독특하고 시기적절한 아이디어를 조사한다. "완벽한 장면"을 달성하는 것이 배우로서 다니엘 헤니의 궁극적 목표다.
존 클레멘츠가 감독을 맡은 이번 시리즈는, 캐릭터 연구에서 카메라 앞에서의 움직임까지 한 장면을 준비할 때 다니엘 헤니의 창의적인 과정들을 인사이드룩(내부시선)으로 보여준다. 시청자들은, 다니엘 헤니가 직면한 도전 과제들, 목표를 달성하기 위한 방법, 전설이 될 완벽한 장면을 포착하기 위해 끊임없이 반복하는 것에 대해 배운다. 다니엘 헤니가 설명하듯이, 완벽함이란 불가능하지만 바로 그러한 점이 끝없이 노력하고 달려가도록 하는 동기를 부여한다.
궁극적으로 전체적인 문화를 형성하고 변화시키는 것은 끊임없는 개선 및 발전 과정이라고 할 수 있다. 완벽함은 단지 하나의 아이디어일 뿐이고 중요한 것은 바로 그 완벽함을 위한 여정 그 자체다.
"나는 투미 배낭을 좋아한다. 투미 배낭은 튼튼하고, 모양을 잘 유지하며, 많은 것들을 담을 수 있다" 면서 "투미 배낭은 모든 것을 담을 수 있는 주머니가 있고, 쉽게 찌그러지거나 찢어지지 않는다. 몇 년 전부터 투미 가방들을 사용해왔고 매우 튼튼해서 지금도 문제없이 잘 사용하고 있다. 저 자신 역시 한 사람으로서 배우로서 어떤 일이든 이겨낼 수 있는 사람, 강하고 탄력적인 사람이 되고 싶다"고 다니엘 헤니는 전했다 .
이번 캠페인은 현대적이고 시대를 초월한 스타일에서 영감을 받아 새롭게 디자인된 해리슨 컬렉션(Harrison Collection)을 특징으로 한다. 심플하고 미니멀한 이번 컬렉션은, 오스본 롤 탑 백팩(Osborn Roll Top Backpack), 워렌 백팩(Warren Backpack), 브래드너 백팩(Bradner Backpack), 그레고리 슬링(Gregory Sling)을 포함하는 경량 나일론으로 제작된 깨끗한 실루엣을 자랑하는 기능성 백팩들이다. 다니엘 헤니는, 열정을 추구하며 전 세계를 여행하는 동안 해리슨 컬렉션이 어떻게 그 여정을 완벽하게 하는 완성하는지를 보여준다.
"다니엘 헤니는, 자신의 여정을 완벽하게 완성하기 위해 노력하는 진정한 글로벌 시민이다. 투미와 다니엘 헤니가 공유하는 열정에 대해서 이해하면, 보다 깊은 수준에서 그와 쉽게 연결될 수 있다. 놀라운 이번 새로운 시리즈의 첫 번째 에피소드를 공개하게 되어 매우 기쁘고 앞으로 공개될 에피소드들에 대한 기대도 매우 크다"고 투미의 크리에이티브 디렉터인 빅토르 샌즈(Victor Sanz)는 전했다.
이번 시리즈는 인스타그램, 페이스북, 트위터, 유튜브, OOH, 디지털을 포함하는 투미의 브랜드 소셜 채널들을 통해 전 세계에 공개된다.
투미(TUMI)
1975년 설립 이후 투미는 삶의 모든 측면을 업그레이드하고, 복잡하지 않으며 아름답게 만드는 전 세계 일류 수준의 비즈니스와 여행 필수품들을 만들어왔다. 투미는 결점 없는 기능과 독창적인 정신을 결합해, 열정을 쫓는 여행자들과 관련 제작자들에게 평생의 동반자로서 여행의 의미를 새기도록 하기 위해 진력한다. 투미는 전 세계 75개국 이상에서 2,000점 이상의 판매가 이루어졌으며 그 구매가 계속 증가추세에 있다. 투미에 대한 더 상세한 정보는 회사 웹페이지(www.TUMI.com)를 방문하면 확인할 수 있다.
포토 - https://mma.prnewswire.com/media/1093251/Perfecting_The_Journey_The_Series.jpg
Perfecting The Journey - The Series, Daniel Henney on Acting
로고 - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg
TUMI Logo
출처: 투미(TUMI)
TUMI Taps Actor Daniel Henney For Global Film Series
-- Perfecting The Journey - The Series
-- Daniel Henney on Acting
NEW YORK, Feb. 24, 2020 /PRNewswire/ -- TUMI, the leading international travel and lifestyle brand today released the first installment, starring film and television star Daniel Henney, in an upcoming series entitled Perfecting The Journey - The Series.
As part of TUMI's perpetual pursuit of perfection through innovation, the brand draws inspiration from fields outside its own. Each impactful episode of Perfecting The Journey - The Series investigates a unique and timely idea relating to the never-ending drive toward perfecting a specific craft. For Daniel Henney, achieving the "perfect scene" is his ultimate goal as an actor.
This installment of the series, directed by Jon Clements, offers an inside look at Daniel Henney's creative process when preparing for a scene, from character research to the moment he steps in front of the camera. We learn about the challenges he faces, how he works toward his goal, and about the impossible-to-repeat alchemy that must occur to capture the kind of scene that becomes legendary. As he explains, it's impossible to perfect acting ― but that's exactly what motivates him to keep pursuing it.
It is this constant process of improvement that ultimately shapes and changes culture at large. Perfection, it turns out, is just an idea ― the journey toward it is what's important.
"I love my TUMI backpacks. They are durable, resilient, resourceful," says Daniel Henney. "There's a pocket for everything and I never have to worry about getting them too scuffed up or ripped open. I've got TUMI bags from years ago that I can still use because they're so tough. And that's who I like to see myself as, as a person and as an actor―someone who can get through anything, someone who is tough and resilient."
This campaign features the newly redesigned Harrison Collection, inspired by modern, timeless style. The simple, minimalistic collection delivers major functionality with clean silhouettes in lightweight nylon including the Osborn Roll Top Backpack, Warren Backpack, Bradner Backpack and Gregory Sling. Daniel showcases how the Harrison Collection allows him to perfect his journey as he travels the world in pursuit of his passion.
"We see Daniel as a true global citizen always striving to perfect his journey," says Victor Sanz, Creative Director of TUMI. "Knowing the passion we both share for our crafts made it easy to connect with him on a deeper level. I'm excited to share the first episode in this incredible new series and look forward to sharing more to come."
The film will run globally across the brands' social channels, including Instagram, Facebook, Twitter and YouTube, OOH and Digital.
About TUMI
Since 1975, TUMI has been creating world-class business and travel essentials, designed to upgrade, uncomplicate, and beautify all aspects of life on the move. Blending flawless functionality with a spirit of ingenuity, we're committed to empowering journeys as a lifelong partner to movers and makers in pursuit of their passions. The brand is sold globally in over 75 countries with approximately 2,000 points of sale. For more about TUMI, visit www.TUMI.com
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1093251/Perfecting_The_Journey_The_Series.jpg
Perfecting The Journey - The Series, Daniel Henney on Acting
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/214382/tumi_logo.jpg
TUMI Logo
Source: TUMI
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스