-- 정기적인 API 콜을 통하여 콘텐츠를 통합함으로써 가입자는 원활한 업데이트와 향상된 정확도로 데이터 입력 시간을 단축
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(필라델피아 2017년 5월 11일 PRNewswire=연합뉴스) 많은 학술 기관이 연구 활동과 그 결과를 업데이트하는 일은 데이터 입력 시간이 상당히 필요한 작업이다. 클래리베이트애널리틱스(Clarivate Analytics)와 디지털메저스(Digital Measures[http://www.digitalmeasures.com/ ]), 웹오브사이언스(Web of Science) 및 인사이츠(InCites) 사이에 새롭게 체결된 파트너십을 통해 콘텐츠가 이제 디지털메저스의 연구 활동 보고 소프트웨어인 액티비티인사이트(Activity Insight™[http://www.digitalmeasures.com/activity-insight/why-activity-insight.html ])에 통합되며 연구 결과가 실시간으로 업데이트된다. 이 통합 작업에는 연구 활동을 업데이트하고 효율적으로 처리하기 위해 웹오브사이언스 콘텐츠에 대한 API콜이 사용된다.
전 세계 1세기 이상의 가장 영향력이 큰 연구 결과를 종합적으로 처리해온 웹오브사이언스의 자료 건수는 10억 건 이상이며 지금도 늘어가고 있다. 이 엄청난 자료 건수는 학술 기관의 행정요원이 관리하기 어렵다.
디지털메저스의 CEO 겸 창업자인 매트 바르텔은 "당사 액티비티인사이트 고객들이 데이터 입력을 손쉽게 하도록 하는 것을 우리의 최우선 과제로 삼아왔다"면서 "가장 크고 평판이 훌륭한 인용 데이터베이스 중 하나인 엡오브사이언스에 연구 결과를 자동으로 통합하는 일은 효율성을 제고하고 당사 고객의 상당한 시간을 절약하기 위한 우리의 분명한 다짐이다. 교수들은 획기적인 연구를 하고 있으며 이번 협력은 그들이 이룩한 업적을 공유하기 위한 중요한 진척이다"라고 말했다.
본 파트너십을 통해 현재의 웹오브사이언스 가입자들은 다음과 같은 통합 콘텐츠 전체를 활용할 수 있다.
- 예술과 인문학 인용 인덱스
- 과학 인용 인덱스 확대판
- 사회과학 인용 인덱스
- 서적 인용 인덱스
- 최신 자료 인용 인덱스
- 콘퍼런스 자료 인용 인덱스 - 과학/사회과학 및 인문학 분야
- 인사이츠
클래리베이트의 연구분석 책임자인 이마누엘 티보는 "본 파트너십을 통해 우리는 연구 결과의 조회 업무를 지속해서 확대할 수 있으며 현재와 미래의 고객들은 웹오브사이언스 콘텐츠를 최대로 활용할 수 있게 되었다"면서 "공통의 고객들이 연구 결과의 관리와 평가를 신뢰성 있는 데이터와 지수를 통해 효율적으로 수행할 수 있는 소중한 파트너십을 계속 유지하게 되어 기쁘게 생각한다"라고 말했다.
웹오브사이언스의 콘텐츠와 분석 자료를 액티비티인사이트에 직접 보내는 방법에 대하여 상세히 알고 싶으면 클래리베이트의 Jim Samuel[jim.samuel@clarivate.com ] 혹은 디지털메저스의 Stacy Becker[wos@digitalmeasures.com ]에 연락하기 바란다.
클래리베이트애널리틱스
클래리베이트(Clarivate™) 애널리틱스는 신뢰성 높은 통찰과 분석법을 전 세계 고객들에게 제공함으로써 혁신의 속도를 가속하며 고객들은 이를 통해 새로운 아이디어들을 더 빠르게 발견, 보호하고 상용화할 수 있다. 톰슨로이터의 종전 지적소유권 및 과학사업부문이었던 당사는 과학과 학술 연구, 특허 분석 및 규제 표준, 제약과 바이오테크 정보, 상표 보호, 도메인 브랜드 보호 및 지적 재산권 관리 등에 집중하여 업계를 리드하는 구독 기반 사업을 소유하고 운영한다. 클래리베이트™ 애널리틱스는 이제 독립적인 회사이며 4,000명 이상의 직원으로 100개국 이상에서 사업을 영위하며 웹오브사이언스(Web of Science™), 코르텔리스(Cortellis™), 톰슨이노베이션(Thomson Innovation™), 더웬트월드페이턴츠인덱스(Derwent World Patents Index™), 컴퓨마크(CompuMark™), 마크모니터(MarkMonitor(R)) 및 테크스트리트(Techstreet™)와 기타 등등의 유명 브랜드를 갖고 있다. 상세 정보가 필요할 경우 Clarivate.com을 방문하기 바란다.
디지털메저스
디지털메저스[http://www.digitalmeasures.com/ ]는 대학들을 위한 웹 기반 데이터 관리, 보고 및 작업을 전문으로 하고 있다. 미국 최대 대학의 60% 및 15개가 넘는 나라 대학들의 교수 250,000명 이상이 액티비티인사이트™를 최고의 연구 활동 보고 솔루션으로 신뢰하고 있다. 위스콘신주 밀워키에 기반을 둔 동사는 1999년에 설립되었다. digitalmeasures.com에서 상세 자료를 구하기 바란다.
로고 - http://photos.prnewswire.com/prnh/20170109/455613LOGO
출처: 클래리베이트애널리틱스(Clarivate Analytics)
Web of Science partners with Digital Measures to drive real-time faculty activity reporting
-- Content integration through regular API calls save subscribers data entry time with seamless updates and improved accuracy.
PHILADELPHIA, May 11, 2017 /PRNewswire/ -- For many academic institutions, keeping faculty activity and profiles up to date is a time-consuming data entry exercise. With the newly announced partnership between Clarivate Analytics and Digital Measures [http://www.digitalmeasures.com/ ], Web of Science and InCites content is now integrated into Activity Insight™ [http://www.digitalmeasures.com/activity-insight/why-activity-insight.html ], Digital Measures faculty activity reporting software, enabling faculty profiles to be updated in real time. The integration uses API calls into the Web of Science content to keep faculty activity up-to-date and relevant.
Over a century of expansive coverage of the world's most impactful research has brought the Web of Science cited references to over 1 billion, and still counting. This volume of references can be difficult for academic administrators to manage.
"We've made it a top priority to make data entry easier for our Activity Insight clients," said Matt Bartel, CEO and Founder, Digital Measures. "Enabling faculty to integrate automatically with Web of Science, one of the largest and most respected citation databases, is evidence of our commitment to drive efficiency and save our clients considerable time. Faculty members are doing remarkable work, and this is a critical step in helping them share the stories of their accomplishments."
With this partnership, current Web of Science subscribers have access to this full list of integrated content:
- Arts & Humanities Citation Index
- Science Citation Index Expanded
- Social Sciences Citation Index
- Book Citation Index
- Emerging Sources Citation Index
- Conference Proceedings Citation Index - Science/Social Sciences and Humanities Edition
- InCites
"This partnership allows us to continue expanding into the addressable footprint of research workflow tools so existing and future customers can maximize their use of Web of Science content," said Emmanuel Thiveaud, Head of Research Analytics at Clarivate. "We're excited to continue forging valuable partnerships that enable mutual customers to effectively and efficiently meet their faculty management and assessment needs with trusted data and indicators."
To find out more about how to directly import content and analytics from the Web of Science into Activity Insight, please contact either Jim Samuel [jim.samuel@clarivate.com ] at Clarivate or Stacy Becker [wos@digitalmeasures.com ] at Digital Measures.
Clarivate Analytics
Clarivate™ Analytics accelerates the pace of innovation by providing trusted insights and analytics to customers around the world, enabling them to discover, protect and commercialize new ideas faster. Formerly the Intellectual Property and Science business of Thomson Reuters, we own and operate a collection of leading subscription-based businesses focused on scientific and academic research, patent analytics and regulatory standards, pharmaceutical and biotech intelligence, trademark protection, domain brand protection and intellectual property management. Clarivate™ Analytics is now an independent company with over 4,000 employees, operating in more than 100 countries and owns well-known brands that include Web of Science™, Cortellis™, Thomson Innovation™, Derwent World Patents Index™, CompuMark™, MarkMonitor(R) and Techstreet™, among others. For more information, please visit clarivate.com.
Digital Measures
Digital Measures [http://www.digitalmeasures.com/ ] focuses exclusively on web-based data management, reporting and workflow for universities. More than 250,000 faculty members at 60% of the largest universities in the United States and universities in more than 15 countries trust Activity Insight™ its market-leading faculty activity reporting solution. The Milwaukee, Wisconsin-based company was founded in 1999. Learn more at digitalmeasures.com.
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Source: Clarivate Analytics
(끝)
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