-- 대담성, 승리 및 축하 위한 기회 잡아
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(뉴욕 2018년 7월 16일 PRNewswire=연합뉴스) 새롭고 흥미진진한 자동차 경주 포뮬러 E 경주로의 공식 파트너 Maison Mumm이 올해 9번째와 10번째 ePrix 경주를 기념하며 지난주 뉴욕 시에서 자사의 대표적인 대담성, 승리 및 축하 정신을 선보였다. Mumm의 신임 CEO(Chief Entertainment Officer, 최고 엔터테인먼트 책임자) 우사인 볼트가 가상으로 참여하면서 Mumm에 행사 참여에 활기가 더해졌다. 세계에서 가장 빠른 사람인 우사인 볼트는 두 편의 대담한 영상에서 자동차 경주의 미래에 경의를 표하고, 혁신적인 우승의 상징이라는 Mumm의 명성을 다졌다.
멀티미디어 배포 자료 보기:
click:https://www.multivu.com/players/uk/8138551-maison-mumm-usain-bolt-new-york-eprix/
대담성
금요일 밤, Maison Mumm은 브루클린 항구를 찾은 손님들에게 현대의 대표적인 속도 아이콘인 포뮬러 E 경주와 우사인 볼트 간의 짜릿한 만남을 선보였다. Mumm의 신임 CEO인 우사인 볼트는 대담한 신작 영화에서 주연을 맡았다. 경주 트랙이 내려다보이는 건물의 정면에 투사된 이 영화를 보고 파티 참석자들은 감탄을 자아냈다. 이 환상적인 영상 애니메이션에서 우사인 볼트는 ‘바닥에 떨어지기 전에 날아가는 샴페인 코르크 잡기’라는 Mumm의 도전을 받아들이며 포뮬러 E 자동차로부터 도움을 받았다. 이어지는 고속 경주에서 우사인 볼트는 Mumm의 핵심 가치인 대담성, 우수성 및 승리를 향한 갈증을 구현했다.
승리
승리의 상징인 Mumm은 뉴욕 우승자 시상대에서 자랑스러운 존재감을 드러냈다. Sam Bird, Felix Rosenqvist과 Nick Heidfeld가 Mumm의 전설적인 Mumm Grand Cordon 퀴베가 든 대형 포도주병을 뿌리며 승리를 자축했다. 이 독특한 포도주병에는 선견지명이 있는 웨일스 출신의 디자이너 Ross Lovegrove의 획기적인 디자인이 적용됐다. 전면 레이블을 없애고, Mumm을 상징하는 붉은 색 장식띠를 유리에 바로 새겨 넣었다. 풍부한 거품, 반짝이는 황금색 및 피노 누아의 힘을 간직한 Mumm Grand Cordon은 인생의 모든 승리를 위한 세련된 현대식의 동반자다.
축하
뉴욕 ePrix는 Mumm이 활력이 넘치고 혁신적인 요소를 축제에 가미하는 일련의 행사를 통해 축하의 한계에 도전할 기회도 제공했다. 주말 내내 방문객은 경주 트랙에 설치된 Holobox에 들어갈 수 있었다. Holobox는 Mumm CEO 우사인 볼트의 실제 같은 홀로그램과 파티 분위기를 공유하며 사진을 찍을 수 있는 검은 색의 정육면체 상자다. 우사인 볼트는 경주 후 열린 파티에서도 가상의 존재감을 드러냈다. 우사인 볼트 홀로그램이 등장하면서 사람들은 가상의 혼합 디스플레이에 흥분을 감추지 못했다. 파티는 맨해튼에 소재한 클럽에서 열린 공식 포뮬러 E 애프터 파티로 이어졌다. 애프터 파티에서는 포뮬러 E 선수들과 Mumm 귀빈들이 밤새 춤을 췄다.
ePrix가 열린 주말, Mumm은 전통적인 승리 축하에서 한 단계 더 나아가 포뮬러 E에 새로운 엔터테인먼트와 흥분 요소를 추가했다. Mumm과 우사인 볼트는 뉴욕에서 대담한 기여를 하며 첨단 포뮬러 E(미래의 경주) 세계에 경의를 표하고, Mumm을 샴페인 혁신의 단상에 올렸다.
Mumm의 날아가는 코르크를 잡을 수 있을 만큼 빠른 사람이 있을까? Mumm의 도전을 받아들인 우사인 볼트의 영상은 여기[https://www.multivu.com/players/uk/8138651-maison-mumm-catch-flying-cork/ ]에서 볼 수 있다.
책임감 있는 음주
(사진: http://mma.prnewswire.com/media/535450/Maison_Mumm_Dare_Win_Celebrate.jpg )
출처: Maison Mumm
[PRNewswire] For Maison Mumm and its New CEO Usain Bolt, the New York ePrix was an Opportunity to Dare, Win and Celebrate!
NEW YORK, July 16, 2017/PRNewswire/ -- As the official partner of motor-racing's exciting new Formula E circuit, Maison Mumm brought its signature Dare Win Celebrate spirit to New York City last weekend, for the ninth and tenth races in this year's ePrix calendar. Mumm's participation was energized by the virtual presence of its new CEO (Chief Entertainment Officer), Usain Bolt. The fastest man in the world paid tribute to the future of motor racing in two daring installations, cementing Mumm's reputation as an innovative icon of victory.
To view the Multimedia News Release, please click:https://www.multivu.com/players/uk/8138551-maison-mumm-usain-bolt-new-york-eprix/
Dare
On Friday night, Maison Mumm treated guests at Brooklyn Harbor to a thrilling encounter between two modern-day icons of speed: Formula E racing and Usain Bolt. Mumm's new CEO was the star of a daring new movie, which wowed partygoers when it was projected onto the facade of a building overlooking the racetrack. In the stunning video animation, Usain gets some help from a Formula E car when he takes up the Mumm challenge: catching a flying champagne cork before it hits the ground. In the ensuing high-speed race, Usain embodies the Maison's key values: daring, excellence and the thirst for victory.
Win
As the icon of victory, Mumm was a proud presence on the winners' podium in New York, where Sam Bird, Felix Rosenqvist and Nick Heidfeld toasted their victories by spraying jeroboams of the Maison's legendary Mumm Grand Cordon cuvee. Its distinctive bottles feature a revolutionary design by the visionary Welsh designer Ross Lovegrove, with no front label and the signature red sash indented directly into the glass. With its exuberant bubbles, brilliant gold color and the power of Pinot Noir, Mumm Grand Cordon is an edgy and up-to-the-minute accompaniment for all life's triumphs.
Celebrate
The New York ePrix was also an opportunity for Mumm to push back the boundaries of celebration, with a series of events that lent a high-energy and innovative touch to the festivities. At the racetrack throughout the weekend, visitors could enter the Holobox: a black cube where they could have their photos taken sharing the party vibe with a lifelike hologram of Mumm's Chief Entertainment Officer Usain Bolt. Usain was also a virtual presence at the after-race celebration, where his hologram got the crowd on their feet with a virtual mixing display! The party continued in a club located in Manhattan for the official Formula E after party, where Formula E drivers and Mumm guests danced the night away.
Throughout the ePrix weekend, the Maison went one step beyond traditional victory celebrations to bring new entertainment and excitement to Formula E. With their daring contributions in New York, Mumm and Usain paid tribute to the cutting-edge world of Formula E - the race of the future - and put Mumm on the podium of champagne innovation.
Are you fast enough to catch Mumm's flying cork? Witness Usain Bolt accepting the Mumm Challenge here [https://www.multivu.com/players/uk/8138651-maison-mumm-catch-flying-cork/ ].
PLEASE DRINK RESPONSIBLY.
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/535450/Maison_Mumm_Dare_Win_Celebrate.jpg )
Source: Maison Mumm
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스