-- Age of Learning 이 가지고 있는 디지털 커리큘럼의 전문 지식 및 콘텐츠와 Tencent가 강점을 지닌 중국 내 제품 및 마케팅을 파트너십으로 활용
(중국 심천 및 캘리포니아 로스앤젤레스 2018년 4월 9일 PRNewswire=연합뉴스) 오늘 Tencent와 Age of Learning, Inc.[https://www.ageoflearning.com/ ]는 중국 어린이들에게 영어 읽기, 쓰기 및 회화에서 필수적인 기초를 제공하는 전문가가 디자인한 몰입형 언어 학습 제품인 새로운 ABCmouse™ 영어 학습 프로그램을 중국에 출시한다고 발표했습니다.
미국 최고의 디지털 어린이 교육 회사와 세계 최대 인터넷 회사 중 하나가 혁신적인 파트너십을 통해 새로운 ABCmouse 프로그램을 개발했습니다. Age of Learning의 아동 발달 및 언어 교육 전문가팀은 ABCmouse 영어 교육 커리큘럼을 만들었으며, 이 커리큘럼은 제2언어 습득에 관한 광범위한 연구를 바탕으로, 수백 개의 수업 및 체계적인 학습 경로에 편성된 현재 5,000개 이상의 흥미로운 학습 활동으로 구성되어 있습니다. Tencent는 이 커리큘럼을 새로운 ABCmouse 모바일 애플리케이션 및 웹사이트에 훌륭하게 통합했고, 제품 개발, 마케팅, 영업 및 고객 지원을 담당합니다.
Age of Learning과의 긴밀한 협력 하에 Tencent는 ABCmouse를 월간 실사용자가 7억 8,300만 명에 달하는 중국의 최대 인스턴트 메시지 플랫폼 QQ와 통합하고, 10억 명 이상의 월간 실사용자가 사용하는 소셜 네트워크 및 콘텐츠 플랫폼 WeChat / Weizin과도 통합하는 등, 중국에 맞게 ABCmouse 프로그램을 현지화했습니다. 이러한 통합으로 학부모 및 다른 가족들이 자녀의 영어 학습을 쉽게 따라하고 참여할 수 있게 되었습니다. 광범위한 현지화 노력의 일환으로 영어 학습 프로그램에서 어린이들을 안내하는 애니메이션 마우스, ABC Mouse가 중국 시장용으로 특별히 다시 디자인되었습니다.
Tencent 수석 부사장 겸 소셜 네트워크 그룹 담당 사장인 Dowson Tong은 "온라인 교육은 Tencent에 매우 중요합니다."라고 말했습니다. 또한, "Age of Learning은 미국에서 시장을 선도하고 있고, 전문 지식이 있으며, 10년 동안 수백만 명의 어린이들에게 효과적인 학습 경험을 성공적으로 제공한 실적이 있는 이상적인 파트너입니다."라고 말했습니다.
ABCmouse 영어 학습 커리큘럼은 3세에서 8세 사이의 어린이를 대상으로 듣기, 이해하기, 말하기, 발음, 읽기 및 쓰기에서 모국어와 같은 자연 순서대로 제2 언어로서의 영어를 가르칠 수 있도록 디자인되었습니다. 수업은 국제 학교에서 1명의 영어 선생님과 6명의 어린이가 게임, 노래, 퍼즐, 미술 활동, 책 등이 포함된 5,000개 이상의 상호활동적 영어 학습 활동을 하는 것을 교육적이고 흥미로운 애니메이션으로 구현하였습니다. 또한, 새로 디자인된 제품에 포함된 음성 인식 기술은 영어 단어, 구문, 문장을 자신 있게 말하고 능숙해질 수 있도록 어린이가 목소리를 녹음하도록 합니다. 시스템이 제공하는 즉각적인 피드백은 어린이가 영어 발음을 잘할 수 있고 종합적인 어휘 습득이 가능하도록 지원합니다.
Age of Learning 설립자 겸 CEO인 Doug Dohring은 "Age of Learning의 목표는 어린이들이 학교와 인생에서의 성공을 위해 기초를 강하게 세울 수 있도록 도와주는 것입니다. 많은 나라의 어린이들에게 영어 실력은 그 기초의 필수적인 부분입니다."라고 말했습니다. 또한, "우리의 특별한 ABCmouse 영어 학습 커리큘럼을 중국에 도입할 수 있는 Tencent와 파트너가 되어서 정말 기쁩니다."라고도 말했습니다.
오늘 발표는 ABCmouse의 English Learning Academy(영어 학습 아카데미)가 2017년 일본 및 아시아 시장에서의 예비 시장테스트가 시작된 이후 일어난 Age of Learning의 글로벌 확장의 최신 단계입니다.
새로운 ABCmouse 영어 학습 프로그램은 iOS 및 Android 스마트폰, 태블릿, 컴퓨터 등 모든 주요 플랫폼에서 사용할 수 있습니다. 사용은 qq.abcmouse.com 및 중국의 모든 주요 앱 스토어를 통해 할 수 있습니다.
Age of Learning, Inc.
Age of Learning (www.AgeofLearning.com)은 교육 기술 혁신을 선도하며, 어린이들이 학문적 성공을 위해 강한 기초를 다질 수 있도록 흥미롭고 효과적인 학습 리소스를 만듭니다. 2007년에 로스앤젤레스에서 설립되었으며, 교육 전문 지식, 혁신 기술, 및 통찰력 있는 창의성을 조합하여 배움이 있는 인생으로 이끌어 줍니다. Age of Learning의 미국 내 대표 상품인 ABCmouse.com(R)Early Learning Academy[http://www.abcmouse.com/ ]는 유치원에서 2학년까지를 대상으로 하고, 모든 주요 디지털 플랫폼에서 사용할 수 있으며, 수백만 명의 어린이가 집이나 10만 개 이상의 교실, 수천 개의 공공 도서관에서 사용할 수 있는 연구로 검증된 종합 커리큘럼입니다.
Tencent Holdings Limited
Tencent는 기술을 통해 인터넷 사용자의 삶의 질을 높입니다. Weixin과 QQ와 같은 소셜 제품은 사용자를 게임, 비디오, 음악, 책 등이 포함된 풍부한 디지털 콘텐츠와 연결합니다. 독자적인 타게팅 기술은 광고주가 중국 내의 수억 명의 소비자에게 다가갈 수 있도록 도와줍니다. 결제, 보안, 클라우드, 인공지능과 같은 인프라 서비스는 파트너에게 차별화된 서비스를 제공하고 비즈니스 성장을 지원합니다. Tencent는 인터넷을 통해 더욱 진화할 수 있도록 사람과 혁신에 많은 투자를 합니다. Tencent는 1998년 중국의 심천에서 설립되었습니다. Tencent(00700.hk) 주식은 홍콩 증권거래소의 메인보드에서 거래됩니다.
연락처
Rebecca Friendly
+1.818.246.2223
Media@AofL.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/663853/Age_of_Learning_Partners_with_Tencent___Logo.jpg
Age of Learning partners with Tencent.
출처: Age of Learning, Inc.
Tencent Partners with Age of Learning to Launch ABCmouse Immersive English Learning Program for Children in China
Partnership Leverages Age of Learning's Expertise in Digital Curriculum and Content with Tencent's Strength in Product and Marketing for China
SHENZEN, China & LOS ANGELES, April 8, 2018 /PRNewswire/ -- Today Tencent and Age of Learning, Inc. [https://www.ageoflearning.com/ ], announced the launch of a new ABCmouse™ English learning program in China, an expert-designed immersive language learning product that provides Chinese children with an essential foundation for English conversational fluency and literacy.
The new ABCmouse program was developed through an innovative partnership between the leading digital children's education company in the U.S. and one of largest Internet companies in the world. Age of Learning's team of child development and language learning experts created the ABCmouse English learning curriculum, currently comprised of more than 5,000 engaging learning activities organized into hundreds of lessons and a structured learning path, based on extensive research on second-language acquisition. Tencent has expertly integrated this curriculum into a new ABCmouse mobile application and website, and is responsible for product development, marketing, sales, and customer support.
Closely collaborating with Age of Learning, Tencent localized the ABCmouse program for China, including integration of ABCmouse with QQ, China's leading instant messaging platform serving 783 million monthly active users, and with WeChat / Weixin, China's leading social network and content platform serving more than 1 billion monthly active users. This integration makes it easy for parents and other family members to follow and participate in their child's English language learning. As part of the extensive localization effort, ABC Mouse, the animated mouse who guides children through the English learning program, was redesigned specifically for the China market.
"Online education is very important for Tencent," said Dowson Tong, Senior Executive Vice President of Tencent and President of Tencent's Social Network Group. "Age of Learning is the market leader in the United States and an ideal partner, with deep expertise and a ten-year track record of success creating effective learning experiences for millions of children."
The ABCmouse English learning curriculum is designed for children between the ages of 3 and 8, teaching English as a second language in the same natural sequence as their native language: listening and understanding, speaking, phonics and reading, and then writing. Lessons include engaging instructional animations featuring an English teacher and six children in an international school setting, along with more than 5,000 interactive English learning activities including games, songs, puzzles, art activities, and books. Speech recognition technology has also been incorporated into the newly designed product, prompting children to record their voices as they become confident and proficient in speaking English words, phrases and sentences. The immediate feedback provided by the system helps children develop excellent English pronunciation and supports comprehensive vocabulary acquisition.
"Our goal at Age of Learning is to help children build a strong foundation for success in school and in life. For children in many countries, English fluency is an essential part of that foundation," said Doug Dohring, Founder and CEO of Age of Learning. "We're extremely pleased to partner with Tencent to bring our unique ABCmouse English learning curriculum to China."
The new ABCmouse English learning program is available on all major platforms, including iOS and Android smartphones and tablets, and computers. It can be accessed at abcmouse.qq.com and from all major app stores in China.
About Age of Learning, Inc.
Age of Learning (www.AgeofLearning.com) is a leading education technology innovator, creating engaging and effective learning resources to help children build a strong foundation for academic success. Founded in 2007 and based in Los Angeles, the company blends educational expertise, innovative technology, and insightful creativity to bring learning to life. Age of Learning's flagship product in the U.S., ABCmouse.com(R)Early Learning Academy [http://www.abcmouse.com/ ], is a research-validated, comprehensive curriculum for preschool through 2nd grade, available on all major digital platforms and used by millions of children in their homes, more than 100,000 classrooms, and thousands of public libraries.
About Tencent Holdings Limited
Tencent uses technology to enrich the lives of Internet users. Our social products Weixin and QQ link our users to a rich digital content catalogue including games, video, music, and books. Our proprietary targeting technology helps advertisers reach out to hundreds of millions of consumers in China. Our infrastructure services including payment, security, cloud, and artificial intelligence create differentiated offerings and support our partners' business growth. Tencent invests heavily in people and innovation, enabling us to evolve with the Internet. Tencent was founded in Shenzhen, China, in 1998. Shares of Tencent (00700.hk) are traded on the Main Board of the Stock Exchange of Hong Kong.
Contact
Rebecca Friendly
+1.818.246.2223
Media@AofL.com
Lancy Ma
+86.10.6267.1188
lancyma@tencent.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/663853/Age_of_Learning_Partners_with_Tencent___Logo.jpg
Age of Learning partners with Tencent.
Source: Age of Learning, Inc.
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스