-- Designer Parfums의 야심은 포뮬러 1(R)의 자극, 열정, 기술 및 역동성을 향수업계에 도입하는 것
(런던 2019년 5월 13일 PRNewswire=연합뉴스) Designer Parfums가 성장 중인 자사의 라이프스타일 및 유명 인사 포트폴리오에 새로운 계약을 추가했다고 오늘 발표했다.
오늘 포뮬러 1(R)과 Designer Parfums가 발표한 계약에 따르면, Designer Parfums가 포뮬러 1(R) 최초의 공식 향수 파트너가 된다고 한다.
이 소식에 앞서, 지난달에는 세계 최고의 브랜드 관리 업체이자 Global Brands Group의 자회사인 CAA-GBG Global Brand Management Group이 전 세계적인 관중의 증가와 전반적인 팬 경험을 개선하고자 포뮬러 1(R)과 파트너십을 체결한 바 있다.
Designer Parfums는 향수를 통해 포뮬러 1(R)의 의미있는 이야기를 들려주고자 기대하고 있다. Designer Parfums는 포뮬러 1의 유산, 원칙 및 첨단 기술을 이용해 고객 범위를 확장하고, 전 세계 팬들이 이 혁신적인 브랜드와 관계를 구축할 수 있는 또 다른 방식을 즐기도록 지원할 계획이다.
Designer Parfums 회장 겸 CEO Dilesh Mehta는 "전 세계적으로 팬 수가 5억 명이 넘는 환상적인 국제 스포츠이자 엔터테인먼트 브랜드인 포뮬러 1을 흥미진진하고 혁신적인 향수 제품으로 구현할 수 있는 자사의 능력을 믿어준 포뮬러 1에 감사드린다"라며 "자사의 야심은 포뮬러 1의 핵심 가치에 매우 타당한 향수업계 접근법을 결합하는 향수 브랜드를 만드는 것"이라고 말했다.
이어 그는 "이를 위해 다른 방식으로 일을 진행하고자 열심히 노력하고 있다"라며 "가장 환상적인 향수 개발부터 향수를 판매하는 개념과 방식까지, 또한 향수병부터 포장에 이르기까지, 포뮬러 1 스포츠처럼 위험을 감수하고자 한다"고 말했다. 또한, 그는 "팬과 소비자가 포뮬러 1(R)이 대변하는 것과 강력한 연관성을 느낄 수 있도록 만들고자 한다"라면서 "이를 위해 비저네리 디자이너 Ross Lovegrove에게 이 정신을 미학적으로 해석하고, 기술과 신소재에 획기적인 포장을 결합하는 디자인을 구상하도록 요청했다"라고 덧붙였다.
Designer Parfums 소개
Designer Parfums는 패션, 라이프스타일 및 유명 인사 측면에서 다양한 명품 및 대량 생산 향수와 미용 제품으로 구성된 견고한 포트폴리오를 보유하고 있다. Designer Parfums는 처음부터 새로운 브랜드를 만들든지 아니면 기존 브랜드 라이선스를 인수하든지 간에 항상 혁신적인 마케팅 솔루션, 신속한 출시, 문제를 해결하고 파트너를 수용하는 유연성을 바탕으로 국제적인 성공을 거둬왔다.
Designer Parfums의 현 포트폴리오는 80개국 이상에서 유통되고 있으며, Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Ariana Grande, Ghost, Aigner Parfums, Porsche Design, Scherrer, Cerutti 1881, Playboy, 그리고 이번에 계약을 체결한 포뮬러 1(R) 등을 포함하는 디자이너 및 유명 인사 향수 브랜드 외에도 진정한 유산을 자랑하는 고전적인 제품 라인을 보유하고 있다.
추가 정보는 http://www.designerparfums.com이나 contacts@designerparfums.com을 참조한다.
로고 - https://mma.prnewswire.com/media/885344/Designer_Parfums_Logo.jpg
출처: Designer Parfums
Designer Parfums Announces License With Formula 1(R) for Fragrance Category
-- The ambition is to bring the excitement, passion, technology and dynamism of Formula 1(R) to the world of fragrances
LONDON, May 13, 2019 /PRNewswire/ -- Designer Parfums today announces a deal that adds to its growing lifestyle and celebrity portfolio.
Formula 1(R) and Designer Parfums have today announced they have signed a license deal which sees Designer Parfums become the first ever official Perfume partner of Formula 1(R).
The news, which follows last month's announcement that CAA-GBG Global Brand Management Group, the world's premier brand management company and a subsidiary of Global Brands Group, partnered with Formula 1(R) to grow their global audience and improve the overall fan experience.
Designer Parfums is excited about telling the evocative story of Formula 1(R) through fragrance, and plans to leverage the sport's heritage, principles and advanced technologies to expand reach and ensure that fans across the world can enjoy yet another way to engage with this innovative brand.
Dilesh Mehta, Chairman and CEO of Designer Parfums, said: "We are honoured Formula 1 are trusting our ability to translate this amazing global sport and entertainment brand, with more than 500 million fans across the world, into an exciting and innovative fragrance proposal. Our ambition is to build a fragrance brand that merges both a highly legitimate approach to the perfume world with the core values of Formula 1."
Mehta continued, "We are working very hard to do this differently, and are willing to take risks, just like the sport does, from the way we develop the most amazing fragrances, to the concept and the way to market it, from the bottle to the packaging. We want to make sure fans and consumers feel a strong connection to what Formula 1(R) stands for. For this, we have commissioned the visionary designer Ross Lovegrove to help us translate this spirit aesthetically and deliver a design that marries technology, new materials with breakthrough packaging."
About Designer Parfums
Designer Parfums has a strong assortment of prestige and mass fragrances and beauty products in its portfolio, in fashion, lifestyle and celebrity. Whether creating a brand from the very beginning or acquiring the license of an existing brand, the combination of innovative marketing solutions, the speed to market, the flexibility to tackle challenges and embrace partners, have been the foundation for their global success.
Their current portfolio is distributed in over 80 countries and covers a spectrum of classics with true heritage alongside designer and celebrity fragrance brands including, Jennifer Lopez, Naomi Campbell, Ariana Grande, Ghost, Aigner Parfums, Porsche Design, Scherrer, Cerutti 1881, Playboy and now Formula 1(R).
More information available at http://www.designerparfums.com or at contacts@designerparfums.com
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/885344/Designer_Parfums_Logo.jpg
Source: Designer Parfums
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스