-- 타깃은 위대한 디자인을 모든 사람이 접할 수 있도록 해 온 20년을 한정판 주년 컬렉션을 통해 기념
(미니애폴리스 2019년 8월 1일 PRNewswire=연합뉴스) 올가을, 타깃코포레이션[Target Corporation (NYSE: TGT)]은 시크하고 가성비 높은 디자인의 조달자로서 수많은 소매업체와 지속해서 차별화해 온 대담한 시도인 최초의 디자이너 파트너십 출범 20주년을 기념한다. 1999년부터 유명 건축가 마이클 그레이브스와 시작했던 이 시도는 지난 20년을 거치면서 175명 이상의 디자이너 파트너십으로 발전해왔다. 타깃은 이러한 성취를 기념하기 위해 자신의 아카이브를 활짝 열어 지난 디자이너 파트너십 20명을 선정한 한정판 컬렉션을 고객들에게 제공한다.
마크 트리턴 타깃 수석부사장 겸 최고머천다이징책임자는 "타깃은 한 때 불가능한 것으로 여겨졌던 것, 즉 위대한 디자인을 믿을 수 없는 가격으로 제공한다는 것을 해냄으로써 소매업의 지형을 오랫동안 변화시켜왔다. 이번 20주년을 맞이하여 당사의 풍부한 디자인 역사와 지난 20년 동안 우리 고객들에게 제공해왔던 다양한 파트너십을 기념하고자 한다"면서 "각각의 파트너십을 통해 특별하고 감동적인 그 무엇을 고객들에게 제공했으며 이제 20주년을 맞이하여 시작하는 마음으로 임하고 있다. 우리는 고객들에게 더 믿을 수 없으며, 감동적이고, 가성비 높은 디자인을 제공함으로써 타깃에 대한 애정을 매일 매일 만들어 갈 기대에 차 있다"고 말했다.
타깃은 이번 20주년을 맞이하여 20명의 지난 디자이너 파트너십의 아이코닉한 아이템으로서 거의 300개에 이르는 오리지널 상품을 다시 제공한다. 이 한정판 컬렉션은 의류, 액세서리, 가정 장식용품과 주방 필수품 등에 걸쳐 있다. 이번 20주년 컬렉션은 모든 타깃 스토어와 Target.com에서 7달러부터 160달러에 이르는 가격대로 9월 14일까지 공급이 가능한 한 구매할 수 있다. 디자이너 컬렉션과 아이템들은 스토어별로 다를 것이며 고객들은 사이즈와 색상별로 다섯 개까지의 아이템을 구매할 수 있다. 고객들은 룩북이 마련되면 Target.com에 방문하여 그에 따라 자신들의 구매 여행 계획을 세울 수 있다. 모든 사람을 포용한다는 타깃의 약속을 지키기 위해 모든 여성 의류는 아주 큰 사이즈도 들어있다. 이번 20주년 컬렉션에 참가하는 디자인 파트너들은 다음과 같다:
- 마이클 그레이브스 (1999-2013)
- 필립 스탁 (2002)
- 스티븐 스프라우스 (2002)
- 아이작 미즈라히 (2003-2009)
- 에린 페더스턴 (2007)
- 프로엔자 슐러 (2007)
- 타쿤 (2008)
- 존 데리언 (2008, 2010)
- 안나 수이 (2009)
- 로다테 (2009)
- 스티븐 버로우즈 (2010)
- 잭 포즌 (2010)
- 하라주쿠 미니 (2011-2012)
- 미쏘니 (2011)
- 제이슨 우 (2012)
- 필립 림 (2013)
- 알투자라 (2014)
- 릴리 퓰리처 (2015)
- 마리메꼬 (2016)
- 헌터 (2018)
릭 고메즈 타깃 수석부사장 겸 최고마케팅·디지털책임자는 "디자인은 늘 타깃 DNA의 한 부분이었다. 우리 스토어와 우리가 만드는 제품들에서부터 우리가 키워 온 파트너십에 이르기까지 접하기 쉬운 디자인에 대한 우리의 집념은 타깃을 남다르게 만들며 고객들이 우리와 함께 쇼핑하는 것을 사랑하는 이유 중 하나"라고 하면서 "우리의 마케팅 캠페인은 타깃 디자인의 포용적인 본질을 드러내며, 모든 사람이 위대한 디자인을 접할 수 있도록 함으로써 소매 업계와 우리 고객들의 삶에 끼치는 타깃의 영향력을 보여주는 책과 다큐멘터리 영화가 포함된다"고 말했다.
이번에 타깃이 20주년 컬렉션을 출시하는 것 외에도 아름다운 고품질의 책들을 다양하게 내는 것으로 잘 알려진 출판사 리졸리는 타깃의 풍부한 디자인 역사를 연대순으로 다루며 디자이너와 팬들이 타깃과의 협업에 대한 평을 실은 책을 9월 3일 화요일에 출간한다. 또한 타깃은 프로듀싱 파트너인 래디칼미디어에 요청하여 이번 가을에 나올 다큐멘터리 영화를 만드는 데 이 다큐멘터리는 소매 업계를 오랫동안 변화시켜 온 가성비 높은 디자인에 대한 타깃의 혁신적인 방식에 대해 자세히 다룬다. 이 영화에는 타깃이 기존 및 신예 디자이너들 그리고 브랜드들과 진행한 협업 과정에서 중심 역할을 해 온 사람들이 출연한다. Target.com/abullseyeview[https://corporate.target.com/ ]에서 상세 정보를 입수할 수 있다. 고객들은 #Target20을 사용하여 소셜미디어 대화에 참여할 수 있다.
타깃
미니애폴리스에 기반을 둔 타깃(NYSE: TGT)은 1,850개가 넘는 스토어와 Target.com[https://www.target.com/ ]을 통해 고객들을 대하고 있다. 타깃은 1946년 이후 회사 순익의 5%를 지역사회에 기부해왔으며 현재 이 금액은 매주 수백만 달러에 이른다. 최신 스토어의 수[https://corporate.target.com/press/corporate ] 혹은 상세 정보가 필요할 경우 Target.com/Pressroom[https://corporate.target.com/press ]을 방문하기 바란다. 타깃의 무대 뒤 모습이 보고 싶을 경우 Target.com/abullseyeview[https://corporate.target.com/ ]를 방문하거나 트위터에서 @TargetNews[https://twitter.com/targetnews ]를 팔로우하기 바란다.
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출처: Target Corporation
Target Celebrates 20 Years of Designer Partnerships
-- Retailer to commemorate 20 years of making great design accessible to everyone with a limited-edition Anniversary Collection
MINNEAPOLIS, Aug. 1, 2019 /PRNewswire/ -- This fall, Target Corporation (NYSE: TGT) is celebrating the 20th anniversary of its first designer partnership, a bold endeavor that has continued to differentiate the mass retailer as the purveyor of chic, affordable design. What started with renowned architect Michael Graves in 1999 has led to more than 175 designer partnerships over the past two decades. In celebration of this milestone, Target is opening up its archives to offer guests a limited-edition collection featuring 20 of its past designer partnerships.
"Target has forever changed the retail landscape by doing what once was considered impossible ? offering great design at an incredible price. This anniversary celebrates our rich design history and the diverse range of partnerships we've offered our guests for the last 20 years," said Mark Tritton, executive vice president and chief merchandising officer, Target. "Each partnership brought something special and exciting to our guests, and with 20 years behind us, we're only getting started. We look forward to bringing our guests more incredible, inspiring and affordable design, creating preference for Target each and every day."
In celebration of its anniversary, Target is bringing back nearly 300 original, iconic items from 20 past designer partnerships. The limited-edition collection spans apparel, accessories, home decor and kitchen necessities. The Anniversary Collection will be available, while supplies last, Sept. 14 at all Target stores and Target.com, with prices ranging from $7 to $160. Designer collections and items will vary by store and guests may purchase up to five items per size and color. Guests can visit Target.com once the look book is available to plan their trip accordingly. Underscoring Target's commitment to inclusivity, all women's apparel will include extended sizing. The design partners featured in the Anniversary Collection are:
- Michael Graves (1999-2013)
- Philippe Starck (2002)
- Stephen Sprouse (2002)
- Isaac Mizrahi (2003-2009)
- Erin Fetherston (2007)
- Proenza Schouler (2007)
- Thakoon (2008)
- John Derian (2008, 2010)
- Anna Sui (2009)
- Rodarte (2009)
- Stephen Burrows (2010)
- Zac Posen (2010)
- Harajuku Mini (2011-2012)
- Missoni (2011)
- Jason Wu (2012)
- Phillip Lim (2013)
- Altuzarra (2014)
- Lilly Pulitzer (2015)
- Marimekko (2016)
- Hunter (2018)
"Design has always been a part of Target's DNA. From our stores and the products we create to the partnerships we cultivate, our focus on accessible design sets Target apart, and is one of the reasons guests love to shop with us," said Rick Gomez, executive vice president, chief marketing and digital officer, Target. "Our marketing campaign will celebrate the inclusive nature of design at Target, including a book and documentary that highlight Target's impact on the retail industry and our guests' lives by making great design accessible to everyone."
In addition to Target releasing the Anniversary Collection, Rizzoli, a publishing house known for its extensive library of beautiful, high-quality books, is releasing a book that chronicles Target's rich history of design, featuring commentary from designers and fans of the retailer's collaborations, available Tuesday, Sept. 3. Target also enlisted RadicalMedia, a producing partner, to create a documentary that will release this fall, taking a closer look at how Target's innovative approach to affordable design forever changed the retail industry. The film features people who have played a central role in the retailer's collaborations with both emerging and established designers and brands. More information can be found at Target.com/abullseyeview [https://corporate.target.com/ ]. Guests are invited to join the conversation on social media using #Target20.
About Target
Minneapolis-based Target Corporation (NYSE: TGT) serves guests at more than 1,850 stores and at Target.com [https://www.target.com/ ]. Since 1946, Target has given 5% of its profit to communities, which today equals millions of dollars a week. For the latest store count [https://corporate.target.com/press/corporate ] or more information, visit Target.com/Pressroom [https://corporate.target.com/press ]. For a behind-the-scenes look at Target, visit Target.com/abullseyeview [https://corporate.target.com/ ] or follow @TargetNews [https://twitter.com/targetnews ] on Twitter.
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Source: Target Corporation
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