-- LA 오토쇼의 프레스 앤 트레이드 이벤트, 자동차 설계, 마케팅, 보안에 주력하는 서밋과 콘퍼런스들 환영
(로스앤젤레스 2019년 9월 3일 PRNewswire=연합뉴스) LA오토쇼(LA Auto Show(R), Los Angeles Auto Show[https://laautoshow.com/ ])는 오늘, 2019년 11월 18일에서 21일까지 열리는 오토모빌리티LA(AutoMobility LA[https://automobilityla.com/ ])에서 개최될 흥미로운 보조 행사의 라인업을 발표했다. 오토모빌리티LA는 주요 프로그래밍을 보완하고 참석자들에게 설계, 마케팅, 보안 업계 리더들을 만날 기회를 창출하고자 매년 다수의 조직을 위해 포럼, 싱크탱크, 서밋을 개최하기 위한 플랫폼을 제공한다.
올해로 3년째 LA컨벤션 센터를 찾는 모빌리티 보안 서밋(Securing Mobility Summit[https://automobilityla.com/securing-mobility-summit/ ])은 11월 18일 월요일에 시작된다. 종일 행사 기간 동안, 모빌리티 보안 서밋은 전 세계 유수의 전문가들을 한자리에 모아 모빌리티 부문 보안의 미래에 대해 논의할 예정이다. 전문가들은 대테러, 산업 스파이, 로봇공학, 보안 공학, 가상화를 포함한 긴급 문제들을 해결하기 위한 접근법들에 대해 논의할 예정이다.
ARN 자동차 협회(ARN Automotive Society)는 11월 18일에서 19일까지 월요일과 화요일에 오토모빌리티LA캠퍼스에서 2019 오토 싱크탱크 콘퍼런스(2019 Auto Think Tank Conference[https://www.arnglobal.org/autothinktank.html ])를 개최할 예정이다. 해당 콘퍼런스는 딜러 네트워크에 영향을 미치는 자동차 제조업체들과 소매업체들이 직면한 기술 파괴의 두 가지 영역들에 주력한다. 오토 싱크탱크 콘퍼런스(Auto Think Tank Conference)는 자동차 부문의 교차점을 중심으로 자동차 산업에 영향을 미치는 트렌드에 대한 최고의 지식과 리소스들을 제공하는 것을 목표로 한다.
미디어포스트 (MediaPost)의 마케팅: 오토모티브 LA(Marketing: Automotive LA[https://www.mediapost.com/marketing-automotive/ ])에서는 11월 19일 화요일 고유의 공유 학습 경험을 위해 업계 최고의 마케터들이 한자리에 모일 계획이다. 오늘날의 자동차 업계 마케터들은, 상당한 양의 도전과 기회들이 창출되는 막대한 변화가 일어나는 시대에 살고 있다. 반나절 동안 진행되는 콘퍼런스에서는 최고 마케팅 임원들과 대행사 파트너들이 한자리에 모여 집단 통찰력을 통해 도전 과제를 논의하고 미래 지속적인 성장과 성공을 위한 모델을 마련한다.
2019년 11월 29일 수요일 테크놀로지 파빌리온을 또다시 찾아온 2019 자동차 디자인 포럼 LA(2019 Car Design Forum LA[http://www.cardesignforum.com/la/ ])에서는 자동차 업계 최고의 디자이너들을 중심으로 자동차 디자인 관련 전략들에 대한 논의가 이루어진다. 올해 포럼은 디자인 프로세스에 혁명을 일으킬 증강 및 가상 현실 도구들을 사용한 디자인 및 사용자 중심 디자인에 주력한다는 계획이다.
"우리 시대 자동차와 기술 리더들이 한자리에 모여 아이디어를 연결하고 공유할 수 있는 포럼을 제공하게 되어 매우 기쁘다" 면서 "이러한 역동적인 이벤트들은 새롭고 혁신적인 사고를 불러일으키기 때문에 모빌리티의 미래에 매우 중요하다. 이번 행사들의 주최측이 관련성 있고 중요한 토론들을 위한 플랫폼으로 오토모빌리티LA를 선택해 매우 기쁘다"고 LA오토쇼와 오토모빌리티LA의 CEO인 리사 카즈(Lisa Kaz)는 전했다.
올해의 오토모빌리티LA의 모든 행사가 종료된 후 11월 22일에서 12월 1일까지 LA오토쇼에는 참가를 희망하는 모든 사람이 참가할 수 있다. 오토모빌리티LA와 LA오토쇼에 대한 보다 상세한 정보를 확인하거나 해당 쇼의 공식 호텔 제공업체인 커넥션스 하우징(Connections Housing)에서 호텔 숙박 예약을 하려면 오토모빌리티LA의 웹페이지(AutoMobilityLA.com)와 LA오토쇼의 웹페이지(LAAutoShow.com)를 방문하면 된다.
LA 오토쇼와 오토모빌리티LA
1907년에 시작된 LA오토쇼(LA Auto Show(R))는 매년 열리는 오토쇼 중 북미에서 가장 먼저 열리는 주요 오토쇼이다. 2016년에는 해당 쇼의 프레스앤드트레이드데이즈가 커넥티드카 엑스포(CCE)에 통합되어 새로운 제품과 기술을 소개하고 운송과 모빌리티의 미래에 관한 가장 중요한 이슈를 토론하기 위해 기술과 자동차 분야가 융합하는 업계 최초의 산업 전시회인 오토모빌리티LA가 되었다. 2019 오토모빌리티LA 는 11월 18일에서 21일까지 로스앤젤레스컨벤션센터에서 열리며 제조사들의 신차 발표회도 함께 진행된다. 2019 LA오토쇼에 대한 일반인 공개는 11월 22일에서 12월 1일까지다. 오토모빌리티LA에서는 새로운 자동차 비즈니스가 만들어지고, 획기적인 제품이 선보이며, 전 세계 언론사와 업계 전문가들 앞에서 전략이 발표된다. LA오토쇼는 전LA 신차딜러협회가 후원하며 ANSA프로덕션즈가 운영을 담당한다. 오토쇼 관련 최신 뉴스 및 정보는, LA오토쇼 웹페이지(http://www.laautoshow.com/)를 방문해 가입 및 신청을 하거나 트위터(Twitter[https://twitter.com/LAAutoShow ]), 페이스북(Facebook[https://www.facebook.com/LAAutoShow ]) 혹은 인스타그램(Instagram[https://www.instagram.com/laautoshow/ ])에서 LA오토쇼(LA Auto Show)를 팔로우하면 받아볼 수 있다. 오토모빌리티LA에 대한 보다 상세한 정보는 오토모빌리티의 웹페이지(http://www.automobilityla.com/)를 방문하거나 트위터(Twitter[https://twitter.com/automobilityla?lang=en ]), 페이스북(Facebook[https://www.facebook.com/automobilityla/ ]), 인스타그램(Instagram[https://www.instagram.com/automobilityla/ ])에서 오토모빌리티LA(AutoMobility LA)를 팔로우하면 확인할 수 있다.
미디어 문의:
플라이시맨힐라드(FleishmanHillard)
FH.LAAUTOSHOW.TEAM@fleishman.com
310-482-4270
로고 - https://mma.prnewswire.com/media/479829/Automobility_LA_and_LA_Auto_Show.jpg
New Automobility LA + LA Auto Show combined logo, March 2019
출처: Los Angeles Auto Show
Automobility LA Adds New And Returning Ancillary Events To Its 2019 Programming
-- The LA Auto Show's Press And Trade Event Welcomes Summits and Conferences focused on Automotive Design, Marketing and Security
LOS ANGELES, Sept. 3, 2019 /PRNewswire/ -- The Los Angeles Auto Show [https://laautoshow.com/ ] (LA Auto Show(R)) announced today its exciting lineup of ancillary events scheduled to take place during AutoMobility LA [https://automobilityla.com/ ], which will run from Nov. 18 through Nov. 21, 2019. Every year, AutoMobility LA lends its platform to several organizations to host forums, think tanks and summits to complement its key programming and provide attendees access to industry leaders in design, marketing and security.
Beginning on Monday, Nov. 18, the Securing Mobility Summit will return to the Los Angeles Convention Center for its third year. During the all-day event, Securing Mobility Summit [https://automobilityla.com/securing-mobility-summit/ ] will bring in world-class experts to discuss the future of security within the mobility sector. Specialists will discuss their approaches to tackling pressing issues including counterterrorism, industrial espionage, robotics, security engineering and virtualization.
ARN Automotive Society will bring its 2019 Auto Think Tank Conference [https://www.arnglobal.org/autothinktank.html ] to the AutoMobility LA campus, Monday and Tuesday, Nov. 18-19. The conference will focus on two areas: technology disruption facing automakers and retailing challenges impacting the dealer network. The Auto Think Tank Conference will hone in on the intersection of automotive sectors and aim to provide unmatched knowledge and resources on trends impacting the automotive industry.
MediaPost's Marketing: Automotive LA [https://www.mediapost.com/marketing-automotive/ ] will bring the top marketers in the industry together for a unique shared learning experience on Tuesday, Nov. 19. Today's automotive marketer faces a period of great change - one that creates equal amounts of challenges and opportunities. The half-day conference will pool the collective insights of top marketing executives and their agency partners together to discuss challenges and work out a model for continued growth and success in the future.
Returning to the Technology Pavilion on Wednesday, Nov. 20, the 2019 Car Design Forum LA [http://www.cardesignforum.com/la/ ] will have top designers in the automotive space discussing the strategy around automotive design. This year, the focus of the forum will be user-centered design and designing with augmented and virtual reality tools that will revolutionize the design process.
"We are excited to provide a forum for today's automotive and technology leaders to connect and share ideas," said Lisa Kaz, CEO of the LA Auto Show and AutoMobility LA. "These dynamic events are critical to the future of mobility by inspiring new and innovative thinking. We are pleased that the organizers of these events have chosen AutoMobility LA as the platform to hold these relevant and important discussions."
Following all events taking place during this year's AutoMobility LA, the LA Auto Show will open its doors to the public Nov. 22 - Dec. 1. For additional information on AutoMobility LA and the LA Auto Show, or to book hotel accommodations with Connections Housing, the show's official hotel provider, please visit: AutoMobilityLA.com and LAAutoShow.com.
About the Los Angeles Auto Show and AutoMobility LA
Founded in 1907, the Los Angeles Auto Show (LA Auto Show(R)) is the first major North American auto show of the season annually. In 2016, the show's Press & Trade Days merged with the Connected Car Expo (CCE) to become AutoMobility LA™, the industry's first trade show converging the technology and automotive sectors to launch new products and technologies and to discuss the most pressing issues surrounding the future of transportation and mobility. AutoMobility LA 2019 will take place at the Los Angeles Convention Center Nov. 18-21, with manufacturer vehicle debuts intermixed. LA Auto Show 2019 will be open to the public Nov. 22-Dec 1. AutoMobility LA is where the new auto industry gets business done, unveils groundbreaking new products, and makes strategic announcements in front of media and industry professionals from around the globe. LA Auto Show is endorsed by the Greater LA New Car Dealer Association and is owned and operated by ANSA Productions. To receive the latest show news and information, follow the LA Auto Show on Twitter [https://twitter.com/LAAutoShow ], Facebook [https://www.facebook.com/LAAutoShow ] or Instagram [https://www.instagram.com/laautoshow/ ] and sign up for alerts at http://www.laautoshow.com/. For more information about AutoMobility LA, please visit http://www.automobilityla.com/ and follow AutoMobility LA on Twitter [https://twitter.com/automobilityla?lang=en ], Facebook [https://www.facebook.com/automobilityla/ ] or Instagram [https://www.instagram.com/automobilityla/ ].
MEDIA CONTACTS:
FleishmanHillard
FH.LAAUTOSHOW.TEAM@fleishman.com
310-482-4270
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/479829/Automobility_LA_and_LA_Auto_Show.jpg
New Automobility LA + LA Auto Show combined logo, March 2019
Source: Los Angeles Auto Show
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스