[PRNewswire] Axios Systems, 8년 연속으로 가트너 매직 쿼드런트에 선정

입력 2019-09-12 22:53  

[PRNewswire] Axios Systems, 8년 연속으로 가트너 매직 쿼드런트에 선정

-- 'IT 서비스 관리 도구' 부문에서 인정 받아

(워싱턴 2019년 9월 12일 PRNewswire=연합뉴스) IT 서비스 관리(IT Service Management, ITSM)[https://www.axiossystems.com/it-service-management-product-overview ] 및 IT 운영 관리(IT Operations Management, ITOM)[https://www.axiossystems.com/it-operations-management-product-overview ] 솔루션 부문에서 세계 굴지의 공급업체 중 하나인 Axios Systems[https://www.axiossystems.com/ ]가 세계적인 업계 분석업체 가트너의 최신 2019 '매직 쿼드런트 - IT 서비스 관리 도구(Magic Quadrant for IT Service Management Tools)' 보고서에서 다시 한번 인정받았다.[1]

Axios Systems는 이번에 8회 연속으로 매직 쿼드런트에 들었으며, 올해 서비스 관리 분야에서 가트너 보고서에 이름을 올린 10개 공급업체 중 하나가 됐다.

Axios Systems는 1988년 설립 이후 자사의 주요 ITSM 솔루션 'assyst'를 통해 전문 서비스 관리 기술을 제공해왔다. 회사는 이제 IT 운영 관리 및 IT 사업 관리까지 포함하는 확장된 제품 라인을 통해 ITSM 분야의 선구적인 업체로 부상했으며, 단일 솔루션 내 16개 ITIL(R) 과정 전부에 대해 PinkVERIFY™ 완전 승인을 획득한 최초의 공급업체가 됐다.

Axios 부사장 Markos Symeonides는 "가트너 매직 쿼드런트 - ITSM 도구 부문에 8회 연속 오른 것은 'assyst'의 진화를 위한 자사의 최근 노력을 인정받은 것"이라며 "그뿐만 아니라, 이는 자사의 솔루션이 모든 기업 ITSM 도구 교체와 도구 선별 프로젝트에서 고려돼야 한다는 또 다른 증거"라고 말했다.

이어 그는 "자사는 인공 지능과 챗봇 부문에서 새로운 혁신을 통해 끊임없이 소프트웨어를 발전시키고, IT 외부 부서로 서비스 관리를 확장하고 있다"라고 설명했다.

가트너 매직 쿼드런트 - IT 서비스 관리 도구(ITSM) 보고서 무료 사본은 여기[https://info.axiossystems.com/2019-gartner-magic-quadrant-for-it-service-management-tools-lp-en ]에서 확인할 수 있다.

[1] 가트너, 매직 쿼드런트 - IT 서비스 관리 도구(Magic Quadrant for IT Service Management Tools), Rich Doheny, Chris Matchett, Siddharth Shetty, 2019년 8월 29일. 보고서의 기존 제목은 '매직 쿼드런트 - IT 서비스 지원 관리 도구(Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools)'다.

가트너 면책공고
가트너는 동사의 연구 발간물에 기술된 어떠한 벤더, 제품 또는 서비스를 보증하지 않으며, 기술 사용자들에게 가장 높은 등급 또는 기타 지명을 받은 벤더만을 선택하라고 권장하지 않는다. 가트너의 연구 발간물은 가트너 연구조직의 의견으로 구성되며, 사실을 언급하는 것으로 해석되지 않는다. 가트너는 상품성 혹은 특정 목적에의 적합성에 대한 보장을 비롯해 이 연구에 관한 명시적이거나 묵시적으로 표현된 어떠한 사항도 보장하지 않는다.

Axios Systems 소개
Axios Systems은 고객이 기반시설 운영뿐만 아니라 HR, 시설 관리 및 재정을 포함하여 사업 기능 전반에서 서비스 제공을 개선하도록 지원하는 혁신적인 IT 서비스 관리(ITSM) 및 IT 운영 관리 (ITOM) 솔루션[http://globenewswire.com/Tracker?data=MW5x6a2OgBJtNCx_pglTjMrGHRsQr71d00vBh8I1LpIirheKQ-cNNWnMaS0V5eNDtnYmvLjXsfPv0yilR4mAPHvhwAjnCB0B6Qaeq-XK3TesjLmJAlXSPRBgij6L7Fgg3WfANHDivKQJ8cd9R_q1BHfqVikenlwxFHsiwm3S5AA= ]을 제공하는 데 전념한다. 이 분야에서 세계적인 선두주자로 인정받는 Axios는 국제 고객 기반을 보유하고 있으며, 서비스 관리 기술에 100% 전념한다.

Axios의 포괄적인 목적 적합성 솔루션 'assyst'는 IT 부서를 사업에 집중하는 수익성 고객 서비스 팀으로 변신시킨다. 'assyst'는 사업 문제 해결을 지원하는 ITIL(R) 틀을 기반으로 각 고객 조직에 구체적인 가치를 추가로 부여한다.

'assyst'는 16개 PinkVERIFY™ ITIL(R) 과정 전부에 대해 승인을 받았다. Axios는 단일 솔루션으로 이 기록을 낸 최초의 공급업체다.

추가 정보는 회사 웹사이트 http://www.axiossystems.com/을 참조한다.

참고:
[1] Gartner, Magic Quadrant for IT Service Management Tools, Rich Doheny, Chris Matchett, Siddharth Shetty, 29 August 2019. The report was previously titled Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools.

로고- https://mma.prnewswire.com/media/971265/Axios_Systems_Logo.jpg

출처: Axios Systems



Axios Systems Recognized in Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools for the 8th Year

WASHINGTON, Sept. 6, 2019 /PRNewswire/ -- One of the world's leading providers of IT Service Management (ITSM) [https://www.axiossystems.com/it-service-management-product-overview ] and IT Operations Management (ITOM) [https://www.axiossystems.com/it-operations-management-product-overview ] solutions, Axios Systems [https://www.axiossystems.com/ ], has once again been evaluated by global industry analysts Gartner Inc. in its latest "Magic Quadrant for IT Service Management Tools" report for 2019.[1]

Axios Systems' inclusion in the Magic Quadrant - its 8th consecutive appearance - means the Company is among 10 vendors placed in the report within the Service Management field this year.

Since its launch in 1988, Axios Systems has been providing specialist Service Management technology through its leading ITSM solution assyst. Now with an expanded product offering also covering IT Operations Management and IT Business Management, Axios Systems is a pioneer in the ITSM field, becoming the first vendor to achieve full accreditation from PinkVERIFY™ for all 16 ITIL(R) Processes within a single solution.

Axios Executive Vice President, Markos Symeonides, said, "In our view, to be recognized for a 8th year in the Gartner Magic Quadrant for ITSM Tools is not only recognition of our recent hard put into evolving assyst but further testament that our solution should be considered for all enterprise ITSM tool replacement and tool selection projects.

"We are constantly progressing our software through new innovations in Artificial Intelligence, Chatbots and extending Service Management to departments outside of IT."

A complimentary copy of the Gartner Magic Quadrant for IT Service Management Tools (ITSM) can be accessed here [https://info.axiossystems.com/2019-gartner-magic-quadrant-for-it-service-management-tools-lp-en ].

[1] Gartner, Magic Quadrant for IT Service Management Tools, Rich Doheny, Chris Matchett, Siddharth Shetty, 29 August 2019. The report was previously titled Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools.

Gartner Disclaimer
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

About Axios Systems
Axios Systems is committed to delivering innovative IT Service Management (ITSM) and IT Operations Management (ITOM) solutions [http://globenewswire.com/Tracker?data=MW5x6a2OgBJtNCx_pglTjMrGHRsQr71d00vBh8I1LpIirheKQ-cNNWnMaS0V5eNDtnYmvLjXsfPv0yilR4mAPHvhwAjnCB0B6Qaeq-XK3TesjLmJAlXSPRBgij6L7Fgg3WfANHDivKQJ8cd9R_q1BHfqVikenlwxFHsiwm3S5AA= ] that help customers not only improve their infrastructure operations but also enhance service delivery across business functions, including HR, Facilities Management and Finance. Axios is recognized as a world leader and its global client base, with a 100% focus on service management technologies.

Axios' comprehensive, fit-for-purpose solution, assyst, is designed to transform IT departments into profitable business-focused customer service teams. assyst adds tangible value to each client's organization by building on the ITIL(R) framework to help solve their business challenges.

assyst is accredited for all 16 PinkVERIFY™ ITIL(R) processes, and Axios was the first vendor to achieve this within a single solution.

For more information, please visit our website at http://www.axiossystems.com/

References:
[1] Gartner, Magic Quadrant for IT Service Management Tools, Rich Doheny, Chris Matchett, Siddharth Shetty, 29 August 2019. The report was previously titled Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/971265/Axios_Systems_Logo.jpg

Source: Axios Systems

[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)


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