-- 영국 최고의 신인 패션 디자이너 30명이 20일 동안 Bicester Village에서 주목을 받을 예정
(뉴델리 2019년 10월 19일 PRNewswire=연합뉴스) 이달, Bicester Village가 영국패션협회(British Fashion Council, BFC)와 손을 잡고 두 번째 BFC 디자이너 팝업을 개장했다. Bicester Village는 영국 최고의 명품 쇼핑 체인 중 하나이자, Bicester Village Shopping Collection 창설 회원이다. BFC는 세계 패션 경제에서 영국 패션을 지원하는 비영리단체다.
Bicester Village Shopping Collection은 영국과 중국에서 수상 이력을 자랑하는 11개 쇼핑 빌리지로 구성된다. 각 Bicester Village는 식별력 있는 고객이 최고의 환대를 받으며 패션, 음식 및 예술의 독특한 혼합을 발견할 수 있는 고급스러운 환경을 제공한다. Bicester Village에서는 평범한 하루를 굉장한 쇼핑 체험으로 바꿀 수 있다. Bicester Village Shopping Collection에는 1,300개가 넘는 매장이 있으며, 각 Bicester Village는 권장 소매가격에서 최대 60% 할인을 제공하는 세계 최고의 국제 및 지역 패션&라이프스타일 브랜드를 선보인다.
BFC 디자이너 팝업은 영국 최고의 창의적 인재와 혁신적 인재를 대표하는 30명의 영국 디자이너를 소개한다. 이 독점적인 팝업은 이달 27일까지 진행되며, Bicester Village를 찾은 고객에게 우수한 영국 디자이너의 작품을 탐색, 착용, 구매할 드문 기회를 제공한다. 이들 디자이너는 보통 오프라인 매장에서만 제품을 판매한다.
Bicester Village Shopping Collection은 제곱미터당 매출액 측면에서 세계에서 가장 실적이 높은 쇼핑센터 포트폴리오(정가 및 할인가)로 널리 인정받고 있다. 2018년 전 세계적으로 4천200만 명에 달하는 고객이 11개 Bicester Village를 방문했다. 유럽 내 Bicester Village에서 발생한 매출 중 3분의 1 이상이 EU 외부에서 온 방문객에서 비롯됐다. Bicester Village가 기차로 런던에서 46분 거리에 위치한 것처럼, Bicester Village Shopping Collection의 다른 빌리지도 유럽과 중국에서 가장 중요한 관문 도시와 가까운 편리한 입지를 자랑하며, 문화 체험을 원하는 여행객이 여행 중에 잊을 수 없는 하루를 보낼 수 있는 편리함을 제공한다. 11개 Bicester Village 근처에 위치한 도시에는 런던, 파리, 상하이, 브뤼셀, 밀라노, 바르셀로나, 마드리드, 더블린, 앤트워프, 쾰른, 뒤셀도르프, 뮌헨, 프랑크푸르트 및 쑤저우 등이 있다.
디자이너 팝업은 Grace Wales Bonner, Camilla Elphick 및 Phoebe English 같은 획기적인 영재를 비롯해 Erdem, Hillier Bartley, Huishan Zhang, J&M Davidson, Mary Katrantzou, Paper London, Preen by Thornton Bregazzi, Racil 및 Sophia Webster 같은 기존 브랜드도 포함한다.
BFC 디자이너 팝업에 참여하는 30명의 디자이너 모두 매출 수익 100%를 받기 때문에, 고객은 제품을 구매하면서 이들 신인 디자이너를 직접적으로 지원할 수 있다. 이는 Bicester Village가 BFC 팝업 내에서 거래 수수료를 받지 않기로 약속한 덕분이다. 작년에는 열흘 동안 Bicester Village Shopping Collection을 찾은 전 세계 고객 덕분에 £100,000이 넘는 매출이 발생했고, 이로 인해 재능있는 디자이너들이 혜택을 입었다. 덕분에 창의력 있는 젊은 디자이너들이 상업적 성공을 거두고, 국제적인 입지를 확장했다.
2020년 BFC 디자이너 팝업은 이와 같은 파트너십의 성공을 기반으로 중국 Bicester Village Shopping Collection 내 한 빌리지에서 열릴 예정이다. BFC 디자이너 팝업은 세계 패션 산업의 미래를 향한 Bicester Village Shopping Collection의 열정을 보여주는 수많은 프로젝트 중 하나에 불과하다.
BICESTER VILLAGE SHOPPING COLLECTION 소개
Bicester Village Shopping Collection은 유럽 서부와 중국에 걸쳐 설립된 11개의 특징적인 쇼핑 빌리지로 구성된다. Bicester Village는 런던, 파리, 상하이, 밀라노, 바르셀로나, 마드리드, 브뤼셀, 앤트워프, 쾰른, 뒤셀도르프, 뮌헨, 프랑크푸르트 및 쑤저우 등, 세계에서 가장 중요한 도시 근처에 위치한다. Value Retail의 Bicester Village Shopping Collection은 전례 없는 브랜드 믹스, 아름다운 환경, 문화적 풍부함, 우수한 서비스 및 권장 소매가격에서 최대 60% 할인 등 독특한 특징을 선보인다. 각 Bicester Village는 세계에서 가장 유명한 패션과 라이프스타일 매장들을 선보이며, 각 매장은 세계에서 가장 안목있는 손님을 위한 최상의 경험과 환대를 제공한다. 추가 정보는 웹사이트 www.TheBicesterVillageShoppingCollection.com을 참조한다.
영국패션협회 소개
영국패션협회(British Fashion Council, BFC)는 1983년 영국 패션을 국제적으로 홍보하고, 패션 주간, 전시회 및 쇼케이스 행사를 통해 홍보 활동을 조정하고자 설립됐다. 오늘날 BFC는 대학교 수준에서 시작하는 디자이너를 지원하고, 인재 발견, 사업 지원 및 쇼케이스 일정 등으로 확장해 영국 디자이너 업체가 국제적으로 인지도를 올리고 사업을 구축하도록 돕고, 영국 패션은 물론 영국과 런던에서 영국 패션의 영향력 있는 역할을 홍보한다. BFC 대학위원회는 재단, BA 및 MA 장학금, 디자인 대회를 통한 업계 연계 및 졸업생 소개의 날 등을 통해 학생들을 지원한다. 인재 발견과 사업 지원 일정은 BFC/보그 디자이너 패션 기금, BFC/GQ 디자이너 패션 기금 및 NEWGEN을 포함한다. NEWGEN은 여성 의류, 남성 의류 및 액세서리를 포함한다. BFC는 또한 BFC 패션 아트 재단, BFC 패션 신탁 및 BFC 교육 재단을 포함해 여러 자선 단체를 운영 및 소유한다. BFC의 쇼케이스 프로젝트와 행사로는 런던 패션 주간, 런던 남성 패션 주간, 런던 쇼 ROOMS, 국제 패션 쇼케이스, 런던 패션 주간 축제 및 패션 산업의 창의성과 혁신을 기념하는 연례 행사인 패션 어워즈 등이 있다.
BUSINESS OF RETAIL 소개
영국패션협회와 Bicester Village Shopping Collection의 파트너십인 Business of Retail 멘토어십 프로그램은 영국패션협회가 소유한 프로젝트와 자선 단체(BFC/보그 디자이너 패션 기금과 BFC 패션 신탁을 포함)에서 졸업한 동창생을 대상으로 제공된다. 이 프로그램에는 기존 영국 브랜드도 참여한다. 이 프로그램은 신인 디자이너에게 새로운 소매 전망, 사업 개발 전문지식 및 국제적 노출을 제공하고, 이들이 국제 무대에서 자리를 잡기 위해 중요한 단계를 밟을 수 있도록 지원한다. 이 파트너십의 일환으로 진행되는 2019 BFC 디자이너 팝업은 3주 동안 450,000명이 넘는 신규 고객에 대한 노출을 이들 디자이너에게 제공하며, 이들이 무료로 제품을 판매하고, 각 매출액의 100%를 받을 수 있도록 지원한다. 2018년 매장에서는 참여 디자이너들이 10일 동안 £100,000가 넘는 매출을 올렸다.
올해의 디자이너 라인업에는 Erdem, Mary Katrantzou, Emilia Wickstead, Rejina Pyo, palmer//harding, Phoebe English, Mother of Pearl 등이 있다.
사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1012760/BFC_Bicester_Village.jpg
The BFC pop-up at Bicester Village, near London (PRNewsfoto/Bicester Village Shopping)
사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1012770/BFC_Diane_Bresson.jpg
The interior of the BFC pop-up, designed by Diane Bresson, graphic designer graduate from Central Saint Martins, London (PRNewsfoto/Bicester Village Shopping)
영상 - https://mma.prnewswire.com/media/1012769/BV_POPUP.mp4
Bicester Village celebrates the launch of its BFC pop-up
출처: The Bicester Village Shopping Collection
The Bicester Village Shopping Collection Champions the Future of Fashion
-- 30 of the UK's top up-and-coming fashion designers take centre stage for 20 days at Bicester Village
NEW DEHLI, Oct. 18, 2019 /PRNewswire/ -- This October, Bicester Village has joined forces with The British Fashion Council (BFC) for a second year to open the BFC Designer Pop-Up. Bicester Village is one of the UK's leading luxury shopping destinations and is the founding member of The Bicester Village Shopping Collection; the BFC is a not-for-profit organisation that champions British fashion in the global fashion economy.
The Bicester Village Shopping Collection comprises 11 award-winning destinations in Europe and China, each providing a luxury environment where discerning guests can discover a unique mix of fashion, food, and art presented against a backdrop of unrivalled hospitality. A visit to one of the Villages transforms an ordinary day out into an extraordinary shopping experience. The Collection is home to more than 1,300 boutiques, with each Village playing host to the world's most revered international and local fashion and lifestyle brands offering savings of up to 60% on the recommended retail price.
The BFC Designer Pop-Up features 30 British designers who represent the best creative and innovative talent in the UK. The exclusive pop-up is open until 27th October, providing guests to Bicester Village with a rare opportunity to explore, try and buy items from this exceptional edit of designers, many of whom do not otherwise have a bricks and mortar presence.
The Bicester Village Shopping Collection is widely recognised as the best performing shopping centre portfolio (full price and off price) in the world in terms of known sales per square metre. In 2018, 42 million guests from all around the globe visited the 11 destinations, with more than a third of sales in Europe generated by visitors from outside the EU. Just as Bicester Village is located 46 minutes from London by train, other members of The Bicester Village Shopping Collection are also conveniently positioned within easy reach of Europe and China's most important gateway cities enabling culture-seeking travellers the convenience of an unforgettable day out during their travels. Neighbouring cities to the 11 Villages include London; Paris; Shanghai; Brussels; Milan; Barcelona; Madrid; Dublin; Antwerp; Cologne; Dusseldorf; Munich; Frankfurt; and Suzhou.
The Designer Pop-Up includes breakthrough prodigies such as Grace Wales Bonner, Camilla Elphick and Phoebe English, as well as established brands such as Erdem, Hillier Bartley, Huishan Zhang, J&M Davidson, Mary Katrantzou, Paper London, Preen by Thornton Bregazzi, Racil and Sophia Webster.
Guests can directly support the fledgling designers with every purchase, as all 30 designers will receive 100% of their sales profits, thanks to Bicester Village's pledge to allow free-of-charge trading within its BFC pop-up. Last year's talents benefited from the Collection's global audience, with sales of over £100,000 during a ten-day trading period, helping these young creatives achieve commercial success and expand their international presence.
Following the success of the partnership, in 2020 the pop-up will open at one of the Villages within The Bicester Village Shopping Collection in China. The pop-up is just one in a range of initiatives that demonstrates The Bicester Village Shopping Collection's commitment to the future of the global fashion industry.
ABOUT THE BICESTER VILLAGE SHOPPING COLLECTION
The Bicester Village Shopping Collection is the 11 distinctive destinations across Western Europe and China, within reach of many of the world's most important cities: London, Paris, Shanghai, Milan, Barcelona, Madrid, Brussels, Antwerp, Cologne, Dusseldorf, Munich, Frankfurt, and Suzhou. The Collection, by Value Retail, is unique in its unprecedented brand mix, beautiful settings, cultural richness, remarkable service and savings on the recommended retail price of up to 60%. Each Village plays host to the world's most revered fashion and lifestyle boutiques, and each one offers extraordinary experiences and hospitality for the world's most discerning guests. Discover more at www.TheBicesterVillageShoppingCollection.com
ABOUT BRITISH FASHION COUNCIL
The British Fashion Council (BFC) was set up in 1983 to promote British fashion internationally and co-ordinate this promotion through fashion weeks, exhibitions and showcasing events. The BFC now supports designers beginning at college level and extending to talent identification, business support and showcasing schemes to help British designer businesses develop their profiles and businesses globally and promote British fashion and its influential role in Britain and London. The BFC Colleges Council offers support to students through its Foundation, BA and MA scholarships, links with industry through design competitions and Graduate Preview Day. Talent identification and business support schemes include BFC/Vogue Designer Fashion Fund, BFC/GQ Designer Fashion Fund and NEWGEN, which includes womenswear, menswear and accessories. The BFC also runs and owns charities including the BFC Fashion Arts Foundation, the BFC Fashion Trust and the BFC Education Foundation. Showcasing initiatives and events include London Fashion Week, London Fashion Week Men's, LONDON show ROOMS, International Fashion Showcase, London Fashion Week Festival and the annual celebration of creativity and innovation in the fashion industry: The Fashion Awards.
ABOUT BUSINESS OF RETAIL
A partnership between the British Fashion Council and The Bicester Village Shopping Collection, the Business of Retail mentorship programme is offered to a group of alumni from the British Fashion Council's owned initiatives and charities, including the BFC/Vogue Designer Fashion Fund and the BFC Fashion Trust, together with a selection of established British brands. The programme gives these designers a new retail landscape, business development expertise and global exposure, assisting them in taking the crucial steps to establishing themselves on the global stage. As part of the partnership, the 2019 BFC Designer Pop-up will provide these designers with exposure to over 450,000 new customers in three weeks, enabling them to trade free of charge and to receive 100% of their respective sales. The 2018 boutique generated sales in excess of £100,000 in 10 days for participant designers.
The 2019 line-up includes: Erdem; Mary Katrantzou; Emilia Wickstead; Rejina Pyo; palmer//harding; Phoebe English; and Mother of Pearl.
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1012760/BFC_Bicester_Village.jpg
The BFC pop-up at Bicester Village, near London (PRNewsfoto/Bicester Village Shopping)
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1012770/BFC_Diane_Bresson.jpg
The interior of the BFC pop-up, designed by Diane Bresson, graphic designer graduate from Central Saint Martins, London (PRNewsfoto/Bicester Village Shopping)
Video - https://mma.prnewswire.com/media/1012769/BV_POPUP.mp4
Bicester Village celebrates the launch of its BFC pop-up
Source: The Bicester Village Shopping Collection
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스