-- 위블로, 세계 축구에서 가장 권위 있는 클럽 대회 추첨일에 빅뱅 e 커넥티드 시계 한정판 버전 발표
(니옹, 스위스 2020년 10월 3일 PRNewswire=연합뉴스) 유럽축구연맹(UEFA) 챔피언스 리그가 돌아왔다. 이번 시즌의 조별 리그 추첨일에, 위블로가 빅뱅 e UEFA 챔피언스 리그(Big Bang e UEFA Champions League)와 Hublot Loves Football UEFA Champions League 앱을 자랑스럽게 선보였다.
@Hublot #Hublot을 팔로우해서 최신 소식 받기
"코로나19로 인해 올해는 모두에게 매우 힘겹고 혼란으로 가득한 한 해였다. 그러나 UEFA 챔피언스 리그의 시작은 전 세계 축구 팬에게 가슴 뛰는 행사라 할 있다. 위블로는 UEFA와 함께 이 특별한 대회에 참가하게 돼 정말 자랑스럽다. 우리는 팬을 위한 특별한 시계를 제작하기 위해 노력했다. 이 시계는 UEFA 챔피언스 리그를 한층 더 기억에 남는 경험으로 만들어 줄 것으로 기대한다." - Ricardo Guadalupe 위블로 CEO
새로운 시계는 올해 초 출시된 위블로 빅뱅 e 커넥티드 시계를 기반으로 했으며, UEFA 챔피언스 리그 팬의 경험을 더 풍부하게 해주는 여러 기능이 추가됐다.
이 시계는 500개 한정판으로, 경량 세라믹 케이스와 고무 브레이슬릿이 모두 UEFA 챔피언스 리그를 나타내는 코어 블루 색상으로 돼 있다. 사용자는 다양한 다이얼을 선택할 수 있으며, 위블로 스토어(Hublot Store)에서 다운로드할 수 있다. 블루 디지털 및 아날로그 옵션이 있으며, 참가 팀의 키트 색상 중 하나와 일치하도록 커스터마이징 할 수 있는 특별한 컬러 다이얼도 제공한다.
이 시계는 Wear OS by Google™로 구동되며, 새로운 Hublot Loves Football UEFA Champions League 앱이 탑재돼 있다. 사용자는 킥오프 시간(경기 시작 15분 전), 골, 페널티, 교체, 옐로 및 레드카드, 연장 시간 등에 대한 알림을 받을 수 있다. 또한, 이 앱은 팀 라인업과 VAR(비디오 보조 심판) 판정도 보여주며, 경기 종료 신호를 보낼 때 다음 경기의 카운트다운을 시작한다. 두 경기가 동시에 진행되는 경우, 사용자는 화면 탭하는 것으로 간편하게 경기를 전환할 수 있다. 이 앱은 위블로 빅뱅 e의 기존 소유자도 사용할 수 있다.
위블로는 세계 축구 분야에서 최고의 명품 회사다. 회사는 축구에 참여한 최초의 스위스 시계 브랜드이자 최초의 럭셔리 브랜드이며, 2018 러시아 월드컵™을 위해 럭셔리 커넥티드 축구 시계를 제조한 최초의 스위스 시계 브랜드이기도 하다. 위블로는 2006년 축구 대회에 뛰어든 이후, 수십 개의 국내, 유럽 및 국제 축구 대회의 시간을 기록했다. 또한, 위블로는 이번 시즌 처음으로 프리미어 리그의 공식 타임키퍼가 됐다. 비록 팬더믹으로 인해 일정이 변경됐지만, 내년에 UEFA 유로 2020™이라는 이름으로 치러질 UEFA 유럽 축구 선수권 대회의 시간을 기록할 예정이다.
영상: https://www.youtube.com/watch?v=dELsky_yFjw&feature=youtu.be&ab_channel=HUBLOT
사진 - https://mma.prnewswire.com/media/1305689/Hublot_Big_Bang_e_Watch.jpg
Hublot Big Bang e UEFA Champions League (PRNewsfoto/Hublot SA)
로고 - https://mma.prnewswire.com/media/1176881/Hublot_Logo.jpg
Hublot Logo (PRNewsfoto/Hublot)
출처: Hublot SA
Hublot announces the Big Bang e UEFA Champions League
-- On the day of the draw for world football's most prestigious club competition, Hublot announces a limited-edition version of the Big Bang e connected watch
NYON, Switzerland, Oct. 1, 2020 /PRNewswire/ -- The UEFA Champions League is back! On the day the draw for the group stage of this season's competition takes place, Hublot is proud to introduce the Big Bang e UEFA Champions League, and a Hublot Loves Football UEFA Champions League app.
To stay up-to-date, follow: @Hublot #Hublot
"Because of Covid-19, this has been a very difficult year for everybody, full of disruption. But the start of the UEFA Champions League gives football fans all over the world something to be excited about. Hublot is really proud to be working with UEFA and to be involved in this wonderful competition. We've worked hard to create these special watches for fans, and we know they will make the UEFA Champions League experience even more memorable." - Ricardo Guadalupe, CEO of Hublot.
The new watch is based on the Hublot Big Bang e connected watch launched earlier this year, with a number of additional features that enrich the UEFA Champions League fan experience.
The 500-piece limited edition's lightweight ceramic case and rubber bracelet are both in UEFA Champions League core blue. Owners will have various dials to choose from, downloadable from the Hublot Store. There are blue digital and analogue options, and a special color-dial that can be customised to match one of the participating team's kit colours.
The watch is powered by Wear OS by Google™ and comes loaded with the new Hublot Loves Football UEFA Champions League app. The user will get notifications to alert them to kick-off times (15 minutes before the game starts), goals, penalty, substitutions, yellow and red cards and time added on. The app will also show team line-ups and VAR decisions, and then when it signals that the game is over, it will also begin a countdown to the next fixture. If there are two games taking place at the same time, users will be able to switch between them with a simple screen tap. The app will be also available to existing owners of the Hublot Big Bang e.
Hublot is the number one luxury company in world football. The company was the first Swiss watch brand and first luxury brand to get involved in football, and the first Swiss watch brand to create a luxury connected football watch for the 2018 FIFA Football World Cup™ in Russia. Since it entered football in 2006, Hublot has timed dozens of domestic, European and international football competitions. This season, Hublot is also the Premier League's Official Timekeeper for the first time, and next year it will time the UEFA European Championships, which have been rescheduled because of the pandemic, but will still be known as UEFA EURO 2020™.
Video: https://www.youtube.com/watch?v=dELsky_yFjw&feature=youtu.be&ab_channel=HUBLOT
Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1305689/Hublot_Big_Bang_e_Watch.jpg
Hublot Big Bang e UEFA Champions League (PRNewsfoto/Hublot SA)
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1176881/Hublot_Logo.jpg
Hublot Logo (PRNewsfoto/Hublot)
Source: Hublot SA
[편집자 주] 본고는 자료 제공사에서 제공한 것으로, 연합뉴스는 내용에 대해 어떠한 편집도 하지 않았음을 밝혀 드립니다.
(끝)
<저작권자(c) 연합뉴스, 무단 전재-재배포 금지>
관련뉴스